Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Figure 1,arm4, phase 2a:

N=4**

**2 patients were not yet evaluable for efficiacy, but are included in the safety analysis

3 Likes

Utviklingen i CR på Arm4 er meget god da det betyr at en pasient hadde ORR tidligere, men har nå fått CR.
Vi ser at totalt er ORR og CR høyere hos pasienter som har blitt behandlet tidligere, og dette er bra fordi da det er nettopp denne pasientgruppen Betalutin skal fokusere på videre.

Kan også ta med at det er høy dor for de med CR, over 20mnd, og økning av effekt på 20/100

1 Like

Dette er ikke nødvendigvis sant. Om den pasienten som fikk ORR av de 2 siste har fått CR, så havner vi på CR 25%

6/3/1 = ORR 50/CR 17
2/1/1 = ORR 50/CR 50
8/4/2 = ORR 50/CR 25

Edit: Jeg tror 100/20 kommer til å knuse 40/15 over tid, spesielt på CR.

3 Likes

Hvordan fant du den så tidlig?

Sitter klar til å plukke mer på duppen ned imorgen. Det ble vel uttalt på CMD at man skal ha en oppdatering i mars/april der man får effekt på alle i arm4? Eller misser jeg nå?

Edit. Synes 20/100 utvikler seg bra og er nå enda tryggere på at dette blir den endelige dosen

Altså der vi havnet :wink:
For oss langsiktige så er det meget betryggende at langsiktige data er meget gode, DOR totalt er vel 20,5 mnd på alle pasientene.
Vi ser også at pasienter får ORR og CR flere mnd etter behandling, som spekulert tidligere.
Så får vi se hva de sier i kveld/natt, og på tlf konferansen i morgen tidlig.

De brukte samme navn på pdf’en som i fjor så det var bare å kopiere den addressen og erstatte 2016 med 2017…

11 Likes

Ja, jeg bare poengterte at det var flere muligheter.

1 Like

Her er jeg enig i konklusjonen. Mye yder på at 20/100 blir så bra som man kanskje hadde håpet på. Om en tre måneders tid vet vi mye mer om det.

Arm4 har utviklet seg positivt for FL-pasienter som er behandlet tidligere.

Jeg begynner å undre på om det har vært for mye fokus på 15/40 fra Nanos side, da det åpenbare alternativet nå ser ut til å være 20/100.

1 Like

Jeg lurte litt på marginal zone. De viser jo ypperlig respons. Slik jeg har forstått er paradigme studien spesifikt for de med FL. Hvis jeg hadde fått Marginal zone, så hadde jeg blitt veldig skuffet, om jeg ikke fikk Betalutin. Har de sagt noe om denne gruppen?

Ser det nå, gikk litt fort her med mye å lese :sweat_smile:
Beklager det.
Ja @Sokrates det kan se ut som 20/100 vil kunne være bedre på sikt, mtp både ORR og DOR? Men så langt for lite pasienter til å konkludere.
Det vi hvertfall ser (igjen) er at Betalutin fungerer meget bra totalt sett, nå på enda flere pasienter. Så som Costa, Einarsson, Kolstad m.flere så er jeg meget trygg på at dette blir det medisin av. :slight_smile:

2 Likes

Surtrusa er virkelig på her. Det vi ser er lavere effekt ved høyere N. Noe bedring i 20/100, men ingen høydare.

At vi kun har data fra 2 nye pasienter i 20/100 er nærmest alarmerende. At Costa er superhappy på sidelinja er for meg absurd. Han kunne ihvertfall moderert seg litt.

1 Like

Du er ikke den eneste. Alt i alt var dette lite oppmuntrende,

Innrulleringen bekymrer. Er det noen som vet om det er restriksjoner i tidligere faser? At de må vente x antall måneder slik at de får avlest data før de kan innrullere flere pasienter?

Det må der være, ellers havde 15 patienter fået predosering den 19.maj

Hvorfor sa Kolstad på CMD (Og gjentatt av Einarsson i radium) at de hadde såpass mange pasienter i “screening” at Arm 4 Fase 2 ville være ferdig rekruttert hvert øyeblikk?

De må i så tilfelle ha rekruttert voldsomt den siste tiden.

Vi vet heller ikke cut-off dato på posteren.

Og hva skjer egentlig på rekrutteringssida? Kan Copanlisib sin markedsgodkjennelse ha gjort at flere pasientet tester denne medisinen før de begir seg ut på behandlinger i studier?

Rekruttering var den eneste skya Costa så på himmelen, og det kan fort vise seg å stemme. Å fylle et paradigmestudie med rekrutteringsraten de har vist i 20/100 kan bli en særdeles langsom øvelse.

Nettopp - og er posteren den som ble innsendt eller den som blir presentert? Kan den muntlige presentasjonen inkludere evt. pasienter som har blitt avlest etter at posteren gikk i trykken eller må man forholde seg til posteren?

1 Like

Faktum er at vi uansett har dobbelt så god CR og betydelig bedre ORR enn Cobanlisib, Med 20/100 og bedringen vi ser der så ser fremtiden uansett lys ut. Vi er best, men er enig i at rekruteringen kunne gått raskere.

Spent på arm 5, 20/60, skal vi begynne på en ny arm, så vil vel dette ta mer tid?

Three additional patients are being enrolled in a separate arm (Arm 5) for additional PK data (60 mg/m2 lilotomab + 20 MBq/kg Betalutin®).

Det jeg sier er at Copanlisib ER på markedet, og kan gjøre rekruttering til studier inne for diagnosen vanskeligere siden behandlingsalternativene blir flere for 3L.

At de starter enda en arm i den fasen vi er i nå blir helt merkelig. Syns jeg.