Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Takk! Har sette hele nå. Hun ruller jo ikke med øyenene da. Hun kikker opp til høyre og venstre. Jeg gjør akkurat samme greia hvis jeg prøver å huske tilbake på noe, eller hvis jeg prøver å formulere hvordan jeg skal svare på et spørsmål. Med tanke på at dette er under Q&A hvor man må velge ordene med omhu, så er vel ikke det så rart :roll_eyes::joy:

I’ll take “Body language” for 500$, Alex.

2 Likes

Tone får en del tyn, noe av det synes jeg blir urimelig. Hun er i en svært utsatt stilling der toleransen for å si noe feil er så godt som null.


Nylig artikkel om copanlisib, som nylig fikk accelerated approval i samme indikasjon som Betalutin blir rettet mot først. Helt ærlig synes jeg fremdeles Betalutin virker overlegent med det vi vet så langt:

http://www.ascopost.com/issues/december-25-2017/another-pi3k-inhibitor-welcome-for-use-in-indolent-lymphoma/

"It will be interesting to see whether the intravenous schedule seen with copanlisib is viewed as favorable or unfavorable in the eyes of practitioners and patients. Receiving treatments on days 1, 8, and 15 of every 28-day cycle is certainly tolerable for a few months of therapy, but the copanlisib therapy is designed to be given indefinitely, and this administration schedule may become cumbersome over time. That said, having another agent available for patients with relapsed indolent lymphoma is certainly welcome. "

"Efficacy evaluation demonstrated an objective response rate of 59%, with 12% of the patients achieving a complete response. The median duration of response was 22 months, and the median progression-free survival was 11 months. Among the patients with follicular lymphoma, the response rate was 59%, with a complete response in 14%, and the median response duration was 12.2 months. "

4 Likes

Jeg var aksjonær i Algeta fra 2008 til oppkjøpet fra Bayer.
Andrew Kay innledet alltid med å si på kvartalspresentasjonen:

“This is what we have done for you”

Kanskje noe Costga kan kopiere?

4 Likes

Accelerated approval ble vel gitt med grunnlag i ca 100 FL pasienter.

Nano har vel p.t. rekruttert ca 60 FL?

I og med at Nano har uttalt at man enten vil velge 15/40 eller 20/100 blir spørsmålet hvor mange 20/100 man trenger for å kunne søke accelerated approval for dette dosevalget?

Ja, noe deromkring. Man må jo tillegge en del til det tallet de kunne presentere på ASH.

Radium podcast er lagt ut!

8 Likes

Bull på distribution deal og større interesse for ARCs fra BP. Get hype!

bra podcast, bra luigi denne gangen. SOLID. Fornøyd med ledelsen denne gangen.

@Jubei syns du kan roe ned med emoticonspam. @pdx har fjernet det fullstendig for alle i perioder når slikt foregår.

Følte vel ikke at alt av svar kom klart frem i podcasten, men som vanlig for min del, stor tillit til hva ledelsen sier og fokuset de fremmer for ferden til marked.

1 Like

Så og si bekreftelse på at Norge blir en del av studien, man er i screeningfasen, 129 pasienter utestående for PARADIGME, siste pasient i 37-01 behandlet desember, totalt 72 stk, sikter seg inn på fremlegg av Humalutin i april.

Mye bra å ta med seg herfra.

Jeg som misforsto, eller kan man ikke forvente data fra selskapet før ASH2018?

Kan noen linke? Siste jeg ser er nr 32…

Edit glem det. Fant den.

Sier de ikke noe sånn som «første pasient vil bli behandlet any day» ?

Har ikke fått hørt gjennom hele, men sa de noe om når oppdaterte resultater kommer?

Det han sa var at planen var at en dybde-analyse av de samlede resultatene fra Lymrit 37-01 vil bli publisert. (I et tidsskrift?)

Also an oral presentation, hopefully at ASH.”.

2 Likes

Jostein Dahle synes spørsmålet om efficacy targets for Archer-1 var litt dumt, selv om det er efficacy de skal måle. Et det jeg som misforstår hvordan disse forskerne ser på ting? Noen som har noen tips til omformuleringer som gjør det forståelig for disse smarte herrene?

Ellers likte jeg podcasten godt, hovedmomentene har dere dekket. @anon21766851, du fikk rett på noen av svarene :smiley:

2 Likes

Blind høne, ødelagt klokke osv. :joy:

Jeg ville tenke at det er veldig naturlig for nanovector å sikte mot f.eks The Lancet for en oppsummering.

1 Like

Forresten kom det et blogginnlegg i dag som er meget relevant for Betalutin:

4 Likes

“When it comes to nuclear medicine, we’re next company in line”. Forsåvidt ikke overraskende men vedlig grei tilbakemelding.

Det blir ikke (mest sannsynlig) publisert interim data fra paradigm. Når det kommer så blir det hele pakka.

Og første pasient blir meldt snarest, når de sier at studien er i gang er det fordi studieoppsett et akspetert av reg.myndigheter i de ulike landene. Avslag fra REK i Norge er heller ikke korrekt, de ønsker (som jeg forstår) mere data fra selskapet. Norge blir sentral i studien.

1 Like