Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Vel, greit at info policyen gjerne burde vært noe mer aksjonærvennlig. Men uansett så kan hvem som helst gå inn på CMD presentasjonen og lytte til diverse Radium Podcast og kvartalsrapporter, og gjennom disse kildene få klarhet i at selskapet er on track, at de har et produkt i verdensklasse og at flere produkter er under utvikling i pipelinen. Ingen, absolutt ingen kan benekte at denne informasjonen logger fremme.

Men dersom man lar seg forvirre av besserwissere på HO og andre diskusjonsforum, som har som sitt mål å prate kursen ned og slege ut ubekreftede påstander vedrørende NANO og selskapets ledelse og fremtid, ja da må man nesten takke seg selv om man sitter på utsiden når raketten fyres av.

Vi som har hatt en stålfast tro på NANO de siste to årene er blitt æreskjelt på det groveste på HO av personer som mener de kjenner NANO bedre enn ledelsen i selskapet og som uttaler seg skråsikkert om forhold de slett ikke sitter med innsyn i. Velger man å tro på disse personene og ikke på det ledelsen sier, ja so be my guest. Da må man ikke i etterkant komme sutrende fordi en gedigen mulighet på OSE gikk fløyten. Slike krokodilletårer får de holde for seg selv.

2 Likes

Alt dette er greit, men nå er etterhvert informasjonspolicyen blitt så flagrant tilbakeholden på ting som uansett ligger public på internett at det utløser unødvendig volatilitet i aksjen, og det burde ikke påføres trofaste aksjonærer.

Jeg ønsker meg ikke at selskapet bidrar til unødvendig haussing, slik man kanskje kunne mene de gjorde når de uttalte seg overdrevent kokett til den norske journalisten i reuters for et år siden.

Men børsmelding av patenter og nyansettelser av personer som listes som en del av toppledelsen synes jeg de kunne tatt seg tid til.

5 Likes

Er det inkompetanse, sløvhet eller udugelighet? Infopolicyen er uforståelig dårlig.

Pullback mot halslinje for test av HS.
Enten vender den ned og bekrefter eller vender opp og avkrefter.

Patience. Volumet er tynt enda.

1 Like

:coffee:

2 Likes

80,15,- 180k

1 Like

80,40 - 199500
Helt greit. Sluttet på dagens høyeste.;-))

Så rart at vi har forskjellig tall :rofl:

Ja. Mine er hentet fra DN Investor sanntid. ;-))

Bull harami + bull hammer på 78 som både er en kraftig pris og volum støtte. Ikke så verst volum i dag heller.

Det som en også bør merke seg er at NANO følger ofte OSEBX, noe den ikke gjorde i dag tross stort fall i indeksen, dette viser styrke.

Folkens… Denne tråden handler om NANO Generelt, dvs fundamentale temaer. Dagskurser, short synsing og dagens kjøp bør dere skrive i NANO teknisk analyse tråden.

1 Like

JA, enig. For tidlig å si om den er avkreftet, men poenget mitt var at volumet var også lavt når du solgte så jeg stolte ikke på bruddet. Forstår du solgte likevel siden det ikke var lenge siden du kom inn… :wink:

Den er grei. Mottatt og forstått.;-))

Ja, trer bare til sides- spiller liten rolle sånn sett.
Handler den gjerne høyere om den tar ut 82 på oppsiden og HSèn ikke inntreffer.
Men å sitte på ned 15-20% med en så tydelig formasjon, det blir det bare dårlig stemning av :smile:

Jeg var sikker på at det kom til å komme en fin reaksjon opp etter podcasten, jeg tolket den som positiv +

Når ikke en gang gode nyheter og bekreftelse på at alt er on track gir optimisme og chartet tegner som det gjør, ja da drikker jeg heller kaffe og følger med fra siden :slight_smile:

2 Likes

daffe skuldre, kæmpe hode. Dete r vanskeligere for shortere nå som de ikke får hjelp av indeksreguleringen da NANO var i OBXen. I tillegger det mye akkumulert omsetning under kursen nå som utgjør støtte, som du kan se med grå farge på aksen til høyre her:

2 Likes

Ja ved første Korsvei etter lugano hørte man jo bare mind the gaaaaaaaaaAaAAAAaAap

2 Likes

Det er jo nettopp det som er en del av det generelle praten om Nano, det har vel ikke noe med TA å gjøre?
Derimot skrives det mye på TA-tråden som ikke har en døyt med teknisk analyse å gjøre :sweat_smile:
Edit: ser hva du mener her, det er flere innlegg som går under TA. My bad.

1 Like

Snappet opp en endring på Hegnar. Tidligere har de hatt en stilling å fylle, men jeg kommer ikke på tittelen. Denne er nå fjernet, og følgende står:

Open positions
Qualified candidates are encouraged to send an open application accompanied by a motivational letter of why they would like to work for
Nordic Nanovector to: hr@nordicnanovector.com.

We have currently no open positions.

Kan vi anta at de har ansatt noen i stillingen, eller kan man tolke det som at stillingens oppgaver vil ligge under andre, som for eksempel CQO Rosemarie Corrigan?

1 Like

Utblåsning på shareville:

image

2 Likes