Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

FIkk du på 102,5?

Ingen skal beskylde Nordnet for å være desperate ihvertfall, vi var ned på 96000 i nettokjøp ved 98 kr, nå oppe på 104.000

Edit. 124127

a 106,22 kroner

Blir en vanskelig dag å konsentrere seg på jobb, men tok kjøpsmuligheten å vektet meg ytterligere opp. Ikke spesielt morsomt å tape en årslønn på 2 timer, men vet vi skal opp igjen. Bare bra å få roet ned RSIen litt før vi skal fortsette å klatre oppover, samt bli kvitt de nervøse investorene :slight_smile: Jeg får logge meg ut av Nordnet så jeg kanskje får gjort noe som helst idag…

2 Likes

Jeg er hjemme med pjokken som har vannkopper. Han klarer seg fint med nettbrettet. :stuck_out_tongue:

Jeg burde jo egentlig bare logge meg ut jeg og. Men jeg sitter så tungt vektet at jeg er nødt til å følge med i tilfelle det kommer news som faktisk er så fundamentalt dårlige at jeg også må vekte ned.

This is not it.

2 Likes

Det morsomme er jo at det fundamentale ikke har endret seg. Spørsmålet er om det fundamentale har vært overpriset.

Så hjelper det jo ikke på at noen har totalsviktet i IR avdelingen dems.

1 Like

Godt planlagt å få vannkopper som en dag som dette, slipper du å være i dårlig humør på jobb…

Ja, forstår den. Det fundamentale er ikke endret å jeg tenker at kursen har ikke steget så mye hvis en ser på IPO kursen på 32 kroner. Det er MYE mer kjøtt på beina nå, mye mer resultater å ikke minst gode resultater.

Jeg tenker det er mange som røk ut på stop-loss raidet idag, satser på vi ender på 106-110 idag. Håper vi ender uka på 115 eller mer.

1 Like

Er ikke i dårlig humør jeg. :slight_smile: allerede vennet meg til den nye verdien på kontoen. :slight_smile:

Hvis det viser seg at 100 holder nå så er støtten på det nivået blitt bygget betonghard etter all denne omsetningen.

3 Likes

Det er bra, @Savepig at du har den evnen! Humøret mitt svinger en del etter hvordan NANO oppfører seg :wink:

Ja, og den betongen er godt armert i tillegg!

1 Like

Emisjon på 114 kr ser jo ut som et skikkelig sjakktrekk nå. :slight_smile:

2 Likes

Kanskje han skal skille seg fra kjerringa og må løse ut krapylet kjapt for å bli kvitt henne kjapt så han kan ha en fin jul:)

1 Like

@Tine

Jeg har lært meg en metodikk som gjør at jeg ikke lenger handler aksjer med følelser. Således påvirker ikke kursnedgang eller oppgang humøret mitt. For meg er det bare tall på en skjerm. Ikke noe reellt før jeg casher ut. Jeg tenker bare at jeg ikke har disse pengene og gjør heller ikke regning med dem i hverdagen.

Husk på at vi steget jevnt og trutt siden 54 kr. uten noen nevneverdig korreksjon. Det var på tide med en wash-out.

2 Likes

Dere snakker som om “korreksjonen” er over

Det var sunt at vi fikk en skikkelig korreksjon, hvis det viser seg at det pene runde tallet 100 holder så har vi sluppet billig unna.

Men jeg skulle ønske at den kom uten at vi fikk såpass negative vibber rundt hvordan styret og ledelsen har agert, for inntil i dag har vi hatt over et år med helt prikkfri opptreden fra selskapet.

Edit:
RT 12.04 : 103,5

12.

Nå kom det en skikkelig støtte på 100kr

54100 @100kr

Ser ut som leketimen er over for denne gang!

Det er sånn typisk småsparer mentalitet, du vet at det er omsatt over 2 millioner aksjer idag? Og du bryr deg om 54k

2 Likes

Jeg får like over 90 kr her som støtte i mine charts, men svært usikkert med TA her i og med kort historikk på de ulike nivå. En aksje som faller over 10% en dag fortsetter ofte også videre nedover dagen etter…

En aksje som har korrigert 700% opp og som faller tilbake kan gjerne falle videre.

Insidesalg er og forblir negativt for en aksje og det er vel det som trigger kursen nå , morgendagen er umulig å spå.

Generelt så vil 114 nå danne en ny motstand på oppsiden grunnet emisjonen og det faktum at mange som er skremt nå vil selge så snart de er i pluss igjen.

3 Likes

Eller 61200, og fortsetter å vokse.

Selvfølgelig, er det noen som er så desperat etter å selge, så ryker nok den også, men nå er i alle fall stoplossene over fjernet, og da får ikke pirato nok moment til å knuse ned kursen igjen.

Det er omsatt 54k de siste 10 minuttene.