Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Helt enig, vi har allerede “killer-resultater”, og ytterligere bekreftelser på det er good news. Bare å sammenligne med konkurrenten Cobanlisib, vi gruser deres resultater.

Forventer dog en positiv utvikling på 20/100.

1 Like

For meg er ATH = Alt Til Helvete :smiling_imp:

Kommer med null forventninger, tro det ikke før jeg får se det.

–Den der må du lenger ut på landet med Luigi!
Skrek han fra salen…

1 Like

Jeg kan ikke skjønne annet enn at positiv utvikling på 20/100 må kunne gjøre markedet. Det må være nok aktører som skjønner at tallene vi fikk sist var umodne, og at bedre utviklede tall denne gangen betyr at vi er på rett vei.

1 Like

Hadde Nano vært notert på Nasdaq hadde vi fått en helt annen oppmerksomhet og dertil prising.

1 Like

Skrik det fra hustakene!

5 Likes

Har selv en blanding av optimisme for solid kursoppgang og pessimisme for kursen men optimisme for fortsatt knallgode data, nå på enda flere pasienter.
Og til syvende og sist så er det dataene på mange pasienter som vil være utslagsgivende, når det er nok til å kalles “significant number” eller nok pasienter til at det er relevant til å konkludere med at dette er klart for markedet :slight_smile:
Klar som en hel pakke med egg her for poster og påfølgende gransking, forvirring og diskusjoner :sweat_smile:

4 Likes

Om timene blir lange i kveld:

1 Like

Tenker å prøve å ta en sofastrekk i kveld før ASH, må få med meg det :slight_smile: Noen som vet hvor man finner stream eller noe? Hvis det sendes da?

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Poster%20ASH%202017.pdf

2 Likes

Response:
ORR (CR + PR) CR
All FL patients (n=47) 64% 23%
Arm 1 (40/15) (n=25) 68% 28%
Arm 4 (100/20) (n=8) 50% 25%
FL with ≥2 prior therapies (n=32) 66% 25%

1 Like

Ny Radium forresten:

1 Like

Og her kommer telefon konferansen:

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=75022840%20

2 Likes

Har hørt den, ingen spesifik info om noen av selskapene. Men er likevel ok å høre på. Man lærer litt om biotek generelt, og ikke minst det å være ekstremt flink til å presentere data slik at man står frem i junglen av andre selskaper…

1 minutt igen nå :slight_smile:

1 Like

Se link over dere :wink:

1 Like

Er vel ikke så bra man skulle ønske, men ikke så ille som jeg fryktet heller!

Misforstår jeg grovt her, eller har de kun data for 1 20/100 pasient siden forrige oppdatering?

Stygt redd dette blir baisserfest på grunnlag av lavere antall pasienter enn de mest optimistiske har håpet, samt at arm 4 20/100 enda ikke er den festen man har håpet.

@Savepig arm 4 viser jo klar forbedring! Og det er 8 pasienter.

De fleste her trodde jo mellom 4 og 6.

2 Likes

8 inkl. de 6 bi allerede hadde data på, eller?

hva var data på de 6 første ? arm 4