Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

men Oilimp hva skal de eller si liksom, ser shit ut og
vi har store forsinkelser?

5 Likes

Myndigheter gir ofte uoffisielle uttalelser. Dette kan selskaper ikke bruke til noe før det blir offisielt.

"Holde kortene tett til brystet " kan være en grunn til dette.

“Dont do any mistakes”

1 Like

Man får velge om man stoler på ledelsen eller ikke. Jeg stoler på de, og mener de er meget dyktige. (Hvis ikke hadde jeg ikke vært aksjonær).

Synes følgende fra Costa på CMD var godt beskrivende: (fritt gjenfortalt)
“Vi gir full gass. Vi dytter pedalen til gulvet.
-Men det skal ALDRI gå på kompensasjon av den kliniske forskningen. Jeg husker Clavis, vi vil ikke risikere å gå på en smell”.

3 Likes

Betalutin regnes i alle fall allerede som kommersiell medisin enkelte steder :+1::+1:

2844.40.90 lilotomabe satetraxetana (Lu 177) – lutetium Lu 177 lilotomab satetraxetan

NCM klassifikasjon 2844.40.90
https://www.qualncm.com.br/ncm/28444090/outros.html

En uventet melding om BTD vil nok gjøre underverk med kursen.

2 Likes

Btd for en bedrift som har såpass god finansiering er en beinhard trigger. Til og med ikke luigi burde kunne torpedere det :smiley:

2 Likes

Tar gjerne mld om BTD, og offisiell oppstart og pasienter doserte i Paradigme. Og Archer-1. Og Humalutin. Og lukrativ partneravtale. Fra imorra til fredag morgen :grin::heavy_dollar_sign::dollar::+1:

1 Like

bilde
@Fornybar lastet opp denne for kun et par dager siden her. Ser dere når i forløpet BTD status blir innvilget? Tror BTD i H1 har 0% sjanse, og for H2 er det også noe jeg ser fullstendig bort fra.

1 Like

FDA anno 2018 er muligens den store forskjellen her.

I fare for å fremstå som en ellevill hauser vil jeg legge til at jeg også lever godt med tanken om at Betalutin ikke kommer på markedet før 2020 . Men NANO har gitt oss mulighet til å drømme oss litt bort i egenkomponerte scenarioer.

Faktum er at Betalutin på flere områder har en cutting edge i.f.t. konkurrentene. Når vi også vet at ingen kurerer sykdommen, så vil Betalutin ta store markedsandeler, uavhengig av hvor bra konkurrentene er. CD37 er rett og slett et trumfkort. Så “enkelt” og så genialt. RL og Bruland leker ikke butikk :wink:

Det jeg reagerer på er dette skiftet mot “HO-argumenter” som det har blitt flere av i det siste. F.eks “jeg stoler på ledelsen”, “RL har greid det før”, og “RL sier kursen burde stått i 400 for ett år siden”.

Dette er så klart gode indikasjoner på at det kan være noe å se etter i NANO, men å bruke det som avsluttende argument i en diskusjon blir bare å stikke hodet i sanden. I hvert fall så lenge selskapet ikke leverer nyheter.

Da jeg joinet dette forumet var det fordi slike “det bare må være sånn”-argumenter ikke var verdt noen ting, og jeg synes det er synd at miljøet virker å endre seg.

Det åpner veldig lett for baissere også, da en baissekommentar er akkurat like faktasjekket.

(Ikke ment som en direkte kritikk av deg, hsvindle)

Costa sier han er superhappy, med en lønn på 7.000.000 og over 1 mill i opsjoner er det vel ikke så overraksende.

Ovenstående setning er også et eksempel på subtil baissing ala HO…

Jeg prøver alltid å linke mine påstander til ting med rot i virkeligheten. Og jeg står 100% for det jeg skriver her inne. Er jeg hausende? Spekulerer jeg? Ja, med den grunn av at jeg mener NANO er er gullegg.

Vi skal ikke undervurdere viktigheten av at RL har lykkes før. Han har et navn, og det betyr noe i denne bransjen. Så dette er ikke en løs HO-påstand. Det er harde fakta.

MEN Jeg kan selvfølgelig ta feil.

2 Likes

Jeg er litt enig med deg og det er også litt av grunnen til at jeg vurderer salg av deler av posisjonen. Er litt lei av å bli skuffet hver gang vi bygger opp forhåpninger om at “denne gang” kommer det noe nytt. Så lenge ledelsen fortsetter linjen med å holde “info tett til brystet” tror jeg det er flere som vil gjøre som meg. Sitter rolig foreløpig altså, men det tærer på når man føler man famler litt i blinde.

Det var en tilfeldighet at innlegget mitt ble skrevet som svar til deg, fikk ikke endret det på mobilen. Jeg ville bare ta opp dette skiftet i argumentering jeg observerer, som jeg mener går i lite håndgripelige ting. Ja, FDA mykner kanskje opp reguleringen, men lar det seg virkelig oversette til økte sjanser for banebrytende rask godkjenning av Betalutin? Man kan godt mene at investeringen er gull og kommer til å bli en suksess, men argumentene er ikke solide når de bygge på “han sa” og “de sa”. Alle dine argumenter er såklart ikke som disse eksemplene, men enkelte virker å basere sin investering på RL og LC :slight_smile:

Enig med studenten. Blir ikke noe BTD dette halvåret, og minimal sjanse for H2. Nei, vi nok belage oss på å vente til et stykke ut i 2019.

Jeg tok meg på ingen måte nær av det du skrev @Fornybar, men jeg tar likevel til meg det du skriver.
Innleggene mine har av den senere tid vært av spekulativ art, grunnet lite info fra selskapet. Og jeg håper oppriktig at INGEN satser trygda si på NANO ene og alene pga. mine spekulasjoner. (Selv om jeg mener at det kan være lurt i det lange løp :wink:)

For du har virkelig et godt poeng!

Folk må gjøre seg opp sine egne meninger omkring NANO.

Ønsker alle en fin børsuke! :+1:

3 Likes

Når er det Nano sin tur? :slight_smile:

3 Likes

Snakket vi ikke akkurat om innlegg og påstander totalt uten substans? :wink:
Her sier du kategorisk at det IKKE blir BTD dette halvåret (da vet du nok mer enn alle, inkludert FDA og Nano)
Og minimal sjanse for det i 2H i år, faktisk må vi nok belage oss på å vente et stykke ut i 2019, altså over ett år.
Setter veldig pris på om du kan rettferdiggjøre påstandene dine, med noe med substans? :slight_smile:

1 Like

Legger denne inn her :slight_smile:

1 Like