Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Dette er Sokrates, som var her en stund.
Edit: jeg mener han skrev at han kalte seg stinke på HO og Shareville.

Ahhh, han som egentlig var en bra fyr men internettkriger som ikke funket blant folk?

Jeg er uansett enig med han i at NANO ikke fremstår særlig aksjonærvennlige nå, og det er ikke bra.

2 Likes

En kan nesten tro at styret gir f… fordi de vil bli kvitt småaksjonærene.

Høres fullstendig galt ut i mine ører. Men tror ikke de prøver å ‘pleie’ småaksjonærene spesielt i sin hverdag om dagen. Det er rett og slett redskap de gir tid når markedsføring er nødvendig. Mulig at Tone Kvåle har følt seg angrepet kan bidra til en forverret situasjon, men det er konspiratorisk og smålig…
Om du tar en kjikk på hva som er sagt siste presentasjoner, er det vel desidert ikke som om de ‘gir f’. Ting er ‘on track’, superhappy ledelse, fokuset er å ikke gjøre feil, men komme til markedet så fort som mulig. Så kan Ola lure på om flise kan deles i 2, eller andre små bekymringer, være Ola Nordmann sin bekymring.

1 Like

Sånne utblåsinger som Stinke kommer med er så utrolig frustrerende. Særlig diskusjonen rundt mDoR har vi vel allerede vært gjennom? Når Kohorten med pasienter øker mye på kort tid, så blir mDoR redusert, da de nyest behandlede pasientene ikke har opplevd mer enn 3 måneder DoR, og dermed trekker ned snittet!

5 Likes

Selskapet framstår nok ikke som det mest aksjonærvennlige for tiden. Det virker ganske uproft når Costa sier at de ikke har forsinkelser på Radium samtidig som de har hatt forsinkelser i nesten samtlige av de kliniske programmene sine.

Man kan jo spørre seg hvorfor selskapet absolutt må vente til ASH med å presentere data istendenfor ASCO er liknende konferanser som er tidligere på året. Mange aksjonærer føler sikkert at selskapet burde presentert tidligere. Det positive med å vente til ASH er at de vil ha mye mer robust data å presentere. Dette kan selvfølgelig slå begge veier da. De kliniske data kan selvfølgelig utviklet seg både positivt og negativt. Evt. holde samme nivå som tidligere.

Når Stinke sier følgende "Vi investorer skal sitte blindt til en endelig avlesning av resultater med all risikoen det medfører for så å tape alle investerte midler om det går galt. " så tror jeg ikke pre-kommersiel biotek er rett sektor for han. Det er jo dette pre-kommersiel biotek i all hovedsak går ut på. Det er jo dette som gjør biotek til high risk, high reward spill.

8 Likes

Bare lurte på en ting i forhold til fond som kanskje ønsker å kjøpe seg inn. Vil ikke en melding om at første pasient i paradigme være en åpning for dette? Eller tenker jeg feil nå. Vi som sitter å bruker tiden vår her vet jo at den meldingen kommer før eller siden, men lurer på om det kan være det som åpner døra for de større fondene?

1 Like

Stinke sin utblåsning er forståelig når man har solgt seg ut :stuck_out_tongue: Jeg synes folk glemmer litt fort. Ja man kan bli frustrert over at treet blir ristet gang på gang og man leter etter grunner på hvorfor dette skjer med en case man har så god tro på, men faktum er at dette et ett maraton hvor vi skal fra A til B. Vi får vite ett par ganger i året hvordan vi ligger an i løypa og faktum er at vi nermer oss mål med betalutin. Ett produkt som er enestående ifølge nøytrale eksperter (han karen på cmd som jeg ikker husker navnet på) og i spørreundersøkelser som ble gjort i USA der de ble fortalt om produktet uten å nevne navn. Jeg vil si 2019 blir oppløpet for Betalutin og med di kursmål som flere har nevnt som reelle så blir jeg overrasket om vi får kjøpt NANO aksjer for 160kr på oppløpet. Det vil si 100% fortjeneste på 1 år. Det er bare betalutin og hva med resten av pipelinen som kan bli enda mer lovende? Spør du meg så er jeg fullstendig i villredet om hvorfor kursen kun er 80 nå, men når det smeller og folk skjønner hvor nærme vi egentlig er og hvilket gullegg NANO er vil vi bli belønnet for tolmodigheten. Det er jeg sikker på :slight_smile:

3 Likes

Det er nok når det kommer tall som viser at de klarer å rekruttere nok pasienter, og aller helst readouts, at jeg antar det virkelig blir interessant.

Men jo du har rett, det vil nok bidra til noen smil når man får en litt mer klar melding om at pasienter er under behandling i archer og paradigme.

2 Likes

Godt å høre. Jeg har forstått det slik at mange fond ikke går inn føre fase2 er startet. Oppstart av Archer og Paradigme vil slik jeg forstår det sørge for flere potensielle kjøpere. Fler kjøpere=større etterspørsel=høyere pris. Forutsetter naturligvis at at pasientrekrutering og data er positivt naturligvis. Har lagt en champis på kjøl :smiley:

2 Likes

Lær dere denne setningen en gang for alle: “Big money” er ikke for små aksjonærer!

Når LC snakker så er er det av en enkel liten høflighet for oss små. De store linjene (som ikke blir fortalt) er for de store som allerede er aksjonærer i NANO.

Så i stede for å forlange mer åpenhet, må dere lese mellom linjene på hva som IKKE blir fortalt.

Nano rigger seg til BIG profitt til sine eksisterende store investorer.

Spørsmål dere må stille dere er: Hvorfor holde igjen info strømmen!

1 Like

Omformulerer spørsmålet som dere må stille dere selv: Hvordan vil NANO kunne maksimere profitten til de store LANGSIKTIGE investorene sine?

5 Likes

Er svaret å holde kursen så lav som mulig, lengst mulig? :wink:

Jeg mener ja. Om kursen er 100 eller 200 så spiller det overhode ingen rolle for LC, styret og “Big money”!

ALT handler om endepunktet og videre frem :wink:

1 Like

Ps: LC og Co er å regne som “Big money” aktører :wink:

Ja det kan jo se slik ut og hvofor skal de egentlig bry seg om oss små aksjonærer? Vi får egentlig den infoen vi trenger som langsiktige

Vel jeg hadde foretrukket et mer aksjonærvennlig meldingsregime, og en kurs på 150 eller mer ( for å selge en liten andel for å betale gjeld :wink::sweat_smile::+1:)

1 Like

Den sitvasjonen er nok flere av oss i :wink: men det er ikke NANO Sitt problem :stuck_out_tongue:

Noen som har en formening om hva Archer studien bør bli verdsatt til når første pasient er dosert? Etter min mening er Betalutin nå versatt til 80kr pr aksje og at archer er verdsatt til 0kr.

Det som kan være intresangt er å se aksjonær utviklingen (under top 50) fra 2016 Vs 2017.

For Norske statsborgere og selskaper så er dette ikke lenger anonymt. Men ser man at utenlandske kontoer (som er anonyme) øker, er det et kraftig signal på BULL.

Gleder meg til aksjonærlisten kommer ut fra Skattedirektoratet :wink:

1 Like

Når kommer den?