Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hva er det du sier London, om et av dine bysbarn - samtidig om et annet av dine nærverende bysbarn som overtok styringen i en av Vollviks større satsninger på Oslo Børs?:)?

1 Like

Hehe, absolutt enig hva Vollvik angår - men tenkte mer at han gutset og tapte. Det samme gjør jeg liksom. Men i motsetning til Vollvik (utfra det du skriver), føler jeg jeg har gjort min due dilligence hva Nano angår.

Og ja, i likhet med deg så sover jeg godt om det går åt skogen. Worst case så øker nedbetalingstiden på gjelden, best case er jeg gjeldsfri før jeg bikker et nytt rundt tall :smile:

3 Likes

Nocturne
Føler meg rimelig sikker på at NANO ikke går åt skogen. Når over 90% av tumorene Betalutin er benyttet mot, blir redusert, så er det et sterkt bevis på at medisinen fungere slik RL forutså. Når vi samtidig vet at behandlingsregimet er oppsiktsvekkende enkelt og kosteffektive og bivirkningene minimale og QoL særdeles positivt i etterkant, så ligger alt an til at NANO vil lykkes.

Og det skader ikke at pipelinene av andre produkter allerede er godt fylt opp.

Har vi tålmodighet så ender vi opp som meget velholdne personer.

Ha en riktig god nyttårshelg! Jeg gleder meg til å åpne døren til et fremgangsrikt og innbringende 2018.

4 Likes

Godt nyttår til deg óg :blush:

1 Like

Lik og retweeet, spre gjerne på xtrainvestor og sånn. :wink:

5 Likes

Det var ikke mange som skjønte denne:)
Mulig London prefererer Start foran Rosenborg.

Trist historie med vollvik, mange mennesker rundt han som var med og dytte en syk mann utfor stupet

1 Like

Hugoil
Nei, den tok jeg ikke.
Hva angår RBK så er jeg mektig imponert over hva den klubben får til, men dessverre befinner den seg i feil by. Men ingen ting er som en kamp der Brann slår RBK! Skjelden at man får oppleve noe bedre som Brann supporter. Dessverre skjer det ikke for ofte.

Ha et riktig godt nytt år ! Føler på gikta at 2018 blir fantofenamenalistisk for oss trofaste NANO aksjonærer. Mitt nyttårsforsett er å ikke komme med kursmål for 2018. Man lærer så lenge man har lever!

3 Likes

Mye av gjelden hans var ren kurtasje. litt råttent. Men fyren hadde ikke kontroll og endel meglerhus har bare fyrt opp under det.

1 Like

Litt ut i 2018 som i denne måneden? Jeg forventer den kommer ila. 2-3 uken i januar :slight_smile:

Håper selvfølgelig på det, men har TTTTTTT (Ting tar tid, til tider trengs tålmodighet) i bakhodet, og ser for meg at vi kanskje må vente litt lenger, uten at det plager meg nevneverdig. :laughing:

Vi vet jo ikke hvor langt de er kommet mtp. innrullering og screening nå… Bare at studiene er startet. Jeg vet heller ikke hvor lang tid denne initielle prosessen tar, så derfor litt slingringsrom.

Men en dag får vi meldingenene vi venter på, og da er uanz ventetiden verdt hver time :+1::facepunch:

3 Likes

Jeg har de siste par ukene prøvd meg på en Roy Larsen. Nemlig ved å konkludere og gå videre til neste.
Jeg konkluderer derfor med at betalutin fungerer og det er snakk om når og ikke hvis det blir medisin i markedet. Å sitte å gruble, vente på neste melding og analysere hver bokstav fra tidligere meldinger gir meg mindre mentalt enn ønsket.

Så jeg har begynt jobben med å finne neste selskap(er) å investere i når nano blir kjøpt opp. Ingen vet når det skjer, men den dagen jeg har en god slump kroner på konto etter salg av nano så vet jeg hva jeg skal gjøre.
For jeg liker strategien min egentlig, på tross av lite action siste året. Finne selskap med stort potensiale, og bli med hele veien.

Så fremover blir det litt ny mental giv i Stockwolf’s seil mens han er bundet til masten. Det skal bli godt :+1:

11 Likes

Godt nytt år!

Stockwolf
Ikke uenig med det. Greit å ha alternativene klar den dagen pengene renner inn på kontoen.
Tør jeg spørre om du har noen kandidater på blokken allerede og hva som er rasjonalitet for det/de selskap(ene) du har blinket deg ut?

2 Likes

Jeg håper det jeg óg. Har bare funnet ut at det passer min stil litt dårlig å sitte all in så lenge i et selskap uten å få skikkelig betalt - jeg har hele tiden vært i mot diversifisering hvis man skal gjøre de store pengene kjapt, men samtidig innser jeg at tålmodigheten virkelig har fått prøvd seg i 2017.

Min strategi for 2018 er derfor å prøve vær mer aktiv og selge og kjøpe ved gitte nivåer. Tatt mine TA-spådommer i betraktning hadde det lønnet seg i fjor (uten at det er noen garanti for bedre avkastning i år).

Uansett litt kjekkere å følge med på mer enn ett selskap når nevnte selskap er i en konsolidering.

Ja har ett svensk foreløpig. Grunntanken ble å ikke finne opp kruttet på nytt, men bruke tekinvestor for det det er verdt. Så jeg fant en portefølje oppdatering fra en kjent svensk stjerneinvestor, og begynte å lese fra der :+1:
For ikke å ødelegge nano tråden så tagger (eller hva det heter) jeg deg på den tråden, så kan du lese selv.

1 Like

@Stockwolf Kjører samme strategi her. Er ferdigkjøpt i Nano, og har gått videre mtp. sonderinger i andre selskap. Det har gitt to positive utslag.

  1. Slipper å forgå av kjedsomhet i lange ventefaser. @Nocturne Vurderer å prøve med litt trading fremover, men ikke med long-postene.
  2. Gode alternativer fremover. @Londonmannen Vet Ikke, men det finnes kanskje allerede en tråd på dette? Noen?? Er også interessert i det. Kan nevne at jeg bl.a. er i PCIB og PHO ved siden av Nano.
1 Like

Sanme her, ønsker ikke å gå helt ut men trade en del av beholdningen og samtidig diversifisere med evt. gevinst. Kommer til å eksponere meg mer mot krypto, er jo åpent 24/7 og aldri kjedelig :smile:

2 Likes

God morgen og godt nytt år!

Da har vi ankommet det siste året NANO ikke har søkt om regulatorisk godkjenning for Betalutin 3L. Smak på den dere! :wink:

Jeg registrerer samtidig at flere av dere nå vurderer å trade en del av NANO-porteføljen. I etterpåklokskapens syn, ville dette ha lønnet seg i 2017. Men det er ingen garanti for at det samme vil skjer i 2018. Spesielt ikke om mange går for denne taktikken.

Nå kan faktisk ALT skje. Og skulle det komme et bud på NANO, så rykker kursen fort mangegangeren.

Det samme kan skje når NANO publiserer oppdaterte resultater for LYMRIT 37-01 (Arm1 / Arm4). ORR vil neppe gå mer ned, og avlesning forran ASH-17 var nok bunnen i så måte, da disse tallene inneholdt flere nye pasienter hvor Betalutinen rett og slett ikke hadde fått nok tid på seg.

Den immunologiske effekten av Betalutin ble bekreftet av Tone Kvåle i en mail fra romjulen. Poenget her er at de ser at Betalutin reduserer tumoren selv etter a strålingen har gitt seg. Avlesning etter 3 mnd. er dermed ikke riktig tidspunkt for endelig avlesning av effekt.

Vi kan med andre ord forvente at ORR og DOR vil ØKE kraftig i avlesningene som kommer utover dette året.
(Så sant pasienter i PARADIGME ikke sauses inn i resultatene som et resultat av seamless design. Om NANO gjør dette, vil de klare å “skjule” de enestående tallene en stund til. )

Men for all del, jeg håper virkelig at dere som nå ønsker å trade lykkes med det.

Selv er jeg ikke villig til å endre strategi. Jeg skal være med til veis ende, og akkumulerer heller aksjer på dippene fremover - fremfor å selge på toppene.

Lykke til! :smiley:

12 Likes

hsvindle
Kunne ikke sagt det bedre selv.
Og selv om vi nå står ved siden av et hurtigtog som passerer på vei nordover, så må man ikke glemme at vi selv sitter i et potensielt hurtigtog. Joda, jeg skjønner at dem som kom inn i 2017 og dem som har sittet på siden 2015/16 kan ha fått en annen oppfatning av situasjonen etter et begredelig 2017, rent kursmessig.

Men jeg tror ikke man skal underslå at mens vi har slått på stasjonen og tildels sklidd bakover, så har ledelsen jobbet febrilsk med utbedringer gjennom hele 2017. Og selv om vi passasjerer er blitt behandlet som champinonger, «kept in darkness, ferd by shit», så er «toget» forbedret betydelig. Ja, såpass at farten ved neste «take off» kan bli betydelig raskere enn den vi opplevde høsten 2016.

Tålmodighet folkens! NANO befinner seg på oppløpssiden og store ting kan skje før man vet ordet av det.

Men samtidig vil jeg også ønske lykke til dem som tar steget ut av NANANo for å «strekke litt på bena» og forsøke seg med trading og på den måten få litt mer spenning inn i hverdagen.

3 Likes

Jeg må innrømme at fristelsen er stor, men sitter med det jeg har og håper på fantastiske nyheter fremover. Det blir alltid veldig vanskelig å være tålmodig når PCIB og Funcom har hatt så positiv utvikling i det siste!

Jeg har i hvert fall en liten mini post i Funcom så jeg får kose meg med det, og unner alle Nanoitter suksess fremover (Og alle andre som satser andre steder!)

2 Likes