Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Spennende! :nerd_face:

"Tone Kvåle KAN ikke ha rett.
Tone Kvåle HAR rett :-)"
Spått Ån Spått Ån! :ok_hand::joy:

3 Likes

Har ikke den store bekymringen for at en fyr som Arne Kolstad ikke skal klare å løse det regulatoriske.

6 Likes

Ser ut som om noen valgte å skru på en robot som svar til Tone’s informasjon.

1 Like

Ja dette er MEGET spennende!

Vi skal med andre ord IKKE bekymre oss for at 20/100 har en slow start. Dette går seg til! Jeg er rimelig sikker på at tallene fra ASH-16 vil bli blåst av banen.

Vi trenger for pokker ikke noen melding for å skjønne hvor dette bærer hen! :heart:

7 Likes

Tålmodighet folkens, tålmodighet og fokus et godt stykke frem i tid. Joda, det er mange spesielt på det nye HO som latterliggjør meg for denne holdningen. Men vent og se. Ledelsen i NANO vet meget godt hva de driver på med.

Ha et riktig godt og ikke minst berikende nytt år!! La tiden og LC gjøre jobben for dere og lytt litt mindre til besserwisserne som svirrer rundt oss.

8 Likes

Du gjorde deg tidlig til et ikon for å binde seg til masta før jeg viste hva NANO var, og være en støtte for ‘lenkegjengen’. Å diskreditere deg bidrar dermed til diskreditering av alle som ønsker å ‘sitte rolig’, en form for baissing. :roll_eyes:
Noen skyr få midler for å skape svingninger.

2 Likes

Ser en mulig grunn til at @Hugoil ikke er her så mye mer?
Innlegg av: Hugoil (28.12.17 14:16 ), lest 150 ganger

Ticker: NANO

Endret: 28.12.17 14:18

RE^1: NANO med skuffelser, risiko, forsinkelser og grisk ledelse

Han har kjørt den på TekInvestor i flere dager. Den fikk for godt fotfeste der da Boykie mente det lignet på Paradigme og en annen som mente at de fleste i Pardigme ville bli behandlet i Norge og ikke i utlandet. Det jeg ikke liker med TekInvestor er info.stackingen som gjør cafeen til en lang, lilla-strikkende tråklegjeng. Mulig de fikk for mye ull fra HO?"

Ser ikke helt hva du vil frem til her Hugoil?

Grei dag, Nano opp 4,79%. Skulle hørt på meg i går @Hakon og solgt Fun på topp og kjøpt Nano :+1: 10%-ish tapt gevinst der :wink::sweat_smile:
For ordens skyld, bare skøyer litt :+1:

2 Likes

Dersom jeg trengte behandling med noe som kunne påvirke min helsetilstand markert i nærmeste periode, kan det tenkes jeg selv ville valgt å avvente en julefeiring først. Kan jo tross alt være ens siste jul med familien i værste fall.
Bivirkningene av Betalutin er mye snillere enn cellegift, men det er ikke det samme som at en går upåvirket fra det. Kan kanskje være medvirkende årsak til at første pasient ikke er behandlet i ARCHER-1 enda?

@Oilimp what did I miss? Kjekt å komme hjem etter litt droneflyvning og se de blå tallene lyse mot meg :slight_smile: Ikke minst kjekt å se at TA fungerer så perfekt @Savepig - kan vi slippe pessimismen din litt frem mot nyttår? :smile:

2 Likes

Tone har svart på et par mail - ikke mer som skal til :wink:

Husk hva jeg skrev i chatten i går da :grin:

Funcom:

Nano:

Alt det hysteriet for ingen ting. Sånn blir det når vi har julefeire og alt for god tid til å spekulere i alle detaljer.

Jeg antar at konsensus nå er at:

  • Begge studiene er i gang, men ingen pasienter har fått behandling enda, de holder på med screening og andre forberedelser.

  • Meldinger kommer når første pasient i hvert studie blir gitt behandling.

  • Det foregår noe papirarbeid mot REK, som vi har blåst opp til å bli en storm i et vannglass.

8 Likes

Er dette et indisie på at forumet påvirker markedet? :wink:

2 Likes

Nå var han flink og postet både på shareville og HO i tillegg da, men ja at forumene har en innvirkning i noen grad kan du være helt sikker på.

3 Likes

I allefall når volumet er så lavt som det er…

Det er jo noen tusen mennesker som eksponeres på de 3 forumene da. Min magefølelse-TA sier at den går litt tilbake imorra. Hvis ikke noe skjer :slight_smile:
All on track er det viktigste, nå kan vi like godt vente til neste år med skikkelig oppgang :grin::+1: pga formueskatten, som jeg ikke er sikker på hvor mye den er.

1 Like

@pdx har du tall på unike brukere på NANOforumet?

Jeg tror ikke vi skal ned. Jeg tror de tusen leserne forstår at den er underpriset nå. En pivotal fase 2 studie er bekreftet i bevegelse. Det samme er en kombinasjonsstudie med en blockbuster innen NHL!

1 krone nå er 2-3kr om 12mnd. Finnes det noen safere på Oslo Børs? Bortsett fra Funcom da.

3 Likes

Jeg gætter på videre op. Den sluttede tæt på High Of Day og der var en overvægt af købere.

3 Likes

Når utlendingene finner veien til Norge og Nano. Da får vi rykk. Tror nordmenn er “mett” på NANO og må vente på andre likesinnede med investerings midler for å presse kursen skikkelig.

Utlendinger er også internasjonale fond og institusjoner.