Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Fikk du på 102.5 ? :slight_smile:

på et 3-4års perspektiv er caset meget bra nå,. Sprøsmålet er bare hvor vi skal i mellomtiden.

Kjøpte 500 på 104,50

Bouncet rett over visst hehe. Får se ut over dagen.

Nei :frowning: Men står der enda. Sjekket bare chart og så det var en mulig bunn :slight_smile:

2 Likes

På sånne dager zoomer jeg bare ut og ser hvor langt vi er over der kursen var for en måned siden. :stuck_out_tongue:

Var en solid dupp når vi gikk fra 67 til 53 og. Og innimellom der har vi fått bedre forskningsresultater og mer penger på bok.

2 Likes

Greit å få denne korreksjonen overstått. Det har ligget og ulmet lenge nå etter den kraftige stigningen.

1 Like

Fikk Evil rett da. Bad news var i emninga. Bare ingen kunne vel forutse akkurat denne snodige varianten…

2 Likes

Det lukter jo egentlig lang vei.

Forskningsdirektør selger aksjer for 8 millioner kroner. 25% av beholdningen.

Får se når de andre begynner å selge men “de minimis” som unnskyldning.

3 Likes

Hvis f.eks Costa eller Health Cap selger så vil jeg heller innrømme at det er skummelt.

Inntil videre er dette en kjøpsmulighet og skrape i IR-lakken til Nano.

Og jeg er voksen nok til å innrømme for @Evilfreud at jeg burde hatt litt mer is i magen med den cashen jeg tok ut på 125, backtrading er SYKT enkelt. :slight_smile:

1 Like

Det som er skummelt er alle emisjonsaksjene som ligger minus

2 Likes

Vanvittig høy omsetning og kraftig nedgang. Dette stopper vel ikke med det første!?

1 Like

Toppen ble satt på 125 for en lang stund fremover tror jeg, så får vi la markedskreftene avgjøre hva neste bunn er.

Sitter helt rolig. Venter fremdeles på at Funcom skal gå over 2 kr og Nano over 200 :slight_smile:

Trodde du kjøpte jeg

4,37 millioner aksjer til 114 kr.

Så ca 500 000 000 kr ? en halv milliard investorpenger som nå har ca 15% tap allerede?

DEN ER SUR! :stuck_out_tongue: - er nok en del som blir skremt til å selge ja.

2 Likes

Joda, kjøpte litt for tidlig på 111,50 og hadde nytt kjøp inne på 102.50 som jeg trakk. Venter nå på tydeligere bunn siden 100 kr røk…

1 Like

Jeg endret litt og kjøpte på 100. :slight_smile:

Godt mulig det er ltt tidlig, men man ser at ordreboken begynner se penere ut nå rundt 100.

1 Like

Haha, og folk klaget på en rep.emi i går… vel, her er den :slight_smile:

3 Likes

Innser at det er enklere å puste med magen med snitt på 20 enn for de som har kommet til de siste par-tre ukene. Så det er helt mulig at støtten på 90 faller.

2 Likes