Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Da sier jeg de trøstende ord: Så så kjære, bare fortsett å puste igjennom nesa. Tenk heller på at når vi kommer hjem så skal vi legge oss i sengen å prøve å lage enda en til, som skal hete Huma :grin:

7 Likes

Kjøpsmulighet om du aner markedet feiltolker tilgjengelig informasjon. =)
PCIB’s økning gav meg rom til å vekte meg opp i NANO i dag på gearing, men er bevist på fall mot 70 er mulig, så kalkulerer rom slik at jeg ikke tvangsselges.
Det er vel ganske mange aksjer som potensielt skal tilbake i hedge posisjoner om ikke annet.

All den smerten er verdt det når man ser sluttresultatet! Men dette vet jo alle mødre :wink:

Shorte et forstoppelsesplaget NANO på 80-tallet er sikkert en god idé…

De har vunnet en runde allerede, og jeg tviler på at de kjører i gang det samme en gang til på disse nivåene.

Er huma latinsk for spontanabort?

Det ser sånn ut… :confused:

Deler ikke den konklusjonen.

Shortangrep i NANO har vært preget av at de har tatt tak i situasjoner der ordreboken har vært slunken på kjøpssiden og så bare støvsugd den med salgsordrer til et nivå langt under open. Den situasjonen er vi ikke i i det hele tatt.

Tror ikke der er shorterne som er årsaken til dagens lille nedtur. Har mistanke om at det er en del investorer som har gått lei av å vente i NANO og som nå ser muligheten for raske penger i PCIB og som derfor flytter penger over fra NANO til PCOB. Med ASK er dette blitt mulig for langt flere,ettersom det kan gjøres uten at det utløser skatt.

1 Like

Tror du har rett LM. Hadde for øvrig vært hyggelig om oppsjonskameratene hadde sluppet en liten julehilsen til aksjonærene gjennom noen innsidekjøp.

2 Likes

Nano-belieber
Ad julehilsen fra opsjonskameratene, der er vi helt på linje! Men de har ennå litt tid på seg.
Med tanke på formueskatten så ville en nyttårshilsen vært helt greit for meg.

1 Like

Der var det en som fikk hanka inn 14 000 NANO´er til under 84,-. Det tror jeg blir en særdeles lukrativ investering både på kort og lang sikt. Well done! :clap:

3 Likes

Tipper det var han som solgte på 81 i stad som ville inn igjen…

Får håpe du har rett @Savepig

Fikk et kjøp på 81,60 i dag, pleier noen ganger å ligge inne med et skambud, og den gikk jo inn.

Vi går inn i en svært spennende tid nå fremover. Jeg skal være fullastet når meldingene tikker inn.

1 Like

M2 jg kjøpte PCIB i går, og tok ut en pen fortjeneste idag og kjøpte meg 600 nye nano aksjer på 82,85… så costa :santa:bring me my present. plz

6 Likes

Hva bestemmer kursen på tegninsrettene til ledelsen?

Gjennomsnittet av kursen før generalforsamlingen der de ble tildelt, eller innløsningen?

Tror det er snittkursen rundt dagen de tildeles vel? @Nocturne eller noen vet vel?

Pleier å være et volumvektet gjennomsnitt men aner ikke tidsrommet de velger.

1 Like

Wtf??

Sjekk ordreboka…

2 Likes

Indeksfond som er på tur ut? Gikk store poster i sluttauksjonen nå…

1 Like

Ja, NANO skal ut av hovedindeks i morgen. Sammen med REC. Meldt 12. desember.

1 Like