Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hvor presenterer du? Veldig interessant hvis vi har en fra bransjen med oss på forumet!

Det er kanskje en forskjell på "“oral presentation” og “poster”? Samt det @Astrup sier.

Jeg oppfattet at det var det jeg gjenga over Costa mente var planen.

Når Costa sier “targeting” og “hopefully at ASH” så kan jo det også indikere at de ikke er helt sikre på å få presentere data som allerede er delvis publisert.

Har tidligere jobbet med forskning på et annet medisinsk fagfelt. Nå har jeg ikke lest ASH sine regler, men de medisinske kongressene jeg var på sendte man inn et abstract. De BESTE/mest interessante ble valgt ut til oral presentation, mens resten som ble akseptert ble poster. For de som har ferske data kan man ha “late breaking”, osv.

Ja, dataene kan oppdateres, men kongresser/tidsskrifter er veldig opptatt av eksklusivitet i tillegg. Men regner med det har NANO kontroll på da publikasjonslisten til PI da sånn passe omfattende.

1 Like

@anon21766851 Interim data fra DLBCL kan komme allerede etter sommeren. Hvis de ikke sparer også det til ASH.?

Såvidt jeg vet varierer denne praksis mellom ulike tidskrift/konferanser. Når det er sagt, ble data fra Chronos-1 og Zuma-1 både presentert på AACR/ASH samt publisert i JCO/NEJM. I begge tilfellene ble fullstendig analyse først presentert på konferanse, før den ble publisert. Så det burde være muligheter for at Nano klarer det samme. Forhåpentligvis klarer de både presentasjon på ASH samt publikasjon i et high-impact tidsskrift. Om de klarer det gjenstår å se.

2 Likes

Betryggende å høre podcasten, det er altså bare å smøre meg med tålmodighet, og være glad for investeringen min! :smiley:
Men er også oppriktig bekymret, ikke for Nano men for menneskeheten, etter å desverre ramlet innom HO i kveld…
Det er folk der som ENDA tror de i Nano får kjøpt sine opsjoner for 20 øre!!

Og ikke bare en, neida der er flere som er sikre på at det nå er 3.5 millioner + 500.000 nye opsjoner/tegningretter som de får kjøpe til 20 øre stk! Hey morons, hva med å lese hva som faktisk står i opsjonsprogrammet??
Men det er meg sjøl jeg må være forbanna på, man ber jo om å få høyt blodtrykk og lav tro på den kollektive IQ-en når man går inn dit…
Dagens hjertesukk! (Stjålet fra Einarsson) :joy::+1:

7 Likes

Intersant og god podcast.

Costa har i lang tid sagt at Nano ønsker internasjonale investorer.
Ser man på topp 20 p.t. har ikke dette ønsket så langt materialisert seg, selv om Nano åpenbart har mange møter med potensielle utenlandske investorer.
Det blir interessant å se fremover hvilke børsmeldinger som eventuelt kan få opp investeringslysten til utenlandske investorer med økt kurs som følge av dette.

2 Likes

Vel vel, da kan det se ut som om resultater fra Lymrit 37-01 fase1/2 ikke blir publisert før abstraktet til ASH 2018 slippes. Jeg har likevel sterk tro på en reprising når selskapet får i gang Archer og Paradigme. Jeg baserer dette på hva som virkelig betyr noe, og det er å avansere i de kliniske stegene. DNBs kursmåøl i løpet av H2 2018? Tidligere?

Vi hørte fra Costa at de er opportunistiske med tanke på partneravtale, men at de - som vi har tenkt - ønsker å holde ut så lenge som mulig med tanke på data(leverage i forhandlinger)
vs. kontantbeholdning. De har tidligere nevnt at de har cash til innsendelse av søknad for 3L, noe som vil si H219.

Å vente til de er blakke vil ikke være en optimal strategi. Risikoen for å få en dårlig deal eller å bli tvunget til å kjøre en emisjon på en usikker kurs er ikke i aksjonærenes interesse. Kan vi ane at de legger opp til partneravtale tidlig i H119? Det virker for meg som om de kunne ordnet dette nå men velger å holde unna.

2 Likes

Husker ikke hva de sa om dette, hva slags info får vi i april?

Preklinisk data på Humalutin.

1 Like

Er jo nesten baissing å hevde at noen sier at nano er en “dritaksje”

Ja, Costa sa også noe i en bikommentar til Einarsson om at partneravtale ikke var NOE problem om de ønsket det. Så her tror jeg vi fort slipper en ny emisjon faktisk, men at de inngår en avtale når nye data foreligger.

2 Likes

Rally i BergenBio. Kan være en forklaring.

Ja, det er jeg nå enig i. Det er forsåvidt også mulig at de bruker en emisjon som forhandslingskort med BP når tiden kommer. “Gi oss en god deal eller så kjører vi en emisjon og gjør alt selv”.

Ellers er det tydelig at mailadressen min nå blinker rødt hos Einarsson, så neste gang får dere joine på spørsmålene så de blir umulige å svare vagt på :wink:

3 Likes

Bioinvestor
I teorien høres en slik investeringsstrategi smart ut. Men det forutsetter at NANO ikke kommer med noen ekstremt juicy nyheter før Q3/Q4 2018.

Med tanke på alt som nå pågår i NANO og den tette dialogen de har med regulatoriske myndigheter, inkludert FDA, så ville jeg ikke satset mine siste skillinger på at det ikke skjer. Og husk på at kursen fortsatt ligger 30-35 kroner under emisjonskursen fra desember 2016 og over kr 20,- under ATH. Personlig finner jeg det litt underlig etter alt det som har skjedd på resultatside med Betalutin, og at der er fullt trøkk på flere andre produkter i pipelinen.

Rett nok skled kursen ned med 16% i 2017, men jeg finner det vanskelig å tro at den blir liggende flat eller sågar går enda lengre ned fem mot 2019.

Men lykke til!

PS. Selv sitter jeg i begge.

Putt aksjene i skuffen og ta frem igjen nærmere sommeren 2019. Med mindre det skjer noe ekstraordinært tror jeg ikke kursen blir særlig mye høyere når vi skriver 31.12.2018.

Min oppsummering: First patient i Paradigme melding hvilken dag som helst nå (ikke kursdrivende) MULIG Humalutin info i April (kan potensielt være kursdrivende), og siden ingenting frem til ASH i Desember og da sannsynligvis kun data fra DLBCL. Paradigme data har de ikke tenkt å presentere før langt ut i 2019. Og søknad om BTD er ikke sendt ennå, m.a.o. blir evt. BTD tidligst H1 2019.

Her har jeg sikkert glemt noe og regner med at dere “irrettesetter” meg omgående! :joy:

En eventuell partneravtale tilsvarende Algeta er vel kun et alternativ til å rigge seg til for oppkjøp av BP.

Algeta sørget for noen mindre direkte rettede emisjoner mot utenlandske investorer slik at de hadde midler til å investere sammen med Bayer i produksjon og markedsføring av Xofigo.

Jeg vil ikke bli forbauset om Nordic Nanovector velger samme strategi. Det vil si å hente penger fra amerikanske spesialiserte pharma fond.Forhåpentligvis basert på feks at selskapet får BT som vil løfte kursen. Costa bekreftet på podcast at Nano arbeider med å BTD,

1 Like

Du kommenterte ikke Archer 1. Jeg oppfattet Costa på podcasten slik at dette fase 2 studiet ikke ville bli veldig omfattende.
Samtidig ga han uttrykk for at dette studet var av meget stor strategisk betydning.

Archer 1 kan være en trigger i Q 1 2018?

2 Likes

Vi har alle våre tolkninger. Jeg tenker at Humalutin ikke vil være kursdrivende, i beste fall sell on news. Det store spranget til å få en avsluttende fase + en kombinasjonsstudie teller kraftigere i min bok. De planla å få presentert fullstendig datasett for Lymrit 37-01 på ASH, så det stemmer vel heller ikke helt at det kun blir DLBCL der?

1 Like

Det store bearargumentet som kommer til å bli hamret på utover våren er rekruttering av pasienter. Hvis NANO kan vise til at de klarer å holde koken oppe her er det kjempepositivt. (Og motsatt.)

Tror det er mange som undervurderer dette. Verdien av å starte fase II offisielt med en børsmelding bør vekke interesse også hos fond og internasjonale investorer, spesielt mtp. hvor kursen er nå :wink:

1 Like