Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det er sagt at oppstart av ARCHER-1 og PARADIGME skal skje i 2H 2017. Dette har de guidet på helt til det siste. Jeg forventer melding om at første pasient er behandlet i begge disse studiene før jeg smeller i vei rakettene.

Det står da ‘pending approval’ på den, så skal er det vel ikke. Men er forventet.
Dette er noe som tok PCIB mye lengre tid enn de selv hadde forventet i første omgang, derav vi fikk gårsdagens melding tiltross for at det enda ikke er oppstart.

Kom med nyheter da COSTA 1 børsdag igjen til jul… holder oss på pinebenken som små barn hær som venter på at nissen kommer med noen fine gaver…! kommern ikke nissen snart da? :santa: #"%`?$€£#

PCIB nissen var innom igår, nå venter jeg meg en melding om at Archer-1 er i gang sammen med (Amgen :blush:) +
seamless design på Paradigme stuidiet

3 Likes

Uenig i PARADIGME.

Nå venter de på godkjennelse, og kommer nok til å melde “First Patient Dosed”.
Vært kjent lenge at NANO har gjort “sitt”, og nå er i “ventemodus”.

Vel og bra det, men da kan man samtidig løsne opp litt i guidinga. Som sagt før, jeg kommer til å bli skuffet om oppstart PARADIGME ikke er bekreftet ila . 2017, til tross for at dette skyldes at papirmølle står hos en eller flere myndigheter.

Ja det er fortsatt noen arbeidsdager igjen av 2017, så vi kan ikke avskrive verken Paradigmestudien eller ARCHER-1 ennå.

Men jeg må ærlig innrømme at hadde jeg vært LC så ville jeg vært forsiktig med å fremstille meg som superhappy dersom jeg samtidig visste at det var heftet stor usikkerhet med hvorvidt selskapet evnet å få i gang Paradigmestudien innen utløpet av 2017. For ledelsen har de siste to årene kommunisert ut i markedet at Paradigmstudien skulle påbegynnes i 2017. Da kan det ikke være for mye å forvente at en melding om oppstart av Paradigmestudiet kommer før årsskiftet. Så får vi tya alt annet som kommer som en bonus.

1 Like

Helt enig med @anon21766851 Nå får de jaggu se å informere oss. De har guidet i år, og det er ikke noe i veien for å komme med en uttalelse ala det PCIB gjorde. Det kalles aksjonærvennlighet. @Nocturne send gjerne en mail på vegne av oss. Jeg mener de bør gjøre opp status på hvor Nano står på nåværende tidspunkt!

4 Likes

Paradigmestudiet er startet opp jf conference call. At man venter på en formell melding får så være, men synes litt merkelig at man skal henge seg opp i noen uker fra eller til. Er det en ting jeg har lært av denne typen aksjer så er det at man må ha tålmodighet.

Betalutin er on track og jeg forstår godt at Costa er superhappy med utviklingen. Nordic Nanovector har aldri vært bedre enn i dag og at den fortsatt prises på dagens nivå virker svært merkelig nå som det er så godt som sikkert at Betalutin blir medisin. Spørsmålet er mer hvilken dose vi ender opp med :slight_smile:

2 Likes

Så enig så enig. Tror NANO aksjonærer lar seg pille på nesa nå i uro, men bare å løfte blikket litt.

Inkl idag så er det en hel børsuke igjen av 2017.
Siden de holdt fast på 2H senest for et par uker siden, så må man påregne at det skjer noe snart.
Hadde de sist sagt 2H i august, så kunne man begynt å lure.

Skulle det dra seg til andre uka i januar, så vil jeg likevel ikke si at det er “faen så rævva”. Ting tar tid.
Man er nødt å puste i gjennom nesa, selv om jeg forsåvidt er enig med andre ang info flyten, spesielt når kursen er så svak. Men det er vår egen skyld.

2 Likes

Den eneste grunnen til at jeg ønsker børsmeldt oppstart innen guiding er at resten av markedet ønsker det, og at jeg ikke er særlig interessert i at kursen går mellom 70 og 85 :smiley:

2 Likes

Problemet er at markedet er uenig i det, gjf fallende aksjekurser. Mange stoler på guidingen til selskapet, så når tidsfristen ebber ut uten at Nano forklarer hvorfor, så kaster mange kortene og gir seg.

Nano kunne enkelt informere oss, selv om de venter på svar fra FDA/EMA. Dette gjorde PCIB i går med stor suksess. Kursen vil ellers falle videre. Begynner å forstå de som hevder at Costa er en gave til tradere.

2 Likes

Kanskje vi påvirker småinvestorer med bear-stemningen her inne? Fra nå av er det kun lov å være negativ på insider-tråden.

2 Likes

Snart under 80 igjen og 5% ned.

Fint Costa, du er en gave til shortpakket. Men opsjoner skal du ha.

#mektiglei

Er virkelig folk så utålmodige som de gir uttrykk for her inne? Bare å komme seg ut da?

6 Likes

Tenk dere hva som vil skje med kursen om meldingen sier at de har fått innpass for 30 pasienter fra LYMRIT 37-01 inn i PARADIGME…

Det er med andre ord rom for store nyheter i denne meldingen, ikke glem det.

3 Likes

Begynner å bli litt enig. Hadde det vært enkelt hadde alle vært rike. Patience, young padawans.

6 Likes

Jeg er en kvinne i min beste alder og jordmor har fortalt meg at termin for tvillingene Archie og Para er innen utgangen av 2017. Fødestuen har fire åpningsdager igjen. Riene tiltar og jeg har ingen annen smertelindring enn en våt klut i panna. Om jeg skal ligge i barsel til langt ut i januar kommer det til å gå ut over moralen.

At min mann(du, @Stockwolf) ber meg puste gjennom nesen gjør meg bare forbanna. At jordmor Costa nekter meg lystgass eller annen smertelindring mot slutten av året irriterer grenseløst.

Jeg er oppriktig bekymra for at Archie kommer med tang og at lille Para tas med sugekopp på neste fødselskonferanse i april. Men ikke be meg puste med nesen!

13 Likes

Var tydelig noe robotgreier på gang når den dippet. Kjøpsordrene så ut som diskolys, og hoppet opp og ned med under et sekunds eksponering, uten at noen særlig ble kjøpt.

Selger ikke en aksje, tvert i mot har jeg kjøpt i dag, men samtykker kritikken ledelsen får for infosvikten og samt sin gjentagende aksjonærfientlighet.

Mulig det @tusekakk
Er redd shorterne er på vei inn igjen etter GF I går.