Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hva er forhåndsreglene dine? :slight_smile:

Trer til sides, så lar jeg dette spille seg ut. Nedsiden er for stor til å ikke avvente litt om det viser seg å være en HS. Om US har begynt å handle Nano så antar jeg de vet nøyaktig hvordan de skal få handlet så billig som mulig.

37

Det begynner å bli slitsomt å gjennomføre disse private emisjonene for å få mer penger til å kjøpe NANO.

Av ren ren nysgjerrighet skal jeg nå spytte inn en liten pott som skal gå til trading.
Regner forøvrig med det går at skogen. :+1:

4 Likes

Fast privat emisjon = månedssparing?

Nei, det tror jeg ikke går åt skogen. Med mindre du mener gambling.
Tålmodighet er ditt beste forsvar og angrepsvåpen.

1 Like

Gjorde litt omvendt jeg. Kjøpte en haug på 78,50.

4 Likes

Foreløpig holder støtten stand (se TA tråden). Mistenker shorterne prøver å utløse formasjonen men volumet er der ikke. Får vi en saftig melding i morgen kan formasjonen være avblåst :wink:

De gir nok ikke helt beng i kursen. De gjorde vel noen støttekjøp her for en stund siden, som ble gjort på kursen ganske mye høyere enn dagens nivå. Så selv om det blir litt søkt at de kjøper 3000 aksjer, så gjør de det fortsatt for å gi et signal om hvor kursen begynner å bli særdeles lav.

Hehe ja men sannheten er jo at diverse meldinger KAN komme når som helst.
Men hvis du mener Costa sa det kommer ingenting før om lenge, så hadde det vært bra hvis du kunne utdype det?
Evt med link etc? :slight_smile:

@Joakim7
Ser nikket er fersk her inne, og dine innlegg i denne og TA tråden er tildels upassende og delvis ukorrekte, så et tips på veien om du ønsker å bli værende her på TI;

18

9 Likes

Fint om du kan backe opp dine påstander. Faktisk sa de at de skal melde first patient dosed på sist podcast, og de bekreftet at denne meldingen var like rundt hjørnet. Vi får da også vite mer om studieoppsettet. Så at det ikke kommer noe snart er vel ikke riktig.

2 Likes

image

2 Likes

Ok la alle oss andre ta en liten chill pill her også da… Kommentaren bidrar kanskje ikke konstruktivt på noe som helst måte til debatten, men det er jo litt sannhet i det.

Er mange her som er små frustrerte over at det ikke kom meldinger før jul, i romjula og i Januar til nå.

Er lov å være litt frustrert i blant er det ikke det? :slight_smile:

Absolutt, og frustrasjonen kommer fra de fleste her inne, men argumentene er så tomme for substans at budskapet faller helt igjennom. Samtidig vet vi at det ble blokkert minst to ferske brukere for multinick og NANO-spam senest i går, og nå dukker det opp enda en fersk bruker med stort sett samme form og innhold.

Som en av våre beste venner ville sagt: ‘‘Well, I don’t have to draw the conclusion for you’’.

Edit: Og vår venn hadde sannelig en god sak også:

image

5 Likes

Joda, det er både lov og helt som forventet.

Mangel på informasjon skaper etterhvert rom for spekulasjoner som igjen fører til usikkerhet i markedet. Usikkerhet er som alle vet, som gift for aksjekursen. Og ettersom vi alle er i markedet for å tjene penger, og i NANO pga tro på at denne har en betydelig oppside, så blir det frustrerende å se på en kursutvikling som går sidelengs mellom kr 70 og kr 90 i måned etter måned etter måned. Dette samtidig som det tydeligvis er klart at det skjer en masse spennende ting bak forhenget. Men ny CMO, LR, har innført en meget restriktiv info policy. Jeg antar at hun har sine grunner til det og at vi en dag får vite hvorfor det var så nødvendig å behandle markedet som champignoner; “kept in darkness, fed by shit”.

Samtidig tror jeg at det som investor, er viktig å ikke la seg bringe ut av fatning over alle mulige og umulige spekulasjoner som oppstår på nettet. For skulle man lyttet til alt som sies om NANO på nettet så skulle man tro at selskapet var ledet av en gjeng tomsinger, at selskapet ikke hadde kontroll på utviklingen av sine produkter, hadde et anstrengt forhold til regulatoriske myndigheter og var langt, langt bak egen tidsplan. Ja, man skulle nesten tro at årsaken til en “hold kortene tett til brystet” policy var at selskapet ønsket å holde markedet uvitende om hvor store problemer de slet med. Noe som vi gjennom CMD presentasjonen og nå sist Radium Pocast nr 36 har fått klarlagt ikke er tilfelle. Selskapet er on track, har et produkt som kan utvise resultater i verdensklasse, og er godt i gang med å forberede komersialisering av produktet.

Så mitt råd er; slapp av, slutt å les alt tøvet som skrives om NANO og se frem til en heidundrende opptur som NANO aksjonær! Det vil skje i løpet av ett til to år. Ingen vet når det vil skje, men vi veldig sikre på at det vil skje. Tålmodighet er alfa og omega!

2 Likes

For de av dere som ikke er på HO, så har @Hugoil nå vært i kontakt med Tone ang. godkjenning at patentet.

Ja, patentet ble godkjent i Europa 17. januar. Det var tidligere godkjent i Israel og Sør-Afrika.

Patentet dekker behandling med Betalutin i kombinasjon med rituximab eller andre CD20 antistoffer i CD37-positiv kreft.

Hilsen

Tone

Dette virker som et meget viktig strategisk grep!

6 Likes

Men gode gud da hvilket biotech startup børsmelder ikke patenter?

4 Likes

The one and only.

Takk til @Hugoil som deler informasjonen han personlig får tilsendt fra selskapet og til Frontmasta som tidvis glimter til med informasjon han graver frem fra internettets dypeste kroker.

Synd at det skal være sånn.

Nå da?

1 Like

Sett på en annen side så har jo NANO gitt oss mulighet til å handle enda flere aksjer på billigsalg.
Hadde kursen gått, hadde jeg kanskje sittet med 50% av den beholdningen jeg har i dag.

1 Like