Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Antar at det er ved forbehandling. Da er jo behandlingsregimet i seg selv i gang?

Boykie, lrmskin, svein m.fl.: Jeg finner ikke det første, lange innlegget Boykie (tror det var deg) hadde om kombi-behandlingen. Det jeg husker av Boykies hovedinnvendinger (i tillegg til det positive) var 1) muse-tester og 2) testet mest på kreftlinjer som ikke er primære i FL(?). HVORFOR testet de såpass mange andre kreftlinjer, tror dere?

I innlegget ditt om EANM-abstraktet jeg her referer til, skriver du finner vanskelig en rød tråd. Dette abstractet er vel relevant ift. kombibehandlingen fra ASH-16 og prøver kanskje å få fram noen av fordelene fra kombipatetentet som 17. januar ble utvidet til å gjelde Europa?

3 Likes

Solid gjennomgang, men jeg merket meg en ting:

Det som kommer på ASH er fullstendig gjennomgang av Lymrit 37-01 fase 1/2, ikke Paradigme. Paradigme skal kjøres uten å åpne opp å ta ut interrimdata, ref: Radium. Hendelsen blir viktig for å se på gruppen med like inntakskriterier som Paradigme.

I tillegg er jeg kritisk til at første pasient i Archer blir dosert allerede i februar. Finner ikke noe særlig om Archer online enda…

1 Like

I forelengelsen av det @Fornybar skriver om Archer-1 over:

Sitat Lisa Rojkjaer på CMD:
"“The Archer-1 is going to start before the end of the year. We are going to give some more information on that, probably next month”.

Ettersom CMD var i november må “next month” antas å være desember. Jeg var forberedt på at det kunne gli over nyttår, men nå synes jeg det begynner å bli på høy tid at vi får denne informasjonen.

Studieoppsettet i Archer-1 er for min egen del mye mer interessant enn oppstart PARADIGME. Ikke bare er 2FL et gigantisk marked, men hvis NANO har fått aksept for et fordelaktig oppsett her, kan kanskje det indikere at regulatoriske myndigheter har en positiv innstilling til Betalutin.

5 Likes

Archer-1 er akkurat som Paradigme startet opp (Screening etc) før jul. Så der kan vi også forvente first pasient dosed om ikke lenge vil jeg tro, i forhold til det de sa i podcasten til Radforsk. Vil tro mellom nå og innen februar vil jeg si, da det kan doseres pasienter i begge studiene i kveld for alt vi vet.

Angående Lymrit 37/01 så skulle de forberede en fullstendig presentasjon av alle armer og doseringer som skulle presenteres i en publikasjon i følge Costa, også satset de på å presentere den på ASH også. Der var vel, hvis jeg ikke tar feil. siste pasient dosert i november eller desember, så fullstendige data har de nok ikke der før nærmere sommeren. Kan håpe på en publikasjon i et anerkjent tidsskrift innen sommeren kanskje?

3 Likes

Så fikk man utløsing av en del stop loss og kursen stupte ned på 76 tallet. Vel, det er risiko med å bruke stop loss. Her ble nok en del kastet ut med badevannet.

Da har jeg utført min plikt å handlet NANO på 76-tallet. Føles aldeles nydelig. Takk for handelen!

1 Like

Får håpe det svir for de som har de stop lossene da, og går i den fella gang etter gang. De må vel lære en gang?

Ikke feil å sette stop loss dersom du er en trader, er du en investor derimot… ikkje bra.

Sitter i ro med mine. Men det er frustrerende aksje pt. Kjøper 30k om den nærmer seg 40 blank

Nærmer den seg 40 så har de mislykkes med alt, da er det bare å selge, ikke kjøpe. Eller ved et internasjonalt børskrakk, evt en splitt av aksjen.

1 Like

LC sa også «in few weeks» det var 14. desember, samt sist tirsdag under podcasten «any day»…lurer virkelig på hvilket tidsperspektiv som blir brukt?

Venter på børsmelding hver eneste dag nå, men tålmodigheten min begynner dessverre å røyne på.

Om REK stopper opp i Norge, så er det jo flere land som er i ferd med «første dose»

@Deltoid hva skjedde i sluttauksjonen?? Manipulering på høyt nivå? Spratt jo fra 76 til 78 in no time!

1 Like

Kan bli BTD/CMA på den presentasjonen.

1 Like

Han sa det på en Q rapport og husker du, om SRC var det vel. Det tok vel mange måneder, det Costa ikke skjønner er at når han lyver slik mister aksjonærene tillit til selskapet, ergo gjør det mer skade en bare å FORTELLE SANNHETEN, noe som ser ut til å være fryktelig vanskelig da selskapet ikke sier et pip om noenting. Spekulasjoner går through the roof og US algo F. kan herje fritt.

1 Like

Var som en sa på TA tråden, noen som ikke ville ha en close under 78 i dag. Om det er bevisst for å kjøre den i gulvet i morgen eller om det er legit vet bare de som sitter bak.

Han sa i fjor vinter at SRC kunne komme med sin godkjenning “within weeks”, det drøyde jo mye lengre. Men det er et stort sprang til å kalle CEO for selskapet for en notorisk løgner, da han ikke har NOE med avgjørelser eller når SRC kommer med sine godkjenninger eller har sine møter.

1 Like

Så er spørsmålet da, hvor mange av aksjene som ble kjøpt i dag ble lagt på kistebunnen og således trukket fra markedet i overskuelig fremtid? Og jeg antar at vi i løpet av de siste dagene er blitt kvitt en god del frustrerte og leie aksjonærer, som nå er byttet ut med kjøpere som har tro på NANO.

Så ingen ting er så galt at det ikke er godt for noe. Og vi er tross alt en dag nærmere 2019. Det går fremover, selv om aksjekursen syne å henge igjen i en myr av skeptikere.

1 Like

Det er ikke sikkert de heller vet det om de var markedet og ikke “de”.

Apropos det der med å “holde korta tett til brystet” (hvilekt er en ordlyd ledelsen aldri har brukt), så forsøker jeg med mine “medisinske” spørsmål lenger opp i dag å spørre etter noe som kan være rasjonell grunn for å ikke si så mye. Ligeså mitt spørsmål til Frontmasta om han finner noen patentsøknader levert inn i 2015-17.

Vi bør se etter advokate grunnner:)

2 Likes