Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Sant og si så er den nye forumet på HO en fiasko. Jeg leser at enkelte mener det er blitt bedre. Men når trollene har anledning å stenge ute dem som sier dem imot, da er det ikke lenger et diskusjonsforum, men et agitatorforum. Og hvem av de seriæøse skribentene gidder å delta på et slikt søppelforum? Man må gjerne ha all verdens muligheter i forhold til det gamle, men akkurat at man ikke kan komme inn på en tråd dersom trådstarter blokkerer deg, det gjør hele forumet ubrukelig som diskusjonsforum.

Nei, takke meg til Tekinvestor. Her er det også en moderator med tak i.

7 Likes

Bra med en relativt oppklarende podcast rundt Betalutin sitt videre utviklingsløp. Ut i fra podcasten ser det ut som jeg tok rett om hvordan PARADIGME skal kjøres. 130 ny pasienter, og ikke videreføringen av pasienter fra Lymrit 37-01. Siden de ikke planlegger interrim analyserer tror jeg vi vil få en primær readout når hele studien er fullført. og jeg forventer ikke data fra PARADIGME før denne readouten, slik som ting ser ut for øyeblikket. Dette er foreløpig guidet til H2 19. Hvis disse resultatene er gode vil de søke AA på dette. Betalutin vil i dette tilfellet være på markedet i 2020, gitt at PARADIGME produserer positive data.

3 Likes

Jeg synes fortsatt at det hadde vært naturlig å informere markedet og aksjonærer om resultatet av de 5 siste 15/40 og 7 siste 20/10 så snart de er klare.

@jefferson
Vi har effektdata på alle pasientene med 15/40.

Mangler effektdata på åtte pasienter i Arm 4 Fase 2 og to pasienter i Arm 5.

Vet du når vi får disse? Var det det de snakket om ifht. publisering i tidsskrift?

1 Like

Tror den tidslinjen du der skisserer kan vise seg å være nær fasiten. Så får man heller ta et forsert utviklingsløp som en bonus.

Dog vil jeg ikke avskrive muligheten for at resultatene Betalutin vil få på en mer homogen gruppe pasienter, kan få regulatoriske myndigheter til å beslutte å få Betalutin ut til pasientene raskere enn utviklingsløpet tilsier. Da pga etiske hensyn til pasientene. Men slikt kan man ikke planlegge med.

Dog vet vi at Betalutin gir resultater i verdensklasse, ikke minst på DOR og QoL . Dette er regulatoriske myndigheter kjent med og jeg føler meg rimelig sikker på at de kommer til å holde utviklingen gjennom Paradigmestudien under oppsikt.

Kommersialisering 2020, men ikke umulig at Betalutin kan komme på markedet tidligere.

2 Likes

Ut i fra hva Costa sa i går, vil jeg tippe desember 18 i forbindelse med ASH.

Strategien nå til Nano er å vente med en 100 % riktig analyse/publikasjon av studien. Dette for å unngå synsing og uklare tall.

Mistenker at dette er for at de vil slå til med en real knock out børsmelding i forkant av et eventuelt kapitalinhenting.

Ser man på tidslinjen når det må komme inn mer kapital så kan dette være en god strategi.

Gleden er at (les mellom linjen til LC) at de har et så godt produkta og resultatene fortsetter å styrke seg.

1 Like

Vi venter også opp mot 6 pasienter til i 15/40, som fikk behandling etter 26. oktober, da Arm 1 fase 2 ble utvidet.

Costa bekreftet på podcasten at Nano er i dialog med flere lands regulatoriske myndigheter vedrørende godkjennelse av paradigme.
For min del vil jeg tro at godkjennelse av Paradigme hos FDA vil være en liten trigger for kursen. Det samme gjelder Archer 1. Gjennomslag i USA er avgjørende for inntektspotensialet.

1 Like

Siste til digout til Frontmasta

5 Likes

Nå er det vel ventet alt av data på alle de i Lymrit 37-01, også de siste som ble behandlet rundt/rett før desember.
Håper og tror de vil la de dataene modne seg (for å se langtids effekt) så om de har dette klart for en fullstendig presentasjon i en publikasjon før sommeren tviler jeg på.
Tenker da på det faktum at de har sett fortsatt forbedring i effekten lenge etter 3 mnd.
Jeg og noen andre mente Costa sa de ville presentere det i en publikasjon, og så en oral presentasjon på ASH i desember?
Eller er jeg på viddene her?

Hmmm, det er ikke mer enn 30 pasienter i Arm 1 Fase 2?

Denne mannen kan jeg like :slight_smile:

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/DNB%20Healthcare%202017%20-%20Nordic%20Nanovector%20ASA.pdf

Hopp til slide 7, så ser du at det står 30 pasienter på Arm 1 fase 2 :slight_smile:

Nettopp, og alle de fikk vi vel data fra på ASH?

Alle 30 er innrullert er vel det som står, men ikke nødvendigvis at vi har fått resultatet på alle. De siste 6 fikk først godkjenning fra REK i slutten av oktober, så det virker noe tidlig at man har fått effekttall på disse.

image
https://helseforskning.etikkom.no/prosjekterirek/prosjektregister/prosjekt?p_document_id=191330&p_parent_id=197383&_ikbLanguageCode=n

@Inkognito666 @diffish

REK har forsinkelse. Det var innrullert 30 pasienter i Arm 1 Fase 2 allerede på q2. Sjekk presentasjonen.

Det var 62 pasienter med effektdata i ASH-posteren, og ettersom det bare var to stk fra Arm 4 Fase 2 må det ha vært 30 i Arm 1 Fase 2.

Detailed description of the invention
[0035] The present inventors have to their surprise
found when doing experiments with low dose rate beta
emitting 177Lu-labeled HH1 antibody (also named 177Lutetulomab
or Betalutin) against the B-cell associated antigen
CD37, that cells treated with this would up-regulate
the expression of both CD37 and CD20, another B-cell
associated antigen.
[0036] Thus, it is shown that therapy with 177Lu- HH1
may improve condition for MAT in B-cell diseases like
cancer and autoimmune disease.
[0037] It was also an unexpected finding that low dose
rate radioimmunotherapy using 177Lu-HH-1 against
CD37 antigen positive cells not only caused increase in
antigen expression in cancer cells but also caused a prolonged
effect compared to published data for external
beam exposure.
[0038] The radioimmunotherapy treatment caused increased
expression of both the CD37 and the CD20 antigens.
This would implicate that radioimmunotherapy
with, e.g., 177Lu-HH-1 could be used as an induction
treatment to antibody therapy, since antibody therapy depends
heavily on a good expression of the antigen.
[0039] Another noteworthy finding was that the up-regulated
antigen expression could last between one and
two weeks after exposure to radioimmunotherapy vs. only
about two days after external beam exposure.
[0040] A new way of using targeted antibody therapy
can be envisioned, i.e, induction therapy with radioimmunotherapy
followed by antibody or antibody-conjugate
therapy in the following days and weeks to exploit the
increased antigen expression.
[0041] Thus, the present disclosure relates to radioimmunoconjugates
that are capable of upregulating expression
of one or more antigens. The upregulated anti
gens can be the antigens that are targeted by the radioimmunoconjugates,
different antigens expressed on the
same cells or a combination.
[0042] This expression allows targeting and specific
inhibition of cancer cells and cells of the immune system.

Dette ser i mine lekmannsøyne veldig lovende ut!!!

3 Likes

Er hypotesen om at Betalutin oppregulerer CD20 og dermed fjerner “immuniteten” mot Rituximab bekreftet?

1 Like