Bare call tror jeg.
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=75022840%20
Litt usikker på hva du mener her.
Sier du at du hadde håpet flere skulle vært innrullert tidligere så vi fikk sikre data nå på flere pasienter?(som alle sikkert håpet)
Eller at Nano har sagt de skulle ha de innrullert tidligere?
Det siste har i så tilfelle ikke jeg fått med meg.
Vi får se hva som skjer i morgen, med tlf konferansen og evt børsmeldinger.
Skulle selvsagt også ønsket at vi fikk data på alle 15 nå, med CR på 60% og ORR på 100%, og mye annet bra data som sendte kursen opp i stratosfæren, men alt i alt så er jeg som langsiktig glad fordi de fortsetter å bekrefte veldig gode resultater på enda flere pasienter.
Det og god safety/lite bivirkninger i forhold til konkurrentene så er jo caset bedre enn på fredag, langsiktig mtp å komme på markedet.
Hadde håpet denne sliden skulle gi oss flere svar enn spørsmål, noe jeg føler den ikke gjorde…
gode tall for all del, men hadde vært fint med noen ord fra ledelsen omkring de, spesielt med tanke på rekrutteringen på ARM 4, og at ingen av de fire nye pasientene i Arm 1 Fase 2 responderte. Ble disse gitt B for 3mnd siden og kan de få respons i nærliggende fremtid?
+en forklaring på hvorfor de ønsker å ha 3 pasienter på 60/20 dose ARM 5
er det mulig å streame ASH ? isåfall kan noen legge ut link …
Jeg hadde ikke håpet, mer forventet, at flere skulle vært innrullert tidligere. Derfor jeg spør om det er regulatoriske begrensinger i innrulleringshastigheten på dette stadiet.
Jeg lever ikke i det drømmescenarioet du skisserer, men jeg synes ikke det er urimelig å sette spørsmålstegn når det utenfra oppfattes som at innrulleringen går tregt.
I følge deres egen poster så er ikke innrulleringen ferdig enda:
«The Arm 4 Betalutin® RDE was 20 MBq/kg; enrolment is ongoing.»
Jeg er langsiktig selv, og er ikke i tvil om at det blir medisin, men jeg er ærlig talt bekymret for tidsløpet, og begynner å tvile på om dette er oppnåelig.
Edit: Jeg stiller også spørsmålstegn ved oppstarten av Paradigme i år. Hvordan kan de få tillatelse til å begynne på denne når de ikke har en konklusjon på Arm 4 fase 2 før om flere måneder?
Enig, er i villrede.
Og er vi som kjenner firmaet i villrede kommer nok markedet ikke til å være mindre forvirra…
Jeg mente ikke at du levde i det drømmescenariet, ser det kunne oppfattes litt flåsete men det var ikke meningen
Vet ikke om de har restriksjoner mtp rekruttering, vet det har vært påstått av noen tidligere men hvor og hvem husker jeg ikke. Vet de skrev at innrullering med nye doser måtte gå sakte i begynnelsen for å kontinuerlig overvåke safety på alle over tid.
@JAXI vil tro de sier noe mer utfyllende på tlf konferansen imorra, det kommer vel også børsmelding med forhåpentligvis noen utfyllende kommentarer.
Ingen grunn til dommedagasprofetier, vi er faktisk on track. Og i morgen tidlig får vi garantert svar på sprøsmålene vi har…
Rekrutteringen viser etter alle solemerker at vi ikke er on track. Mitt pessimistiske vesen så for seg fire nye i 20/100 også kommer mr. Superhappy dragende med to stk på et kvartal.
Vil minne om at lignende selskaper budsjetterer med ca. 1 mill cashburn per pasient. Hvor er NANO? 20 millioner per innrullerte pasient nå? Vi får ikke bang for the buck her, imo.
Edit: Kolstad har selv behandlet 50% av pasientene selv. Så får de åpne så mange “sentre” de bare makter, men det er ganske tydelig at disse sentrene ikke produserer en puck, og gudene må vite hva de koster å støtte/drifte/opprettholde.
Lever godt med resultatene, de er på det jevne, men rekrutteringen er jalla.
Rekruttering til 20/100 kan vel antas er sen pga regelverk tilhørende. Mener Einarson har nevnt det flere ganger i podcast, ikke om 20/100 spesielt, men om hvordan rekruttering skjer, og hvorfor folk feiltolker tidslinjen pga de første tar lang tid.
Var et forsøk på Radiumhospitalet hvor alle innrullerte endte opp nær døden, så i dag er kjøreregler for de første ganske streng. Og 20/100 er vel å regne blandt de første enda.
Er min antakelse på tema
De har et kjøremønster for rekruttering i Lymrit 37-01. Arm 4 fase 2 kan innrulleres i en smell om de ønsker det. Dog, som du sier, de hadde begrensninger, i starten av arm 4 fase 1, men ikke nå.
Sist, var vi optimistiske, og markedet kom å gav oss en reality check rett under venstre øye…
Hvordan kommer det til å gå nå da…
det må vel være fordi dataene til nå er såpass sterke, den søknaden ble jo sendt for over 1mnd siden slik jeg har fortått det, og vi vil få svar ca13 des. mener jg noen antydet… uansett ikke lenge til da året snart er slutt.
det jeg ønsker meg til jul er seamless design på godkjent paradigme studie, det kan costa ta opp av hatten
godkjent ARCHER 1 med BP samarbeidspartner hatt # 2
Da holder jeg en knapp på at Arne Kolstad styrer rekrutteringen med pasientene i fokus. =)
Guidingen til selskapet har nevnt at de siste pasientene i arm 4 n-15 skulle bli ferdig i løpet av noen uker og rundt Ash.
Ingen som har hevdet at fire pluss pasienter skulle være ferdig til readout nå, selv om flere har spekulert i det. Så vi er on track. Jeg stiller også spørsmåplstegn med tempoet i innrulleringen, men vi må uansett vente på de siste innrullerte paientene som skal skje rundt disse tider før vi får endelig svar på hele armen om ca 3 måneder. Så om selskapet kan berolige oss angående innrullereingen i morgen, noe jeg tror de kan, altså at det har en åpenbar årsak, så er Nano resulatsmessig on track.
Selv så håper jeg på en partner på Archer 1 studiet. På tide med en julegave fra Nano nå.
Can you tell us about the enrolment procedures? From the outside, it seems like the enrollment of patients to Arm 4 is slow. Many of us did expect effect data from more than two patients. Is there regulatory procedures you have to follow, or is it lack of pasients?
Can you tell us more about Arm 5, why is it comming now, is it a request from FDA? Will it have any affect on Paradigme? What if this dosage shows superior results?
Nei, jeg er ikke superhappy med mine engelskkunnskaper
Har du sendt inn spørsmålene på mail til Kvåle, hvis ikke tenker jeg å gjøre det?
Dette er spørsmål som burde belyses på CCen i morgen.
Forøvrig positivt at de starter Arm 5.
Sikter du til meg? Jeg har ikke sendt inn noe, trodde det var mulig via webcasten i morgen?
Tenker å sende inn mail i kveld med høy prioritet. Sist jeg sendte mail ble jeg svart med en børsmelding. Tone pleier å svare raskt.
Du kan få lov å ta med mine spørsmål om du orker