Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Costa har sagt akkurat det samme på conference call. At Paradigme har startet. Mener man at selskapet skal melde for hvert enkelt land som godkjenner studiet?

Må si det er deilig å se ordreboken slik den er nå med 25 øre increments contra 5 øre eller hva det var tidligere.

Algonissene herjer ikke like mye i aksjer utenfor OBX. Digg.

2 Likes

man kan da ikke anse studien for startet hvis bare 1 land har godkjent det!!!
blir helt feil å si mener jeg …
og ved eventuell oppstart skal da dette børsmeldes!!
en anne VIKTIG ting oppi Paradigme er jo seamless design , kommer den med er jo det mega bra;D
så en avkalring rundt dette er jo hva jeg har trodd vi skulle få nå i 2017

Jeg mener det blir uriktig av Costa å si at PARADIGME har startet all den tid den ikke er godkjent eller at første pasient er behandlet. Har han sin egen definisjon av at oppstart PARADIGME? Innbefatter den at Bjart i Helsedirektoratet har sagt ‘‘syns dette ser bra ut, Luigi!’’? En oppstartsversjon som går paralelt med den type oppstart som børsmeldes?

Når investorer kan finne informasjon på nettet før selskapet børsmelder så sier det seg selv at det er et problem med/slapp holdning til IR. Bare det at hjemmesiden ikke oppdateres før mange dager etter events er nok til at Nordic Nanovector virker veldig uprofesjonelle på den biten.

Når det gjelder ledelsens uttalelser angående PARADIGME er jeg 99% sikker på at Costa flere ganger har uttalt at de skal starte å innrullere pasienter dette året. Jeg får ikke sjekket det nå mot gamle presentasjoner.

2 Likes

Finner det forøvrig helt usannsynlig at FDA eller andre myndigheter kommer til å godkjenne noe som helst i dagene 27-29 desember. Jeg finner det heller ikke sannsynlig at noen sentere eller Kolstad selv kommer til å injisere noen i samme tidsrom.

Slutningen blir da at dersom det ikke foreligger en melding i dag kommer vi ikke til å høre noe før januar 2018.

Jeg lever med at ting tar tid, at myndigheter har spørsmål knyttet til studien eller at papirarbeidet tar lengre tid. Det jeg ikke lever godt med er at guidingen står til det siste og at vi muligens ikke får en avsluttende kommentar fra selskapet.

2 Likes

Jeg er ikke uenig i at selskapet kunne informert markedet bedre, men man kan ikke forvente at de skal gjøre det med hver eneste lille detalj heller. Uansett så forventet de faktisk at første pasient skulle bli behandlet i Paradigme i løpet av 2. halvår 2017 ref Q2-presentasjonen. Men som sagt før - et par uker fra eller til skader vel ingen :slight_smile:

image

1 Like

Du er vel ikke tilfeldigvis Jonas Einarsson? :wink:

Jeg blir skadet. De guider i et intervall på 6 mnd og sprekker. Om det er en uke eller to eller åtte vet vi ikke. Enten skorter det på kontroll, eller så skorter det på vilje og evne til å informere eiere.

@Inkognito666 ser du hva som står øverst på den sliden din !!! KEY MILESTONES !!!
klart dette er viktig og meget kursdrivende ikke minst…(se PCIB de siste dagene)

Hvis de var usikker om de ville få disse studiene ferdig godkjent i 2017 kunne de faktisk ha ymtet frampå om det nå i des. DNB market day var vel 14.des hvis jg ikke husker feil… og der sier man jo oxo at paradigme er startet…!!!

1 Like

Ja, men legg merke til ordet “anticipated”. Nå er det enda noen dager igjen og håp om at de får nødvendige bekreftelser før nyttår, men jeg kan ikke se at selskapet har sagt annet om Paradigme enn hva som er blitt tatt opp på CMD, conference call ol. Vi kan ikke forvente at de sender ut melding hver gang det skjer en minimal endring og selskapet vil helt sikkert melde både når første pasient er behandlet i Archer-1 og når alle godkjenninger er på plass rundt Paradigme. Jeg forventer at IR og resten av lederne kjenner det norske lovverket.

1 Like

King kong 70 tallet here we come GOD JUL!!!

Kolstad på vei for å tvinge gjennom PARADIGME i dag:

9 Likes

Hahaha, den trengte jeg :smile:

1 Like

Kan det vara så att eventuell seamless design tar lite längre tid för FDA att gå igenom/bedömma? Tar hellre ett börsmedelande 4/1-2018 med seamless design i Paradigme och upp mot 45-50 patienter redan inkluderade från Lymrit 37-01, än ett meddelande idag att Paradigme är startat utan seamless design.

3 Likes

Det burde være mange, mange flere Scrubs-GIFs på denne tråden!

3 Likes

Ellers er vi igjen på 70-tallet. Om vi ikke hører et knyst før rakettene så skal vi vel teste 68 i romjula.

Godt informert, Costa.

Møkkaselskap. Går skyhøyt ut med at info kommer og forblir tause. Eneste de har klart er å grafse til seg opsjoner. Merker jeg er mektig lei av den optimismen de deler, men som ikke viser seg i handling. Tillitien til selskapet begynner å bli syltynt.

Sorry, jeg sitter stille med mine aksjer. Måtte bare få ut lit frustrasjon :crazy_face:

4 Likes

Jeg er helt enig.

1 Like

Jeg er også enig. Var SOOOO close til å selge litt nå på 81, men så gikk jeg og spiste lunsj heller. Creme Brulee, risengrynsgrøt og twist. Urgh, for mye sukker. Men fremdeles ingen melding, det er lov å være sur! Det er jo jul! :japanese_goblin: