Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ja, det som er forsinkelser for oss utålmodige småaksjonærer er ikke nødvendigvis det samme for institusjonene. I tillegg kan man anta at deres mailer og samtaler til IR blinker rødt og blir besvart med en gang. Sannsynligvis med noe mer enn “Vi gjør det vi vil”.

Enig. Synes godt de kan lette litt mer på sløret. Blir interessant å høre hva Costa har å si på podcasten. Han kan ikke være superhappy mtp. kursen i allefall (men det har han jo sagt han driter i).

Jeg har tro på juciy information på kommende Podcast. Blir skuffet om vi får servert enda en circlefap om talla fra ASH eller repeat av CMD-materie. Men jeg er helt sikkert for håpefull og ender opp knust.

Jeg tenker å sende en mail til Einarsson i forkant av podcasten… Bidra gjerne med de spørsmål dere har. Kan ikke garantere svar, så klart, men da er de i hvert fall mottatt av redaksjonen.

  • Kan Luigi Costa utdype informasjonslinjen NANO har lagt seg på? Hva børsmeldes og hva børsmeldes ikke? Hvorfor ble ikke ansettelsen av Chief Quality Officer meldt til markedet?

PARADIGME:

  • Har REK i Norge avslått fase2b (PARADIGME) i Norge? Hvilke konsekvenser venter NANO som følge av dette? Har de søkt på nytt eller dropper de Norge?

  • Får vi oppdaterte resultater fra Lymrit 37-01 på AACR?

  • Kan Luigi Costa forklare betydningen av seamless design, og hva dette betyr for PARADIGME?

  • Vil Nordic Nanovector droppe èn arm ved et valgt interrimpunkt hvis en av doseringene viser seg sterkere?

  • Når planlegger de innsendelse av søknad for breakthrough therapy designation? Når de har fått data fra PARADIGME, eller før?

Archer-1:

  • Har de muligheter for å bruke en biosimilar til Rituximab i Archer-1?

  • Har de fått konkrete avtaletilbud fra farmasiselskaper i forbindelse med Archer-1? Kommer de til å aktivt søke dette når data kommer fra studien?

  • Kan Jostein Dahle si noe om efficacy targets de har til Archer-1?

DLBCL:

  • Hvordan ligger NANO ann i rekrutteringen? Er det vanskeligere å rekruttere DLBCL-pasienter enn FL-pasienter?

*Hvilken tidslinje opererer de med i forhold til DLBCL?

Dette var det jeg kom på i farten. Skriver på inglisj i mailen.

edit: Nevermind, @anon21766851 hadde svaret på det meste lenger nede i tråden :smile:

21 Likes

Gode spørsmål! Får vi svar på alle disse så vare podkasten lengre enn 30 min :grinning:

Informasjon ut mot markedet gjøres i dialog med Oslo Børs og deres regelverk.

Vi kommenterer ikke avslag/gjennomslag av søknader. Endelig studieoppsett og lokasjoner vil komme etter at første pasient er behandlet. Se forøvrig www.clinicaltrials.gov for oppdatering.

Vet ikke enda, men et evt. abstract til konferansen vil meldes.

Ønsker ikke å kommentere studieoppsettet før det foreligger.

Det vil komme an på hvor sterke resultatene er. Dersom de er like kan vi kjøre begge dosene gjennom hele studien. Om en dose skiller seg ut kan vi gå videre med kun en av dem. Men som sagt, vi vet ikke enda.

Vi vet ikke enda. Det kommer an på resultatene, progresjonen i studiet og tilbakemeldinger fra FDA.

Vi ønsker ikke å kommentere dette før endelig studieoppsett foreligger. Dere vil bli orientert ihht. Oslo Børs’ reglement.

Vi guider ikke på avtaler som kan og ikke kan komme i fremtiden. Vi velger å være opportunistiske i forhold til dette, er det vi kan si.

Ønsker ikke å spekulere i dette, men vi vet at forsøk i mus har vist gode resulateter. Hvorvidt disse lar seg overføre til mennesker vet vi ikke enda, men det vil studien forhåpentligvis vise oss.

Ønsker ikke å kommentere på progresjonen i enkeltstudier, men hold øynene åpne for AACR. Det kan komme info der.

Se! Jeg kan også være IR-ansvarlig i NANO.

20 Likes

Vi trenger jo ikke costa når vi har @anon21766851 :rofl:

er @anon21766851 "costa " :thinking:

politisk korrekte svar iallefall, tipper de er rimelig spot on !

4 Likes

Men fra spøk til revolver: takk @Fornybar for initiativet. Noen av spørsmålene du lister opp her mener jeg vi burde fått svar på.

He, he ja de svarene @anon21766851 produserer kunne like gjerne vært gitt av ledelsen i NANO. Podcast er podcast og der kan vi ikke forvente kursdrivende info. Slik info må og skal børsmeldes slik at alle får tilgang til samme info. Så jeg frykter at forventningene til Radium Podcast kommende uke blir skrudd litt vel høyt. Frykter at vi nok en gang opplever en ledelse som går rundt grøten uten å gi markedet hva det higer etter. I så fall er det trolig ikke uventet om kursen blir liggende å surre på 80 tallet inn i februar.
Jeg har full forståelse av at mange blir frustrerte og lei. Men mitt råd er da å sette seg ned å høre gjennom CMD presentasjonen en gang til. Som balsam for sjelen.

3 Likes

Dette. :clap:t6:

Her en enkel checklist til dere som blir nervøse av litt urolig sjø;

  • Har vi konsistente data? (Terningkast 6)
    Ja, men ikke bare det. Dataene ser ut til å bli konsistent bedre over tid. Dette har overrasket ledelsen, det er jeg 100% overbevist om. 15/40 er super. 20/100 ser ut til å bli enda bedre.

  • Har de oppdaget uventede Bivirkninger? (Terningkast 6)
    NEI!

  • Har det dukket opp noen nye reelle konkurrenter? (Terningkast 6)
    NEI!

  • Har vi en kvalifisert ledelse? (Terningkast 6)
    JA!

Verden ligger foran våre føtter.

Amen.

7 Likes

Har vi konsistente data? (Terningkast 6)
Ja, men ikke bare det. Dataene ser ut til å bli konsistent bedre over tid. Dette har overrasket ledelsen, det er jeg 100% overbevist om. 15/40 er super. 20/100 ser ut til å bli enda bedre.

Har de oppdaget uventede Bivirkninger? (Terningkast 6)
NEI!

Har det dukket opp noen nye reelle konkurrenter? (Terningkast 6)
NEI!

Har vi en kvalifisert ledelse? (Terningkast 1)
NEI

Slapp av. Klart de er kvalifiserte, men de har en infopolicy som ikke henger sammen. Medisinsk faglig sterke. Markedsmessig ser de ut til å god kontroll.

Edit: terningkast 4.

3 Likes

Er veldig fornøyd med ledelsen :+1::+1:

2 Likes

den eneste som jeg oppfatter som faglig sterk er Renoldi og Rojkjær. Markedsmessig er de i beste fall middelmådige

image

Når skolissa røyk kl.07.34 idag, så skjønte jeg at dette vil bli en drittdag. Men jeg har (såvidt) likvider til å kjøpe meg nye skolisser og satser på gode børsmeldinger innen de ryker igjen. Da har jeg råd til å kaste hele møkkaskoen!

7 Likes

Mye bra her, bare å sende inn til Radium!

1 Like

Heldigvis har vi ulike meninger! Det hadde vært særdeles kjedelig om alle var enige i alt.

I NANO er det særdeles viktig at man gjør sine egne betraktninger.
Man setter ikke sparepengene sine i noe man ikke har troen på, så enkelt er det!

Børsdager som dette er forøvrig uungåelig.
Det at NANO faller i dag har ingenting med NANO å gjøre.

Som jeg skrev på chatten tidligere, så er NANO dessverre(?) omsvermet av amatører. De profesjonelle leker seg. Dette vet NANO utmerket godt, men de kan ikke endre IR-strategi fordi privatpersoner blir loppet. Thats the name of the game!

De smarte benytter dippene til å akkumulere.

1 Like

Det er viktig å huske på at ledelsen i NANO er like opptatt av å få Betalutin ut på markedet som vi er! Samtidig vil de være best mulig forberedt på hva som venter dem, og unngå pullbacks. At ledelsen har lagt seg på en slik informasjonspolitikk er det lite vi aksjonærer kan gjøre med. Vi har to valg; Det ene er å ha tålmodighet og stole på at dette går veien, eller å hoppe av. I biotek TTT! :wink:

3 Likes

Det er viktig å se det store bildet, og der er 3L kun en døråpner! Gjør NANO ting riktig i denne fasen vil de få betalt for det senere.

Det virker ikke som om dette synker helt inn hos Ola og Kari.

4 Likes