Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det vil bare føre til at DNB justerer LOA på DLBCL til -20% for å slippe å endre kursmål…

Nei, jeg har ikke sett spesielt på Archer-1. Men lykkes de i å få konkurrerende efficacy og beholder de andre fordelene Betalutin har er verden for NANOs føtter. Men, som sagt tidligere, museforsøk lar seg ikke alltid overføre til mennesker så forventningene bør holdes lave til vi får resultater.

1 Like

Hehe good one! :joy:
Har bestilt meg større fryser her for å få plass til å fryse ned mer is og ha i magen :wink: (plugger den inn i mai når det blir plussgrader…) :joy:
At Nano blir butikk er jeg sikker på, jeg har bare måttet revurdere når man kan ta litt gevinst, uten at det er et problem :slight_smile:

1 Like

Robertih
Støtter deg fullt og helt i dine vurderinger. Føler meg rimelig sikker på ATVer er flere av dem som har solgt seg ut av NANO som neppe vil skjønne hva som smeller den dagen vi stiger til værs med et brak. Og den dagen nærmer seg.

Ja, CMD burde være en oppvekkeing for de fleste av dem som ble foret med negativiteter rundt NANO utover våren, sommeren og høsten 2017. NANO har et produkt som leverer resultater i verdensklasse og tar man hele pakken ( compliance, ORR,CR,DOR og QoL) er Betalutin suverent det beste produktet til sitt bruk.
Rett nok hjelper det lite å ha beste produktet dersom det ikke selger i markedet. Men her har jo Marco gjort en godt stykke arbeid og kartlagt hvordan behandlerne stiller seg til produkt X ( som ikke overraskende har de samme kvaliteten som Beralutin).

Og sant og si, gitt produktet sine kvaliter, markedet sin størrelse og inntjeningspotensialet så frykter jeg at NANO er slukt av et BP innen nyttårsaften 2019. Og da trolig til en pris som ligger godt over den prisen Algeta i sin tid ble solgt for.

1 Like

Måtte det gå troll i dine ord :smile:

1 Like

I tillegg til flere kjøpere, så tror jeg de nevnte hendelsene også vil resultere i en betydelig svekket salgsviljen hos eksisterende aksjonærer. Og kombinasjonen med økende kjøpsinteresse og lavere salgsviljen har etter min erfaring en særdeles hyggelig effekt på aksjekursen.

Ha en god dag!

1 Like

Jeg er enig med dem som maner til tålmodighet i Nano. I biotek må man imidlertid investere med bakgrunn i den risiko som ligger i at investeringen blir verdt null kroner, ref Clavis

Etter min mening er risikoen for at Nano ikke når markedet med Betalutin i FL 3 svært liten. Det vi imidlertid først får vite når Paradigme er ferdig er hvor gode resultatene blir sammenlignet med konkurrerende produkter. Betalutin har imidlertid andre fordeler så som enkel administrasjon og god safety profil.

Når det gjelder Archer 1 og Humalutin er det høy risiko fortsatt. Her kan i prinsippet verdien bli null kroner.

Jeg baserer min investering i Nano kun på at Betalutin når markedet i FL 3. Archer 1, DCBL og Humalutin er bonus ved suksess.

LC og hans team har fullt og helt fokus på å bringe Betalutin til markedet så raskt som mulig. Dette gjør ledelsen i NANO i tett dialog med regulatoriske myndigheter. Hvordan markedet forholder seg til NANO i utviklingsperioden, utenom perioder der selskapet trenger påfyll av kapital, synes LC og hans folk å bry seg svært lite om. Fordi han vet at dersom NANO når sitt mål, så vil verdiene bli synliggjort og BP vil prise NANO til hva det er verdt. Hvis de ikke når sitt mål er kursen uansett kun av akademisk interesse. Så derfor er det eneste riktige å kanalisere tid og penger på å få Betalutin frem til markedet så raskt som mulig. Og som LC sa på podcasten;» dess lenger selskapet får utvikle seg i fred fra BP, dess større vil verdiene i selskapet bli.»

Akkuart det burde også interessere oss aksjonærer, ihvertfall oss langsiktige.

1 Like

Som du vet har det gått «troll»(nettroll) i mine ord svært så ofte de siste årene. Men her på Tekinvestor synes det å være fritt for slike skapninger og når de fra tid til annen dukker opp, så har vi en oppegående moderator som tar seg av dem raskt og effektivt.

2 Likes

Noen nevnte at infoflyten endret seg når Lisa kom på banen i Nano (@savepig?) og mulig det stemmer. Her i Europa er vi jo kjent for å være mer liberale enn over dammen (ja, vet hun er fra Canada) – og muligens de er litt mer paranoide for å «lekke» info etc. over there. Jeg ser det er to typer argumenter som går igjen i diskusjonen den siste tiden, de som mener at her må man bare lukke øynene, ha is i magen, smøre seg med tålmodighet og vente, og de som er irriterte for at vi ikke får mer informasjon.

Jeg tilhører nok den første gruppen selv om jeg også til tider kjenner på frustrasjonen til den andre gruppen. Som det har kommet frem i de siste innleggene, så bryr nok de største aksjonærene seg døyten om kursen er 50, 80 eller 100 – all den tid de har vært med fra børsnotering eller t.o.m fra før børsnotering. De hadde nok en plan om å være med helt frem til mål uansett utvikling av kurs underveis.

Men som du @Londonmannen pleier å si, her må man rett og slett bare gjøre seg opp sin egen mening ifht. sin egen økonomi og teft for å plukke (andre) vinneraksjer. Personlig ser jeg få selskap som tilbyr den ROI ifht. R/R som det Nano gjør på nåværende tidspunkt. Vi snakker fort mellom 5-10x på 2 år, og jeg setter en LOIH (likelyhood of it happening) til 80% på nåværende tidspunkt.

Tror man at man kan klare å maksimere profitt andre steder i mellomtiden for å så vende tilbake bør man kanskje gjøre det, men det er jo absolutt ingen garantier for at man klarer det – all statistikk tilsier jo at de fleste småsparere taper penger på aksjer på sikt (gitt en lang nok tidslinje).

2 Likes

Kan det være sannsynlig at Nano er akkurat dette du nevner her bevist og kjører sin info strategi slik de gjør, også for å hindre inntreden av en for “stor” og ustabil investor gruppe som vil kunne skape unødig volatilitet ? (la innogså, for det nok er flere og mer vesentlige grunner her i tillegg)

mlande fra HO :

Innlegg av: mlande (25.01.18 16:42 ), lest 288 ganger
Ticker: NANO
RE^1: Elendig informasjonsarbeid fra NANO.
Jeg har tidligere skrevet at innsideverdien i Nano optimaliseres. Det samme skjedde i Algeta før oppturen. Da var ikke Costa tilstede, kun HealthCap, ref siste avsnitt i Uredd1s kommentar om disse aktørene. Det er ikke sikkert Costa bestemmer hva Nano skal informere om.

3 Likes

Stillingen var:
CMC Regulatory Affairs Manager

Den har stått ledig omtrent siden opsjonsforslaget ble nedstemt i sommer.
Tipper den ble mer attraktiv da ny opsjonsavtale ble vedtatt. Strategisk viktig i selskapets nåværende situasjon, og bekrefter bare at NANO jobber ufortrødent videre .
Uten å bry seg (for mye) om hverken store elle små aksjonærer…
One goal - Betalutin så raskt som mulig til markedet.
Jeg var litt bekymret for at denne viktige stillingen ikke ble besatt, siden videre progresjon i selskapet trenger den.
Nå er jeg beroliget.

Da kommer det vel en børsmelding. Mønsteret synes å være at det som ikke får plass på nettsiden i det stille meldes til børs.

Eventuelt at andre i ledergruppen tar oppgavene i sin helhet.

Her er navnet på den nye medarbeideren:
Kristin Middelthon, Director Regulatory Affairs

Kilde: NANOs hjemmeside

image

Forskjeller fra 2016 til 2017 vitner i hvert fall om at ambisjonene er på plass.

Tror ikke det er den nye stillingen, mener å ha sett henne på hjemmesiden for lenge siden.

1 Like

Er det kommet dårlige nyheter ? eller er det bare fraværet fra nyheter som sender aksjen nedover?

Sistnevnte. Som vanlig. :slight_smile:

image

2 Likes