Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

CMC er Chemistry, Manufacturing and Controls.

Håper at det ikke kommer noen børsmelding om noenting, kursen faller alltid på børsmeldinger.

1 Like

Ambisjoner er viktig for enhver organisasjon. For som vi vet, vi makter ikke å nå lenger enn de mål ,som er satt. Så setter man seg for lave mål i utgangspunktet, så blir det med det.

Personlig liker jeg at vi har en ledelse som setter seg ambisiøse mål, som er fokusert og sørger for å gjøre de rette tingene riktig. Da er det ikke tvil i min sjel av NANO vil lykkes, spesielt ikke ut fra den posisjonen de allerede har opparbeidet seg.

Og det ville være beklagelig om det skulle bli et BP som kommer på banen såpass tidlig at vi aksjonærene ble avspist med småpenger. Men med HelthCap på laget tror jeg ikke det vil skje. Ja, NANO blir nok slukt av et BP, men jeg føler meg rimelig sikker på at dem som blir kjøper må pent betale en fair pris for varen.

Fredag er SoMe-dagen så:

Lik og retweet For The Win
https://twitter.com/savepiginvest

2 Likes

Det er generelt spennende å følge med på LinkedIn profilene til ansatte i Nordic Nanovector.

Her er nok et par av de som skal fortsette arbeide Mario presenterte med å jobbe opp mot miljøet i US:

Igjen, PhD er nivået NANO ligger på når de rekrutterer:

9 Likes

Rart hva man finner når man bare graver litt på nettet.

Ønsker deg en riktig god helg, Savepig! NANO kommer til å bli en meget hyggelig investering for oss!

2 Likes

Håper Labiotech ikke bare liker, men også skriver en artikkel. :wink:

image

8 Likes

Nice! Bra jobba :smiley:

Like før du får restraining order nå :smiley:

Etter endelig å fått hørt på Podcasten, så må jeg si at med mindre LC ljuger så det renner av han, så høres dette veldig betryggende ut. “…we continue to be very pleased…”. “…consistent strong respons of Betalutin…” “… gives us a lot of strong confidence …” “… patients can be treated to any moment…” Osv. osv.

Tips: Slett webleser-snarveien til HO, og få tilbake sjelefreden.
Riktig god og avslappende helg.

1 Like

Mye tung, bra og relevant erfaring mot å få medisiner på markedet hos disse! :slight_smile: :+1::+1:
Edit: Takk for tipset @ge-ge jeg skal høre den en gang til nå :slight_smile:

1 Like

Anbefaler dere også å lese igjennom Q3 rapporten. Føler at den forsvant litt blant alle presentasjonene på CMD.

Jeg fant den i hvert fall interessant. :+1:

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Q317%20report.pdf

Jeg har hatt aksjer i NANO i over to år, men har i det siste vurdert å selge meg ut for å kjøpe meg inn i andre aksjer med litt raskere vei til gevinst… Ser nå at jeg ikke tør å selge meg ut av dette papiret…her kan det være mye som kan skje på kort tid, og vi kan få en reprising av aksjen som kan få en eksplosjon til å virke som en lett bris. :yum:

2 Likes

I hht verdipapirloven (og straffeloven) ?!??!?!?!? Er ikke det MEGET kriminelt å lyve for å føre markedet (eierene) bak lyset.

Vist LC lyver om fremdrift, at de har BIG problems, ikke “rekrutering går som planlagt” og “we are on track”. For hver offisiel uttalelser, verbalt eller skriftelig (kvartalsrapporter) så bekrefter man jo dette.

Vil bli litt av en rettsak dersom det dette stemmer!

Konkulsjon: LC og co lyver ikke!

1 Like

Selvfølgelig lyver de ikke. Hvorfor skulle disse folkene sette jobben og karrieren på spill?

1 Like

Noen som har sett litt for mye på Hollywood filmer som går rundt og trur det :wink:

3 Likes

Selvsagt skjer det jo svik og bedrageri også i børsnoterte selskaper. Men follow the money: Hvor grenseløst lite er det å vinne på det for ledergruppen i NANO.

Da er det verre med halvsannheter at typen “vi er ikke forsinket overhodet”. Da hadde det vært bedre og vært litt nøktern og sagt at “ja på grunn av prosessen med å lande på to doser i stedet for en slik vi trodde ved q3 2015 er vi noen måneder bak skjemaet fra det tidspunktet, men vi er trygge på at det er vel verd det fordi vi nå har et mer robust oppsett for paradigme.”

De kunne også krydret en slik melding med det faktum at Betalutin ser ut til å trigge en immunologisk effekt, som bidrar til å redusere svulstene også etter at strålingen har gitt seg.

Derfor trenger vi litt mer tid til å hente ut de endelige dataene!

Dette har jo Tone bekreftet! :hushed:

1 Like

Jeg støtter strategien til Nano (styret).

Endepunktet jeg er mest opptatt av,
Ikke kvartalsvis “pisspreik”.

1 Like

Ikke rart forvirringen råder spesielt på HO, når de enda ivrig diskuterer og tror ledelsen mesker seg i aksjer til 20 øre stk.
De har enda ikke forstått at de 500.000 nye TEGNINGSRETTENE koster 20 øre, men når de innløser de i aksjer så må de betale en strike price som vel er et snitt av kursen rundt tildeling?

Sånn er det hvertfall for de ca 3,5 millioner gamle opsjonene, som nå ble omgjort til tegningsretter, også til 20 øre stk.
MEN, når de skal innløses i aksjer så må den enkelte betale en strike price mellom 14,24 kr og 90,37 kr, alt etter snittkursen når de først ble tildelt.
Ser forresten at det står: " Tegningsperioden for de frittstående tegningsrettene løper fra 2. mars 2018 og frem til 30. april 2018. De frittstående tegningsrettene skal tegnes i et eget tegningsskjema"
Mulig jeg tar helt feil her, men tviler på det. Noen andre?

Jeg har ikke bruker på HO, men det hadde vel ikke nyttet å skrive det, eller kopiere fra dokumentet fra Nano ifm EGF. Huff, nei må slutte å irritere meg over de, heller nyte helga :slight_smile:
så god helg til hele bunten! :slight_smile: