Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

De nye inntakskriteriene om rituximabresistens og over eller lik 2 tidligere behandlinger gir spenning opp mot PARADIGME. Synes ikke 2 tidligere behandlinger påvirket efficacy voldsomt negativt mot ASH, og har forhåpninger om at lav ekspresjon av CD20 ikke har for stor påvirkning på opptak av Betalutin.

2 Likes

Det er opplagt. Disclaimer: Eier direkte og indirekte aksjer i NANO for 1 mill nok

2 tidligere behandlinger eller flere så ikke ut til å påvirke resultatet i det hele tatt. Resultatene var jo høyere CR og ORR enn for “All FL patients”.

4 Likes

Er det starten på dagen NON selgere som truer 82 støtten til NANO i dag?

tror som sagt der mye mer realistisk å forholde seg til 78 som relevant støtte, at trendkanalen ikke kan opprettholdelsen uten fundamental underbyggelse overrasker ikke meg. Men… hadde vært en fin ting om vi hadde sett en bounce, ja.

1 Like

Da har jeg solgt 2/3 av Nano til fordel for DOF.
Kommer tilbake når DOF har gjort sitt.

Takk for alle gode innspill i denne tråden.
Hår fått en unik innsikt i både selskapet og teknologien.

Jeg har klokke tro på caset og en meget hyggelig verdistigning de kommende mnd og år.

Tok en god long posisjon i dag.
Anser dagens kurs som en fin inngang, tatt potensiell oppside i betraktning :smiley:

6 Likes

lykke til med valget ditt :slight_smile:

Nano er uten tvil ett av de beste casene på OBX på to-tre års sikt.
DOF er bare for å hente mer penger til Nano.

1 Like

0,786 støtten holder bra på 81-81,2, vi har nå en dobbel bunn på dette nivået, ryker den støtten er neste støtte tidligere low på 78.

nano

1 Like

Lykke til.
Egoistisk kanskje, men jeg håper du må løpe etter når go-meldingene kommer rausende på løpende band :slight_smile:

vet iallefall at den dagen jeg selger nano til fordel for en annen aksje DA kommer godmeldingen kl 07 dagen etterpå

4 Likes

Hadde utganger mellom 85.9 til 92, så begynt å samle inn igjen den traden. I dag plukket noen med snitt 81.5. Men enda en del på yttersiden, ikke avklart hva jeg tenker om REK avklaring på kort sikt.

  • Siden vi vet Costa og Dale skal til Radium podcast, tror jeg vi ikke ser 78 før det.

Hehe, da håper jeg at dere takker meg i morgen! :smiley:

DOF er en doblings kandidat i ett relativt kort bilde, det er nok uansett ikke Nano.

Fulgt offshore en stund, så mange tanker til det. Bl. a. ikke mest tiltro til DOF av de, men dette er NANO tråd, så ikke en debatt jeg vil ta her.
Tror NANO er doblingkandidat fra dagens nivå med informasjonen vi venter på med ARCHER-1 og Paradigme.

3 Likes

Jeg ser at både du og andre hele tiden referer til noen “godmeldinger”, men de uteblir jo, og i løpet av hele fjoråret kom det ingen meldinger som bidro til nevneverdig kursoppgang. Årsaken er ene og alene ledelsens infostrategi. Derfor synes jeg dere skal moderere dere noe.

NANO er og blir en langsiktig case.

2 Likes

Årsaken er den voldsomme oppgangen i 2016. NANO er høyt priset i forhold til norsk biotek standard mot hvor langt de er selv den dag i dag, over 1 år etter toppen. =)
Det er fordi NANO har mye styrke. Men må milepæler på plass nå for meglerhusenes LOA kalkuleringers skal bli gunstigere.

1 Like

Det blir veldig svevende, men jeg klarer ikke helt å fri meg fra tanken om at det ville vært litt “poengløst” å møte opp på podcast uten å ha noe mer å snakke om enn 2 måneder gammelt CMD snakk.

Så jeg velger å leve i håpet (som alltid), og blir vel skuffa igjen (som alltid) :cry:

6 Likes

Så du mener vi ikke skal spekulere i om Nano får BTD, som de har sagt gjentatte ganger at de går for? Og det vil være en god melding.
Også når de har data å presentere fra studiene (LYMRIT) som ble avsluttet i fjor, det kan være meget interessante data.
Også når de kommer med mer om Paradigme, Archer-1 og eventuelt andre studier de har.

Enkelte ting MÅ de børsmelde, infostrategi eller ikke.
At Nano er et langsiktig case er ikke til hinder for at de kan komme med info som vil reprise selskapet på et helt annet nivå, og å spekulere i det på grunnlag av all info de forskjellige forumene klarer å finne fram vil vi selvsagt fortsette med.
Det er liksom en del av poenget med å være med på dette forumet, at man deler info man kommer over, og diskuterer muligheter framover etc. :slight_smile:

3 Likes

Dette med melding om BTD har de nevnt i lang tid allerede, men når det dukker opp spørsmål om dette er svarene nokså diffuse og intetsigende, på grensen til unnvikende. BTD har jeg ikke noe tro på inneværende halvår. Paradigme og Archer-1 er kanskje i gang, men dette er jo godt kjent for markedet. Om det skulle komme melding om “first patient”, ja, hva så? Blir neppe kursdrivende. Og de første dataene fra Paradigme og Archer-1 tviler jeg at vi får før ASH på tampen av året. Eller mot slutten av H1 2019. Lugano?

Eneste som kan være litt spennende er evt. LYMRIT data, og da tidligst i Q2. Og heller ikke disse dataene tror jeg blir børsmeldt, men heller presentert på en konferanse.

NANO har enorm potensial på sikt, men tror ikke på noe voldsom kursoppgang i 2018. Derfor kan det være greit å ha et edruelig forhold til hva og når ting blir meldt / presentert.

Mulig jeg tar feil, men eneste kurstrigger som potensielt kan utløse voldsom prisoppgang er evt. BTD i år. Eller noe ekstraordinært (oppkjøpsforsøk eller partneravtale).

1 Like