Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ja, suksess avhenger av at ting gjøres på rett måte, og i riktig rekkefølge! Dette tror jeg ledelsen har stålkontroll på!

Gratulerer, da er paradigme godkjent i UK.
Den er allerede godkjent i Tsjekkia.
Se link under det endringen fremgår og det nå er 200 som er det endelige tallet.

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2011-000033-36/GB

9 Likes

Høy ping?

2 Likes

Kjøpersiden bygger seg opp:

image

1 Like

Har vi botna ho NANO?!

Hvorfor er ikke datoene endret?

Costa be updating senseless design studies as we speak.:

17 Likes

Man må ikke glemme at ledelsen i Nordic Nanovector har betydelig økonomisk interesse i at selskapet blir en suksess. Hvis jeg ikke husker feil fikk Costa 800 000 opsjoner med strike 28 kroner da han ble tilsatt. Selv med en høy lønn for LC antar jeg at kr. 40 millioner på dagens kurs betyr en del for LC. Andrew Kay i Algeta solgte suksessivt etter som opsjonene kunne innløses. Det har ikke LC gjort.

Samtidig er jeg enig i at IR informasjonen kunne vært berdre.

I hvert fall synes jeg må burde kunne forvente at han bekrefter utsagnet på DnB Healthcare konferansen om at søknad for Archer skulle sendes før jul. Når ble den sendt og hva er normal behandlngstid bør LC kunne svare på.

Likeledes om han vil gi oppdaterte data på Q 4 presentasjonen om 20/100 pasienter eller om vi må vente på en ny kongress. Såvidt jeg forstår var alle ferdigbehandlet per CMD. Hvis man vil så kan man gi markedet informasjon allerede på Q 4.

2 Likes

Er nok bare fordi dette er en justering av eksisterende studie som fortsetter innenfor LYMRIT 37-01.

Hvis du ser på denne siden ser du at de bare bruker en dato for “refreshed”:
http://apps.who.int/trialsearch/Trial2.aspx?TrialID=EUCTR2011-000033-36-CZ

1 Like

Interessant. Hvis de får seamless design vil vel antalle nye paienter være ca 130-135?

Podcast 35 er ute. Det ble oppfordret til å stille spørsmål til
podcasten i neste uke med Costa og Dale.

Jeg har jo håp om at Costa fortsatt er superhappy til tross for REK avslaget og at han gi noe mer konkret, dog ikke børssensitiv, informasjon om fremdriften på de ulike studier.

1 Like

Betalutin sammenlignes med Copanlisib med tanke på fremtidig utvikling for å få godkjenning.

Så da bør vi kanskje finne ut tidsløpet til godkjenning for Copanlisib.

Noen som har oversikt og kan sammenligne dette med Betalutin?

Er vi i lik tidsløp? Er vi forran? Hvor lenge tok det Bayer å få “first pasient” etter ent studie på sin Fase 2.

1 Like

Selv om det er PCI, er mye av innholdet svært interessant for Nano aksjonærer :slight_smile:

1 Like

Trist at vi ikke (enda) ser Norge på denne listen.

Kun tidsspørsmål før vi har fått bekreftelsen på at første pasient er dosert i pivotal phase 2 som virker bli slik man forventet. Jeg har fylt på med ekstra aksjer og er sikker på at vi får melding innen kort tid. Ufattelig at aksjen fortsatt er på billigsalg. :slight_smile:

3 Likes

Prøver igjen her da mitt tidligere innlegg ble rapport off topic på tråden for teknisk analyse. Markedet har ikke tatt innover seg godkjenning av paradigme i UK. Jeg solgte 1/5 i dag for 82,30, ervervet til snittkurs 42. Allokerer til Borr Drilling, PCIB og muligens Bakkafrost.

For å sammenligne litt nytt mot gammelt i det som ser ut til å bli studiedesignet…

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2011-000033-36/GB









11 Likes

Innlegg av: Frontmasta (17.01.18 20:47 ), lest 64 ganger
Ticker: NANO
NANO. Fase 2 Archerstudien er godkjent i US

Lymrit 37 - 02. Denne studien benevnes nå som: The phase II ARCHER-1 trial for Follicular lymphoma (Second-line therapy, Combination therapy)

WHO har oppdatert studien fra 16 desember 2017 men denne oppdateringen ble først tilgjengelig på nett etter den 10 Januar 2018. Oppdateringen forteller vel ingenting om doseringsvalg, som var oppgitt i tidligere utgaver av denne studien.

http://apps.who.int/trialsearch/Trial2.aspx?TrialID=NCT02657447

I USA er denne studien sist oppdatert september 2017. ClinicalTrials.gov Identifier: NCT02657447

Første delen var med 12 passienter og del 2 som har åpnet for registrering skal ha 8 passienter.

Skal utføres hos: Comprehensive Cancer Center Mainfranken og Universität Würzburg.

Lymrit 37-02 hadde sekundernummer 2013-003908-39 som ikke nå eksistrerer.

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=2013-003908-39

Main ID ClinicalTrials.gov Identifier: NCT02657447
Other Study ID Numbers: EudraCT: 2013-003908-39
Databaser er ikke oppdatert daglig og forsinkelser må påberegnes

7 Likes

Fint om du kan utdype dette litt nærmere.

Gullstandard for medisinske vitenskapelige undersøkelser er randomiserte kontrollerte, dobbeltblindete placebokontrollerte undersøkelser med crossover. Dette studiedesignet er uhyre enkelt, og man bør ikke ha for store forventninger til resultatet av undersøkelsen.

Vet ikke helt hva du vil jeg skal utdype. Man skal teste repons på 40/15 og 100/20 for pasienter med tilbakevendende Follicular Lymphoma (FL). Videre skal de sammenligne hvilke av gruppene som gir best sikkerhet, effekt, overlevelsestid og livskvalitet – som også er endpoint.

Konklusjonen er at ting virker bli slik selskapet har håpet på. Ser vi mot endpoint så har FL-pasienter med to eller flere behandlinger for FL i Lymrit 37-01 en ORR for arm1 og arm4 på 66% - og complete response (CR) på 25%. Her har trolig arm4 trukket ned tallet noe, men får vi tilsvarende tall i PARADIGME (som man bør kunne forvente) så blir Betalutin medisin. Sikkerheten og behandlingsformen er også upåklagelig og bør gi økt livskvalitet.

1 Like

Ikke uenig i at det virker noe enkelt, men det virker godt nok til å teste det man ønsker. Tror du ikke myndighetene og selskapet er enige om hva som er godt nok før de setter igang studiet? :slight_smile:

2 Likes