Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Har du vært med siden IPO har du jo alt fått en del betalt vil jeg tro :wink:

1 Like

Jeg bryr meg ikke så mye om kursen nå mens vi venter på nyheter, selv om opp så klart er bedre enn ned :grin:
Merker den utålmodigheten som en del har nå, har smitta litt over på meg.
Men da tar jeg meg i nakken, rister litt og sier HOLD FOKUS! Tenk på all framgangen mtp det fundamentale de siste 8-10 månedene, og kursen holdes enda nede over 40% under ATH! Tenk når det kommer noen skikkelig forløsende meldinger som markedet tolker som superbull, da løsner den spente fjæren som holder kursen nede! Stay frosty, og god jul! :smiley:

3 Likes

Haha. Digger optimismen din. :ok_hand:

Selv er jeg langt mer grinete. Det er ikke fravær av kursutvikling som irriterer, men heller fraværet av info.

For eksempel kunne de fortalt oss antaller pasienter vi har rekruttert til 37-01, og hvordan disse har fordelt seg i armene og fasene. Dette er info de har lett tilgjengelig og som ville gitt investorer en pekepinn på hvordan det står til med rekrutteringstempoet.

3 Likes

Jeg får vel juling for å si dette, men siden datoen er som den er, så kan jeg likesågodt vente til 2 januar, og heller kline til med noen saftige ath meldinger da.
Det tenker jeg nå ikveld. Imorgen tidlig, uten melding, så blir jeg forbanna igjen sikkert.

Mental berg og dalbane det å være nano aksjonær. Når jeg selger engang, skal jeg feriere resten av det året :smile:

3 Likes

Ser mange forventer en melding ala «first pasient dosed in paradigme». Dette vil jo gjøre at nano allerede kan ha fått godkjent paradigme men ikke har gitt betalutin til en pasient enda.

Personlig tror jeg ikke det kommer en slik melding. Ved et seamless design vil de vel kanskje få inkludere pasienter fra de avsluttede armene slik at de kan sende ut melding med en gang paradigme har blitt godkjent? Ergo har de p.t ikke fått godkjent studieløpet.

Kan stemme. Bryter uansett med guiding de har tviholdt på og som de sist presenterte 12 (eller 14?) desmber. Kombostudien kommer i tillegg.

Det skal komme melding.

1 Like

Ja, heller en forsinkelsesmelding enn bare taushet.

@Stockwolf Ditto, skal ikke se på en eneste aksjekurs på lang lang tid etter dette. trodde faktisk ikke dette skulle bli en så hard prøvelse å sitte med aksjer en god stund. puh… Vi får håpe den positive auraen til han som lever i mørketiden for tiden @Oilimp smitter over på oss. :smile:

Ja, også god jul til dere alle. Hang in there :roll_eyes::v:t2:

2 Likes

Og selv om det sytes over en lav sko har jeg frendeles ståltrua. Det blir ikke solgt en aksje før produktet viser svakheter eller stor sprekk ifht tidslinje. Og vi er langt ifra det punktet enda. Det blir medisin!

1 Like

bilde

Det er over 200,000 aksjer på ønskes kjøpt der ja. Pussig sluttbilde.

ikke stress med det @studenten86 det var bare jeg som ble litt ivrig på kjøpeknappen der :kissing_closed_eyes:

3 Likes

De har tidligere presentert en poster som sammenligner den kimeriske utgaven av HH1 med det originale HH1. Den viste at den kimeriske utgaven binder langt flere Fc reeptorer samt har høyere grad av ADCC (ANTIBODY DEPENDENT CELLULAR CYTOTOXICITY)

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/EANM-poster-Hamburg-2015.pdf

2 Likes

For tidslinjen sin del er det relativt likegyldig om meldingen kommer i desember eller januar. Forsinkelsen etter dosevalget er jo allerede lagt inn, så Betalutin ligger fortsatt i ruta for å være på markedet i starten av 2020. Men det er ingen tvil om at det sender uheldige signaler om ledelsen ikke klarer å matche egen guiding.

1 Like

Hadde vært Superb med en melding i morra ja :christmas_tree:

Har en liten magefølelse på at den kommer imorra… nei vent jeg er bare sulten som vanlig :joy:

da må jeg tidlig opp imorra og da!!! kommer det ikke melding og kursen faller litt, så kjøper jeg faen meg mer i raseri… alltid greit å få blåst litt i barten før julen ringer inn hohoho :santa:

1 Like

For å forstå dagens “forsinkelser” må vi spile litt tilbake.

Fredag 19 mai fikk Nano SRC. For de som fulgte med kom den nyheten mye senere en antatt.

Selskapet fikk dog en pang start på rekrutering siden pasienter “sto og ventet på godkjenning”. (Ref Radium sammen med LC og Torstein Dahle)

Videre skal mange pasienter (min 15 pasienter) hentes inn og behandles. Så må man vente i MINST 3 mnd.

Når så ALLE pasientene er behandlet og screnet skal de sende søknader til FDA pluss pluss pluss. Embedet tar vel 30-60 dager for slikt arbeid ?!?!

Så nå står vi her. Slutten av Desember, før jul og tripper på en magisk dato (29 des = siste arbeidsdag før nyttår)

Gratulerer gutter og jenter. Det virker som om det er bare å knipse så får man pasienter, behandling, undersøkelse, prøvetaking, analysering, vurdering, kontrollering, søknad, søknadsprosess og til slutt godkjenning.

Uansett hvor godt et produkt er så MÅ den gå igjennom prosedyren. Bare pandemi virus får ta en snarvei.

Costa sier det så bra. “Bigges fear is to make mistake”

“Make NO mistakes”!!!

2 Likes

Endret dato fra “close at 1/12-17” til “open, enrolling until 31/12-18” i følge Frontmasta på HO da. Han har gravd fram noe interessant, og noe kanskje ikke? Ang. DLBCL:

Arh… vesla våkna grytidlig i dag og all I got was no Nano melding… :roll_eyes:

(Eller har ikke Costa kommet seg på jobb enda?) - forøvrig morsomt med denne posten fra ca. ganske nøyaktig 1 år siden. Også da var det en del som var litt misfornøyde med kommunikasjonen.

21

Ja. Om ikke i dag så har vi romjulen, men gir mulighet for melding som 60% i dag og 20% i romjulen.
Melding kan vel komme i helgen også? Selv om det er jul? :rofl:

Jeg vil IKKE ha melding hverken i helga eller romjula, egentlig foretrekker jeg melding første dag i januar (børsdag)enn i dag når mange har tatt jul. Meeen, jeg klager ikke hvis det tikker inn noe nå før klokka 09.00 :sweat_smile::+1:

2 Likes

Har mange tatt jul? Jeg har ikke tatt jul. Tenker å ta halv dag i dag da - men har ikke julestemning :cold_sweat:

1 Like

Så klart. Men man har jo kjøpt mer etterhvert som selskapet har meldt om fremgang. Hadde jeg kjøpt alt på 12 kr som andre gjorde hadde jeg nok vert fornøyd :money_mouth_face:

Tenker at de som kjøpte bitcoin på 5$ og solgt på 1000$ føler seg smarte nå :crazy_face:

2 Likes