Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

6 Likes

Hadde vel kanskje vært bedre om det var omvendt? Ihvertfall fra en aksjonærs synspunkt.

Vet at jeg virker en smule negativ i dag, men jeg har full forståelse for dem som venter og venter og venter på en positgiv melding fra NANO, og som må se seg avspist med en melding om tildeling av PSUer , når de endelig tar seg bryet med å sende ut en melding. Da blir selv LM en smule oppgitt.

Ha en fortryllende mandag og la oss nå håpe på at fortsettelsen av uken blir bedre.

Denne meldingen måtte komme før eller siden. Case closed!

For de som er konspiratorisk kan nå aksjekursen begynne å stige :wink:

Jeg skjønner ikke denne konspirasjonen. Nano følger Oslo børs regler, dvs. at de ikke kan “holde tilbake kurssensitiv informasjon” på bakgrunn av at de vil kjøpe billige aksjer. Vet ikke om det var det som ble ment her, men synes folk overreagerer en smule nå. Vi har visst om disse PSUene lenge.

4 Likes

Jeg tror heller ikke de bryter regelverket til Oslo Børs. Men jeg kan godt skjønne spekulasjonen som oppstår når de plutselig strammer til og legger en ny linje for hva de børsmelder. Særlig når det er samtidig som nye opsjonsavtaler forhandles fram.

1 Like

Blar gjennom informasjonen vedrørende incentivprogrammet:

Den prestasjonsbaserte multiplikasjonsfaktoren vil omfatte et utvalg forhåndsdefinerte operasjonelle mål som ansees å være viktige for langsiktig verdiskapning for aksjonærer. Ved oppnåelse av samtlige
operasjonelle mål vil den prestasjonsbaserte multiplikatoren settes til 100 prosent, hvilket vil
medføre full opptjening av 50 prosent av tildelte PSUer.

Skulle likt å se hva slags mål som er satt her. Men det har vel kanskje ikke vi aksjonærer tilgang på?

Det har du sikkert tilgang til, hvis du er aksjonær og ber om det.
Som Nocturne sier så har vi visst om denne avtalen noen måneder nå, og den er visst i tråd med gjeldende praksis i lignende selskaper.
Det at de største aksjonærene stemte for avtalene, gjør meg enda mer sikker på det.
Er dog enig i at hvis det stemmer så er det et utrolig puslete mål å ha det som pr i dag blir ATH innen 3 år som kvalifikasjon for utløsing av 50% (?) av opsjonene, det burde vært innen utgangen av juni eller noe!
Som Londonmannen sier så er det nå ca 13 mnd siden den var i 129 kr, og etter det har selskapet kommet langt i forskningen og utviklingen av sin pipeline, og det er blitt betraktelig derisket flere ganger siden da.
Men om ledelsen klarer å få fram verdiene i selskapet på en bra måte, så må de gjerne tjene om så hvor mange millioner for min del! :slight_smile:

2 Likes

@larsmkn, har du tilgang til denne artikkelen i gjennom studiestedet ditt? http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/13543784.2018.1427730?scroll=top&needAccess=true

La oss håpe operasjonelle mål er mer hissige, typ:

  • Betalutin på markedet via AA ila 2018
  • Ta Archer-1 til 1FL innen 2019
  • 14 nye klinisk beviste konjugater ila 2019
  • 100 milliarder market cap i 2020
    etc. :stuck_out_tongue:
2 Likes

Fra Frontmasta igjen, har funnet et helt nytt vitenskaplig papir:

“CD37 seems to be the perfect therapeutic target in patients with NHL. The CD37 antigen is abundantly expressed in B-cells, but is absent on normal stem cells and plasma cells.”

4 Likes

@studenten86 får du fisket ut denne fra en eller annen database studenter har tilgang til? :slight_smile:

Hmm. Du var vel i universitetsalder for ca. ti-tolv år siden. Hvordan går det med den graden?

1 Like

Stemmer, skulle gjerne lest hele artikkelen. Har et håp om at @larsmkn kan hjelpe oss ut :slight_smile:

Bare det ikke er en sånn:

“seems to be perfect, HOWEVER!!!” :frowning:

Det er her jeg stoler fullt og helt på min ledestjerne, RL. Han har nok tenkt noen trekk fremover for å si det sånn.
Har later til å være av den PATENTLIGE typen :wink:

2 Likes

Er ikke dette en grei dag for en ønskereprise med oppfinneren bak det hele?

Timestamp 03:34:10

Historien om Algeta og Nordic Nanovector: Start-ups med internasjonal suksess v/Roy Larsen, gründer og nukleærkjemiker

2 Likes

Noe må man gjøre for å få eimen av dagens melding til å forsvinne.

6 Likes

Noe i dette?

Innlegg av: Vri8er (29.01.18 13:42 ), lest 40 ganger
Ticker: NANO
RE^1: NANO. Har ledelsen funnet turboen ?
Idag er det akkurat 30 dager til kvartallsrapporten, ikke tilfeldig med opsjonene idag.

1 Like

Noen studiepoeng her, og noen studiepoeng der. Og det er vistnok aldrisme å antyde at du må tilhøre en gitt aldersgruppe for å studere :wink: Driver ikke med graving av typen frontmasta sitt arbeid overhodet, gjennomgang av selskaps-presentasjoner og aviser for å danne tilnærmingsstrategi passer meg bedre. Er forberedt på om noe skjer i NANO i år allerede, men også for at hele 2018 blir et rolig seilas. Nesa mot olje og energi, offshore, eiendom og finans i tillegg til biotek om dagen.

Har de gjort noe spennende på kvartalsrapporter før?

Hehe, vel, du har jo q3 2015 når de kunngjorde arm3 og arm4.