Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Arm 1 skuffer. Her har det kommet 4 nye pasienter, og ingen(!) har oppnådd ORR. Dog, CR er stabil, det betyr at flere som var PR før har fått CR i ettertid! Betalutin har en langtidsvirkende effekt!

1 Like

Ja, så det er faktisk bare 2 nye pasienter i Arm 4.

Det skjønner jeg ingenting av når Kolstad sa på CMD hadde de kom til å være ferdig innrullert rundt ASH.

Nah, ser ikke sånn ut… de to nye som har dratt opp tallene.

image

image

Likevel bedring, CR i 20/100 er nå på 25%

Men ikke helt overbevisende tall med tanke på kursen på mandag.

Kan jo være for tidlig å få ORR hvis disse kom sent inn? Dvs. de kan fremdeles får ORR senere?

For langsiktige ser caset egentlig helt uendret ut (altså egentlig veldig bra), men ser ikke noe på posteren som vil utløse den store hallelujastemningen.

2 Likes

Økt DOR bær vel tolkes positivt.

Ja, får håpe dette er tilfellet. For det viser seg at flere som hadde PR ved avlesing 3. juli har fått CR nå :slightly_smiling_face:

1 Like

Bekymrer meg mest for tempoet i innrullering når vi straks skal starte et studie som MÅ ha pasienter. Det var hyggelig å ihvertfall se 80-tallet i noen dager.

Sattser på rundt 68 i morgen da…

Jeg anser posteren som helt på det jevne. Caset er fortsatt opprettholdt, men jeg er redd det vil få negative konsekvenser for aksjekursen med mindre ledelsen virkelig tar frem brannslukkeren på mandag.

3 Likes

La merke til følgende:

90% of evaluable patients had a decrease in tumour size (Figure 5)

Var ikke dette tallet 80% før?

1 Like

Jo, så det er positivt. Det var 87% før. Nå 90%

Der er kommet en Arm 5 på med 60/20 der ikke er closed.

Ja det der Arm 5 som en ellers bare har sett i REK, mystisk:

""Fase 1 arm 5 endres til at pasienter vil få lilotomab pre-dosering på 60 mg/m2 i stedet for 100 mg/m2 innen 4 timer før administrasjon av Betalutin 15 MBq/kg på dag 0. En eventuell beslutning om å inkludere pasienter i arm 5 vil være avhengig av SRC sin evaluering av sikkerhetsdata fra arm 4 fase 1. "

Three additional patients are being enrolled
in a separate arm (Arm 5) for additional PK data (60 mg/m2 lilotomab + 20
MBq/kg Betalutin®)

1 Like

Hvorfor oppgir de ikke Cut-off dato?

Hvis du har en medisin hvor 90% av pasientene får reduksjon i tumor, og da tolkes her reduksjon som at mer enn 50% av tumor forsvinner, hvis jeg har forstått riktig, da er det vel en no brainer om at denne medisinen blir etterspurt?

3 Likes

En kjapp konklusjon:

Innrulleringen går sent. Jeg hadde tippet data fra 5-6 pasienter, som jeg anså som et lavt antall, realiteten var 2 stk.

Ingen av de nye 40/15 pasientene har oppnådd ORR, men flere som hadde PR per 3. juli har oppnådd CR! Dette er meget positivt, og viser at Betalutin har en langvirkende effekt, og så lenge pasienten har hatt respons, så er det for tidlig å gi en konklusjon etter bare 3 måneder, for pasienter kan oppnå både PR og CR etter den tid.

Nå får Liverpool levere i stedet!

5 Likes