Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Vanligvis så hadde svare mitt vært “ja, det kan jeg selvfølgelig gjøre!”, men akkurat nå er det litt merkelige tilstander her… Vi er under angrep fra en fremmed stat (I shit you not…), noe som gjøre at vi har blitt utestengt fra forskernettverket vårt av sikkerhetsgrunner. Bruker nå et åpent offentlig nettverk så har dessverre ikke tilgang til artikkelen. Sier ifra hvis jeg får tilgang snart :wink:

3 Likes

Det eneste positive med det angrepet der at noen har stjålet masse journaler til politikere som betyr at de kommer til å bevilge penger for å løse problemet.

2 Likes

Investigational therapies targeting CD37 for the.pdf (1.0 MB)

3 Likes

Kongas, papiret ser jo veldig lovende ut.

Basert på funding og interests virker dette som rimelig nøytral grunnforskning?

Eller er dette et sidestudie ifm otlertuzumab

Funding
The study was supported in part by grant funding from the Medical University of Lodz, Poland: No.
503/1-093-01/503-11-004 and No. 503/8-093-01/503-81-001
Accepted Manuscript

Declaration of interest
T Robak received research grants and personal fees from Hoffmann-La Roche, GlaxoSmithKline,
Gilead, Pharmacyclix, Abbvie, and Janssen and travel grants from Hoffmann-La Roche. P. Smolewski
has received a research grant and personal fee from Hoffmann-La Roche. The authors have no other
relevant affiliations or financial involvement with any organization or entity with a financial interest in or
financial conflict with the subject matter or materials discussed in the manuscript. P Smolewski
received research grants and personal fees from Hoffmann-La Roche.

GSA har nå ila en måned dekket 155k+ aksjer.

numeric har dekket 108k+ på samme tid

… og kursen er mer eller mindre den samme.

Manipulated? i think not…

Investigational therapies targeting CD37 for the.pdf (1.0 MB)

Her er artikkelen som ønskes over.
Jeg har ikke mulighet til å gå gjennom artikkelen her på jobb men kan sikkert gå gjennom senere i dag dersom det er interresant.

Kjapp intro om meg selv da dette er første posten min her selv om jeg har lest her en stund. Har en doktorgrad i syntetisk organisk kjemi med fokus på syntese av kinase hemmere (fokus var på EGFR-kinasen) så mitt felt er nærmere “hovedkonkurrenten” Copanlisib men har jo en ok forståelse for de andre behandlingsmetodikkene. Har publisert noen artikler på dette feltet, patent osv. Jobber ikke innefor feltet lenger men som selverklært nerd så følger jeg jo med litt på hva som skjer :slight_smile: og håper å kunne bidra med litt kunnskap

22 Likes

Velkommen skal du være! Kinase hemmere, er det ikke sånn som BGbio utvikler?

Joda de har jo sin BGB324 som er en kinase hemmer som hemmer AXL kinasen :slight_smile:

1 Like

Konklusjon: Moreover, special attention should be focused on patients with
refractory and relapsed DLBCL diagnosis, where targeting the CD37 with mAbs and RIT can be an
excellent option :slight_smile:

Velkommen skal du være!

Uten at jeg legger på noe press her, ville det vært interessant med en head-to-head sammenligning av Betalutin og Copanlisib fra en fagmann. Disse har jo blitt satt opp mot hverandre av lekmenn tidligere. :slight_smile:

1 Like

Velkommen til forumet :slight_smile:

Det er greit å vite at det fins fagpersoner blant oss her inne. Du må bare snakke opp hvis du ser noen diskusjoner som bærer preg av feiltolkninger.

1 Like

Jeg skal prøve og sette meg ned å sammenligne men med ett par rapporter som skal inn i slutten av denne uken så ser det dårlig ut på kort sikt.
De rapporterte verdiene (DoR, ORR osv) har blitt sammenlignet flere ganger allerede så dette er ikke så interessant men kanskje en sammenligning av antibody VS kinase hemmere eller noe :slight_smile:

3 Likes

Gudene skal vite at det er attraktivt å få inn noe IQ her på tråden. :smiley:

Vi andre bare roter.

9 Likes

7 Likes

image

3 Likes

Interessant å se hvordan folk tar av rundt nye belønningssystemet. La oss få ting i litt kontekst:
I 2016 fikk Costa tildelt 220.000 opsjoner med utøvelseskurs 14,24
I 2017 fikk Costa tildelt 250.000 opsjoner med utøvelseskurs 90,37
I 2018 fikk Costa tildelt 30.000 PSUer – noe som med dagens børskurs gir en «bonus» på ca 2,4 millioner gitt at man oppnår 100% uttelling de neste 3 årene på bakgrunn av operasjonelle mål og utvikling i børskurs. For ordens skyld holder Costa nå 30.000 PSUer, 1.338.106 opsjoner og 81.115 aksjer.

Jeg stemte selv nei til det nye incentivprogrammet, men jeg vil likevel hevde at det er et steg i riktig retning. Hvorfor enkelte brukere (på HO) begynner nevne tyveri og det som verre er for meg en gåte. Nå er det normalt at man ofte belønner bedre i mer usikre faser for å beholde kompetente ansatte, så personlig har jeg ikke noe imot utdelingen av opsjoner i 2016 – selv om den i ettertid virker mest lukrativ av disse 3 tildelingene. I 2017 derimot fikk Costa meget godt betalt og her var det få som reagerte etter at aksjen hadde skutt fart. I år så reagerer imidlertid folk selv om tildelingen vil gi vesentlig dårligere uttelling for Costa (for vi vet jo at Betalutin vil bli medisin og medføre økt kurs).

Jeg velger å ta dette som frustrasjon for manglende meldinger og dårlig utvikling i børskursen. Dette er kun følelser og vi glemmer det viktige. Betalutin kommer nærmere markedet for hver dag som går - men for å lykkes så trenger vi en kompetent ledelse som NANO så absolutt besitter.

Skal ikke dvele så mye mer rundt dette, men jeg er sikker på at de som selger aksjer til dagens kurser snart skal få angre seg :slight_smile:

3 Likes

Altså, 33% av befolkningen på HO som fremdeles gidder å poste er personer som jeg er mer og mer sikker på har en eller flere løse sikringer, altså reelle mentale caser.

33% av befolkningen er troll, eller folk som har en reell interesse av å hausse eller baisse for egen vinning.

Og så er de siste 34% 3-4 personer som er mer ubestemmelige.

1 Like

Nåja, på gamle HO så synes jeg det fortsatt er en god del interessante skribenter. Man må bare fase ut støy/trollene :slight_smile:

Kjekt at det ikke ble delt ut maksimalt av PSUer idag, men er vi sikre på at det ikke kan komme flere i løpet av året?

Sitat fra programmet:

Styrets forslag til et langsiktig aksjebasert incentivprogram for perioden etter den ekstraordinære
generalforsamlingen 20. desember 2017 (“EGF”) og frem til den ordinære generalforsamlingen i 2018 er beskrevet under.

Kan det tenkes at det kommer et forslag for å gi ut flere PSUer etter den ordinære generalforsamlingen, for eksempel restene av de 500k PSUer som ikke ble delt ut nå i januar?

De siste dagene må jeg innrømme at jeg har gått både en og to runder i tenkeboksen ifht til hvorfor jeg er investor i NANO. Må innrømme at PSU meldingen i dag ikke var den som sto på toppen av ønskelista og jeg har i dag tatt grep i forhold til det.
Er helt sikker på at NANO har noe virkelig stort på gang, men tvilen kommer nå snikende i noe grad i forhold til om verdiene vil komme til syne mtp dagens infopolicy.

En del ting mener jeg med fordel kunne vært børsmeldt om ikke for å gi trofaste aksjonærer ett lite pusterom, så i hvert fall for å vise at det foregår ting. Mye bra info finner man ved å lese seg opp men det blir hakket mer håndfast om det kommer som melding. 2017 har åpenbart vært ett kjipt år og starten på 2018 har heller ikke vært like lystig som i visse andre biotec selskaper.

Som @Londonmannen har påpekt flere ganger så er det nok ett fåtall som vil ha tålmodighet nok til å bli med på hele reisen, jeg er og kommer fortsatt til å være med til slutt men bagasjen er ikke fullt så tung lenger.

Ha en flott kveld!