Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Kan vel si jeg er litt begge deler. Jeg har en meget god følelse på NANO etter å ha lest meg opp og slikt. En spennende aksje. PCIB har jeg også sett litt på, men så mye den har gått opp i det siste har jeg en dårlig følelese på at det snart kan snu også. Føler jeg fant denne alt for sent. Men dette er noe vi eventuelt kan ta i PCIB-tråden. :slight_smile:

Takk for det, @anon21766851. Oppdatering kommer!

1 Like

For meg er det ingen tvil at Betalutin er et fungerende produkt. Og jeg stoler først og fremst på Larsen og Kolstad. Og i neste omgang på Costa og resten av ledelsen i NANO. De virker utrolige trygge på Betalutin og dataene som har kommet ut over mange år allerede. Jeg anser casen som nesten fullstendig derisket. For meg er det ingen tvil på at dette ender med nokså stor gevinst for den tålmodige (1.5 til 2.5 år) investor. Skal kursen ned mot 70-60 igjen? Tja, ganske sikkert. Og hva så? Dette er kun interessant for tradere, noe jeg ikke er.

Jeg ser for meg kun 2 utfall: oppkjøp eller den lange veien til markedsadgang. Its a waiting game.

Det eneste jeg ikke er komfortabel med er ledelsens “holde kortene tett til brystet” infostrategi. Når lenkegjengen her på forumet og noen dyktige “gravere” på HO klarer å tyde informasjonen og dataene som NANO nærmest motvillig deler med markedet vil jeg tro at Big Pharma med sine enorme ressurser vet mye mer enn markedete om NANO og hva de holder på med og hvor langt de har kommet. Derfor synes denne infopolitikken nokså bak mål.

8 Likes

Hald på trusa, amerikanarane kjem:

image

Kildekritikk: fint om noen kan bekrefte.

7 Likes

Dra meg nå baklengs oppi fuglekassa! :cow: :cowboy_hat_face:

Hold på hatten indianarane kjem !

2 Likes

Jeg begynner å lure på om den knallharde, randomiserte IR-linjen er forårsaket av sinnsyke HO-aksjonærer som ringer ned Tone Kvåle.

7 Likes

Tror faktisk det er noe i det

1 Like

Ville vært mildt sagt rart hvis de selekterer eller holder igjen meldinger til markedet pga enkelte headcases på HO da, og ikke særlig smart heller. Velger å tro det ikke har noe å si.
En annen ting jeg tenker på er de opsjonene som ble godkjent, og grunnen til at ingen har benyttet seg av de, åpnet vel for å kjøpe de nå 2 januar? Må være pga innsideinfo tenker jeg?

Stygg post på 87,80 nå, klarer vi å sprekke den?

Åpner sterkt nå. Får vi close over 88 i dag er jeg en veldig happy camper! 90 er enda bedre! Ørkenvandringen er over? Endelig kan jeg begynne å se kontoen i pluss igjen :smile:

6 Likes

Hehe. Sist du sa noe sånt gikk vi rett ned igjen.

Sikkert fordi jeg solgte litt i går :stuck_out_tongue:

1 Like

Får vi tilnærmet slike resultater fra Archer -1 hva er kursen da tror du !?

1 Like

Wow, rt. 92,60 og her er det helt tyst :stuck_out_tongue:

1 Like

image

3 Likes

vi trenger ikke nyheter lenger i Nano nå går den bare av seg selv :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl:

1 Like

En liten short stop loss hadde gjort seg nå :heart_eyes:

4 Likes

I første omgang vil jeg faktisk tro shorten øker som følge av prisøkning.

2 Likes

@Savepig - kanskje, men oppgangen lå ganske synlig for de som så på chart og ordrebok, så om jeg var short hadde jeg dekket inn asap. Men jeg er ikke short. Så du har sikkert rett :slight_smile:

Se her har det skjedd litt i løpet av dagen!

Liker at den ser ut til å stabilisere seg på 90. Tror det er sunnest med jevn stigning fremover. Så slipper vi fluepapireffekten, med at det medfører.

Spørs også om det ikke snart kommer over noen med frisk kapital PCIB.
Vi som har vært med NANO en stund har vel erfart at ting ikke vokser inn i himmelen, uansett hvor sterkt caset er.

Her ligger det vel alt til rette for en ny solid oppgang. Det er vel noe golden cross på gang her :wink:

4 Likes