Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

diffish;

14-18 april er det en stor konferanse.

Det er fascinerende å se hvordan shorten dekkes inn uten at kursen går. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan de klarer det. Men man kan vel konkludere med at kursen går den veien disse folkene ønsker.

La oss se om de nå har loppet småsparerne nok. Akkurat det er vel lett når du kan spillet!

Well played! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Betalutin fungerer og VIL bli et medisinsk preparat!

Uvissheten i selskapet er tidsforløpet og det i seg selv et luksusproblem. Derfor leser jeg ikke emner hvor dette trekker frem som et problem.

Jeg er 100% eksponert i Nano. Om det blir mai 2018, Des 2018, feb 2019, jun 2019 eller sommer 2020 at godkjenning eller BTD/AA kommer vil ikke endre min eksponering.

Med 10500 aksjer er det bare å sitte stille og vente. Fundementale er urokkelig gode og der er knapt nok noen argumenter not at det blir er legemiddel.

Til sist vil jeg påpeke en vesentlig fordel. Betalutin sin profil og kombinasjon studier omhandler IKKE cellegift. Bare det argumentet burde få folk til å løfte øynene!

5 Likes

Amen :pray:

Samme her. Skal sies jeg har en liten traderpott, men den er også i nano.

noen som har en mening, hvorfor ikke nano lenger skriver at de vil bli en ledende faktor innenfor FL segmentet?

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/link-documents/Company%20presentation%20-%2004-01-2018.pdf

Nå står det kun at de utvikler presisjons terapier…

Edit: Det skal ikke være noe baisse innlegg altså, sitter selv tunglastet i NANO men husker bare de skrev som regel at: Nordic Nanovector aspires to become a leader in blablabla… nå finner jeg det ingen plass lengre

Burde gått til specsavers. Første som lyser imot deg på www.nordicnanovector.com.

1 Like

jeg snakker ikke om siden deres, kan hende de ikke oppdaterer den oftere enn hvert 2 år. Jeg snakker om presentasjonene der en er gått fra

DEVELOPING FIRST-IN-CLASS TREATMENTS
IN HAEMATOLOGIC CANCERS

til

DEVELOPING PRECISION THERAPIES
IN HAEMATOLOGIC CANCERS

Ja, her tror jeg du er på sporet av en fundamental forandring i NANOs selvtillit og forståelse av eget produkt.

Edit for å understreke sarkasme.

er ihvertfall noe på gang, om det blir så positivt som mange her inne hevder gjenstår å se

Trur dette er grunnen til at dei no byrjar å omtale Betalutin som "precision therapy ": https://www.fda.gov/ScienceResearch/SpecialTopics/PrecisionMedicine/default.htm

Ligger an til at FDA gir litt spesialbehandling til dei som tilbyr “precision medicine”:slight_smile:

9 Likes

Tror dette er helt korrekt.

2 Likes

Dette er retorikk. Mange snakker om førsteklasses og best behandling. Nano sier målrettet og presis behandling. Det handler om at produktet treffer der det skal.

Pr CMD hadde de ikke noe vitenskapelig formening om hvorfor noe av pasientene med CD37 ikke responderte.

Men er det selve CD37 i dette tilfellet som blir “presisjon” ?

Jeg tror endringen er bevisst og at grunnen til endringen er at FDA et.al åpner mer opp for regulatoriske fordeler etc. for “precision therapies”. Det er mer beskrivende og dekkende fra både et medisinsk og regulatorisk perspektiv.

3 Likes

FDA snakker om tilpassing av medisinen til den enkelte pasient, eg trur difor det for betalutin kan vere predosering med mg/m^2 som er denne tilpassinga. Men det er ikkje usannsynlig at det er blanding av fleire faktorar som danner “precision therapy”

2 Likes

Precison therapies låter for meg som noe a’la individualisert immunterapi.
NANO skyter med en bredere beta kanon.

Archer = bueskytter, så presisjon i både direkte og overført betydning… :grinning:

1 Like

3 Likes

Pen dame, men FDA kjøper ikke den.

Sammenlignet med tradisjonell cellegift eller stråleterapi er NANO sin plattform meget presis da.

3 Likes