Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Man er for engangsskyld borte fra forumet i noen timer og Nanotråden koker over. Podcast ute ja, da får jeg avlyse seriekvelden med dama :smile:

Edit: nå ble jeg veldig glad. Hørte dere det Costa sa om BP og internasjonal oppmerksomhet?

4 Likes

Bra pep talk, og noe mer kan vi ikke vente.
Oppklarende i forhold til noens oppfatninger om hva seamless design betyr.
Og avdramatiserende i forhold til REK føljetongen på fora.
Beroligende i forhold til egen porteføljevekting.

1 Like

Sist gang han sa noe om det skjedde dette:

image

6 Likes

Er det ikke herlig med biotek dere?

3 Likes

Litt mer lotto enn postsparebankens gullbok.

Mine tanker etter å ha hørt podcasten.

  • Jeg har bommet på hva seamless betyr. Men satser på at de har kontroll på rekrutteringen, selv om det betyr flere pasienter enn jeg hadde håpet på.

  • PARADIGME / ARCHER-1, melding om første pasient kan komme “any day…”.

  • ARCHER-1 starter i fase 2. Som forventet, men greit at LC bekrefter. Virket også som at de ville gi oss mer data om studiedesign etc. ved melding om oppstart.

  • We are next in line… trenger vel ikke føye til noe her

  • Endelige tall for LYMRIT 37-01 kommer etter all sannsynlighet på ASH-18. Det syns jeg er helt greit, så slipper vi noe mer surr rundt tallene.

  • Humalutin i April! Det ser jeg frem til!

  • Mye snakk om investorer, interesse fra BP osv. Det likte jeg! NANO er definitivt på radaren!

Alt i alt, terningkast 5. Det er mer enn godt nok!

5 Likes

First in line: Novartis og AAA

2 Likes

De blir nok publisert lenge før ASH, men de satser på oral presentation der.

1 Like

De aller mest spennende om dagen er utvilsomt detaljene vi vil få rundt Archer-1-studien ifm. med First Patient Dosed. Any time now.

2 Likes

Man hørte også at de understreker viktigheten av Archer-1 studiet i det strategiske bildet. Ikke noe forsiktig underplaying for å senke listen hvis det nå skulle bli skuffende resultater.

1 Like

så Seamless betyr altså at man får starte paradigme studiet før alle data fra LYMRIT 37-01 foreligger… er dette korrekt ?
(var jo ikke slik han Einarsson på tidligere podcast har skissert!!)

Når det gjelder Paradigme og avslag fra REK så er jo det et faktum, det vet vi jo men er det sånn å forstå at det er nye drøftinger med REK angående dette… !
Rart de går ut med å sier Norge blir sentral i studien hvis det ikke er godkjent av REK ennå.!!

Det kan vel kun bety at planen er å få studien godkjent i Norge i løpet av kort tid…

hahaha der er vi enig;DD
håper det kommer kjapt da, og at første pasient behandlet kommer imorra :crazy_face:

1 Like

REK godtok ikke en forlengelse av Lymrit, de forlangte en egen søknad på ny studie.
Selvfølgelig blir den godkjent.
Og med Kolstad i spissen blir også Norge hovedarena for Paradigme.

4 Likes

Er det sånn å forstå at siden det endelige tallet på paradigme er 200, og de skal kjøre 65 pasienter i hver arm i paradigme (=130) så vil de fleste pasienter de har fra før inngå i paradigme?

1 Like

dette lurer jeg oxo på!!! faen så jævla innvikla dette skulle være da :joy:

Planen er at PARADIGME er 130 pasienter. 65+65.

Den totale mengden pasienter i Lymrit 37-01/PARADIGME blir da ca. 200. Er ikke verre enn det.

2 Likes

Takk King :crown:
men blir disse dataene fra Lymrit 37/01 slått sammen med Paradigme dataen ?
når det står at endelig tall på paradigme er 200 pasienter

Tja. Stort sett alle medisinske kongresser jeg har presentert på KREVER at man ikke har publisert dataene før, dog kan man ha oppdaterte data.

1 Like

Om man publiserer i et tidsskrift i mai så får man data fra enda lengre oppfølging i desember.