Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hehe… Det hadde jeg ansett for å være en gavepakke! :smile:

1 Like

Julens farge er jo som alle vet RØD! image

For en gjeng truseskvettere…

1 Like

Samme gavepakke fikk du i både juli og november.

Jeg vurderer å redusere stort eller totalt innen utløpet av året. Jeg er oppriktig bekymra over hvor lite traction de har hatt og ser ut til å ha enda. Hva har vi fått siden Lugano? Skuffende tall fra 8 20/100-pasienter er faktisk oppsummeringa av 2H 2017.

Her er guidinga deres fra juni i år også kan vi selv se hva vi faktisk står igjen med på starten av 2018. Langt under pari!

Og her er mine skriblerier over 2017-milestonene som ble presentert i januar. 23/12 og vi har krysset ut 0/4:

1 Like

Det er riktig. Var muligheter da også. Jeg mistet den ene og traff på den andre :slight_smile: Jeg har bestemt meg for at jeg tror på at Betalutin blir et godkjent produkt. For meg innebærer det at minst en gang innen 2019 så kommer nyheter som er kursdrivende nok til å dra denne mot ATH. I mellomtiden er alle dipper dermed trademuligheter innen rammene av mine risikogrenser knyttet til mitt maks innehav.

1 Like

Jeg tenker motsatt og kjøpte noen flere nå som den duppet under 80 igjen. Faller den ytterligere så ønsker jeg flere aksjer. Alt indikerer at Betalutin vil bli medisin - og med enkel og sikker behandlingsform så er det mye som skal til for at pasienter velger andre preparater i fremtiden.
Men klart, alltid greit med en bekreftelse som beviser at Costa og ledelsen ikke har rotet seg bort :slight_smile:

1 Like

NANO ledelsen er fantastisk. De lager Jule handel rabatt slik at vi får billige aksjer til Jul. Etter nyttår så fyres raketten av. Jeg ser ikke helt va det er som får folk til å selge. Aksjen har blitt derisket til de grader i år og vi venter meldinger på kort, mellom lang og lang sikt. Vær tolmodig og få betalt. Når det er sagt så tror jeg shorten kommer til å øke litt frem mot nyttår.

Edit : Synes den blir tatt godt imot under 80. Tror det er mangen som har ventet på dette.

1 Like

Ja kanskje spesiell. Jeg sitter kun med NANO aksjer og har mer midler til gode. Har sittet hele uken og ventet på at den skal dippe ned under 80 for at jeg da kommer til å kjøpe mer. Ryker 79 så venter jeg på 75, ryker 75 så venter jeg på 69. Langsiktig så er jeg rimelig sikker på at alle de kjøpene kommer til å betale seg godt. Jeg er ingen trader så har ingen peiling på når den snur.

1 Like

Kommentarer som det der er bare smakløst.

Dere kan i det minste vente til januar før det kommer hundre innlegg om at ting ikke skjer. NANO er en investering med en tidshorisont på i hvert fall 2 år, så her er det bare å slappe av. God jul!

1 Like

Fair enough. Slettet.

Det finnes titusenvis av selskaper i verden med en tidshorisonet på ihvertfall 2 år. At tidshorisonten er lang er ikke synonymt med at man går i fullstendig lockdown mtp. informering av markedet.

De er i sin fulle rett til å gjøre det, men som nevnt ovenfor har de guidet hardt på at ting skal skje i 2017. Året ser ut til å bli lukket uten noen av milepælene er nådd. Nytt siden juni er at vi har avlest 8 pasienter fra 20/100-armen.

Med bakgrunn i dette skal det være rom for å klage. At du ønsker å putte to fingre i ørene og lukke øynene for eventuelle utfordringer knyttet til din investering, er helt ok. Å forvente det samme av andre investorer er derimot ikke greit.

God jul til deg og!

1 Like

Kanskje du skulle formulert en mail til de i stedet for å klage generelt på forum =)
Vi vet ikke mer enn deg her om dette. Men jeg deler ikke din uro, selv om jeg er enig i at det ikke er noe positivt signal. Det er for tidlig å lese for mye inn i dette.

Edit*
Kursfall som nå er noe jeg prøver å holde av likvide midler til for innkjøp. Frykt kan fort skape overreaksjoner på børs. Og zoomer du ut 2 år og ser på helheten av selskapet, så bekymrer jeg meg lite over om vi får en utsettelse nå. Mener å huske vi fikk en liten utsettelse rundt mai 2016 også?

1 Like

Helt enig med deg, @anon21766851
Det må være lov å stille kritiske spørsmål og belyse forhold i sitt eget selskap. Ja, god jul :gift::smile:

1 Like

Nå har jo Costa sagt at Paradigme er i gang ved minst 1 site, det er derfor sannsynligvis ikke snakk om store forsinkelser før studien er i gang over alt. Det er sannsynligvis ikke lett å guide i forhold til behandlingstid hos en lang rekke forskjellige regulatoriske myndigheter i forskjellige land. Hvis det viser seg at dette blir en lengre utsettelse så stiller selvfølgelig det situasjonen i et annet lys.

1 Like

Og med i gang må man anta at han mener at papirarbeidet har gått igjennom hos 1 regulativ myndighet. Jeg tror ikke de er i gang med behandling, men jeg håper jo jeg tar feil.

Ja, det vil det. Jeg sitter jo fremdeles med håpet om at kommer en melding til oss før nyttår. Vi får se. :slight_smile:

Fullstendig håpløst å guide Paradigme og A1 melding på CMD for så å ikke levere, men ikke ta sorgen på forskudd, fortsatt 3 dager igjen. Hvis meldingen fortsatt ikke har kommet innen årsskifte, ja da er det grunn til å være pisst.

2 Likes

Jeg personlig vil ikke ha noen melding i romjula, vil nok ha mindre effekt da enn f.eks første uka i januar, da jeg nå helst vil ha meldinger siden de ikke kom denne uka.
Alle vil at ting skal gå på skinner, men det gjør det ikke. Lær av funcom gjengen her inne, de har hatt nedtur siden mars-april vel?
Nano har hvertfall hatt flere turer opp og ned i kurs.

Jeg benyttet muligheten både i juli og nå i høst til å snitte ned til ca 72, er fornøyd med det OG det fundamentale med Nano, er ikke så happy med infostrategien derimot.
Men ikke så mye at jeg selger, og hvis et selskap plager meg så mye at jeg bare klager så selger jeg meg heller ut :smiley:
Ta en julegløgg og ro ned, god jul alle!

Det er egentlig ingen grunn til å håpe på melding på mest gunstige tidspunkt om du ikke trader. Kursen vil uansett sige tilbake til det markedet mener er fair. For deg som er langsiktig er det ikke særlig nøye om det blir 25% dag 1, -10% dag 2 eller 15% jevnt over romjula :slight_smile:

1 Like

Tror ordet NANO-fatigue som @Nocturne introduserte er ganske treffende, og ser det begynner å tilta med litt frustrasjon. Da gjelder det å puste med magen og se kvartalsrapporter som Q4 2015 og Q3 2016, setter ting i perspektiv.

Og så kan man jo alltid vurdere vektingen sin i aksjen.

4 Likes

Ser selv at symptomene på Follikulær Hegnarfoma har begynt å snike seg inn i tankene mine. Jeg knepper en øl når jeg kommer hjem og lar det skure.

Dansk Glein, da skjønner man at man må se seg selv i speilet:

Forsåvidt enig der, men hvis den går ganske mye på veldig gode nyheter så blir jeg denne gangen å selge en liten %-andel :slight_smile:
Men jeg stresser ikke, nå er det jul i ståva! :gift: :christmas_tree: