Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Den der frontmasta altså. Tviler, men kanskje han greier å grave frem en UK-spesifikk melding?

edit: Da tenker jeg på en “Kommet til enighet med myndighetene i UK om PARADIGME” f.eks

2 Likes

Jeg håper vi med delisting fra hovedlisten, i alle fall slipper disse plagsomme øretrillende robotene.

1 Like

Legemiddelgiganten Roche vil sluke konkurrent for 14 mrd.

1 Like

Hvis du kommer med en melding ila. dagen Costa er alt tilgitt… :anguished:

Skuffelsen siger inn hos Glein.

2 Likes

jajaja guiding hva betyr vel det! bare vi får 4 mill opsjoner humrer costa over 14 flasker champis og ringer julen inn!!!

God Jul og Godt Nytt år folkens :fireworks: 2018 blir knall det :wink:
setter sykt pris på alle hær inne som kommer med masse god info / data ol.
Maximum Effort, nothing more nothing less is what i need from u :star_struck:

Får kose dere m denne i julen mens vi venter:

Mulig å kunne roe ser litt ned er dere snill.

Nano kan ikke trylle frem godkjenning fra myndighetene. De kommer når de kommer.

Diskuter gjerne hvordan prosessen er og hva som kan være årsak osv, men bare meningsløs innlegg om at LC MÅ hoste frem godkjenning. Det blir ufattelig dumt ( på linje med HO atferd)

5 Likes

Kanskje Costa ikke skal gå så hardt ut og være superhappy da, og si bastant ved flere anledninger at de SKAL starte opp med Archer-1 og Paradigme i år. Det er jo fremdele en uke igjen av året, men hvem jobber i romjulen?

2 Likes

Hva skal vi diskutere, dette er guidet 2H2017 og alt er ON track hører vi heeelllee tiden!!!
så er lov å være litt skuffet at vi ikke får noe før jul vel…
Tåler du ikke det foreslår jeg at du lukker pc en og tar jul.

2H17 varer i en (1) uke til.

Kan ikke huske å ha hørt før jul, kun 2H17. Tar jeg feil?

2 Likes

stemmer det! men bare 3 børsdager igjen 2017 og som jeg sa hadde jeg håpet på noe før jul !!

  • godkjent paradigme med seamless design
    og/eller
  • godkjent Archer-1 med en BP

3 dager er ikke “bare”. Det er over en halv børsuke det :+1:

Ps: Jeg prøver bare å være tvangspositiv her nå.

3 Likes

Costa sier at man har startet Paradigme og at man venter på godkjenning fra en rekke land. Norge er ikke det eneste, men flere land må se på studiet og godkjenne dette.

Archer-1 skal søknad bli i sendt inn i år og vi er blitt lovet mer detaljer innen kort tid.

Jeg har ikke fått med meg at man har lovet godkjenning på overnevnte fra myndighetene i løpet av 2017 – og dette er jo strengt tatt noe som er utenfor Costa sin kontroll. Selskapet har med andre ord holdt hva Costa har lovet.

Legg merke til *

Jaja… Så blir det kanskje ikke Commadore 64 under treet i år heller. Men vinteren kommer og meldt om et godt ski år.

Å betale myndigheter for godkjenning (før tiden) kalles korrupsjon og går i kattegorien "make no mistakes "

Jeg tenker hvertfall det kunne kommet en liten update før jul, trenger ikke komme idag, og den trenger bare fortelle hva ståa er.

NANO sier per mail til Einarsson at de har startet paradigme. Samtidig mangler de godkjenninger fra myndighet(er). Første pasient har ikke blitt behandlet. Ingen melding. Guiding 2017 med asterisk. Denne pakken av info er til å rive seg i håret av.

Ingen har nevnt noe om at søknad skal sendes inn i år. Da ville de sagt det samme som de sier om Humalutin, dvs. ‘‘complete preparation to start clinical study of Betalutin/Rituximab in follicular lymphoma’’. De har guidet og sagt oppstart av ARCHER-1. Det er guidinga de ga oss 14/12-17.

Om disse to går over i 2018 har NANO enten 1) miskalkulert tiden myndighetene kom til å bruke på studiegodkjenning, eller 2) gjort feil i forarbeidet som gjør at godkjenning tar lengre tid. Både 1 og 2 er kritikkverdig, men 2 er mer kritikkverdig enn 1.

Jeg forventer enda melding på oppstart av begge iht. nåværende guiding.

dette makes no sense , aldri inisuert noe som du nå sier…

Videre står det start på paradigme og Archer 1 studien, og jeg anser ikke disse som startet da det ikke er børsmeldt, skjønner at vi venter på regulatory authorites ifbm dette men regner med man har sendt søknad med tanke på behandlingstid av søknaden… ble vel sagt for en uke siden at 1 land hadde godkjent paradigme studiet , eller tar jeg feil !?

Dette er sagt både i conference call etter ASH og i mail til Einarsson i Radforsk. Det har ikke blitt meldt.

Mulig vi snakker forbi hverandre.

Fra 2:57:55 på CMD (Costa):
«Paradigme is due to start in 2017. So we wanted to submit the study within 2017 and the study is submitted. Now is waiting for regulatory aproval from a number of countries. Norway is one, but other countries now looking at the study.

Archer-1 is going to be submitted and protocoll finished this year. You will know all the details about it very soon.»

Mulig.

Jeg får det uansett ikke til å stemme overens med guidinga til selskapet som du postet ovenfor. Spør du meg høres det mer ut som de kunne stempla Q1 2018 over hele røkla.