Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Kan se for meg hele brukerbasen sitter og hamrer på f5 nå…

Her crasher visst både Nordnet og Netfonds!! Tålte de ikke aktiviteten i dag?

RT for de som måtte lure:

Kollaps i åpning, men holder seg greit

1 Like

69,6 nå

Og vipps ble en ny gjeng som hater NANO født.

1 Like

Ikke noe å stresse for, alt er ned nå. Kjempemulighet til å kjøpe billigbillig :slight_smile:

1 Like

i skulle jo ned til 68-69 uansett, like greit at det skjer i løpet av et par timer :sweat_smile:

Så lenge den ikke går lavere så… :slight_smile:

Jeg kjøpte meg hvertfall akkurat ny fergebillett, for fikle frem en stop loss på 67 eller noe. :kissing_heart:

3% ned, 70.75 nå. Det er jo en normal dag for Nano i februar :grin:

2 Likes

fikk røsket til meg aksjer på 68,50 til mini. tusen takk. håper tilbudet varer ut uken og lønna kommer

Panikksalg har man alltid angret på. Lukker nettsiden nå og får gå og jobbe litt :slight_smile:

1 Like

Jeg brukte kvelden i går til å tenke meg veldig grundig om hva jeg ville gjøre i dag.

Amygdala skrek jo at jeg burde selge en del av posisjonen, men;

Kom til at jeg klarer ikke å se at det skal være en fornuftig ting for meg å begynne å rote med posisjonen min nå.

Nordic Nanovector sitter på nøyaktig like mye cash som før, Big Pharma sitter på nøyaktig like mye cash som før. Folk kommer fortsatt til å få kreft, og Big Pharma trenger bredere pipelines.

Gratulerer til alle som ikke var så dumme at de ikke hadde særlig med cash ledig, jeg skriver det igjen på lærekontoen.

6 Likes

Jeg er egentlig glad det kommer et røsk nå, så får vi håpe det er et såpass røsk at vi kan slippe å tenke for mye makro frem mot lansering.

ikke bare Nordnet som kræsja, Dnb, også.
Full panikk fra start, ser det ut som. Roet seg noe nå. Mulig å se porteføljen. For dem som ønsker det.

I dag ser jeg såvidt på noen kurser, men lar være å logge meg inn på portisen. :slight_smile:

Nøkkelen er å fokusere på antall aksjer, og ikke verdien av dem :smiley:

1 Like

Hvordan skal det gå med livet når+/- 5% er en vanlig hverdag…

Vi blir oppfostret på børsens heroin. :syringe:

Hverdagen blir aldri den samme i tiden etter NANO.

3 Likes

Fornybarkrakk
Hva skjedde som gjorde NANO til hatobjekt nr 1?

Den norske misunnelsen! NANO ble en meget hyggelig investering i 2016. Men en del investorer håpet at kursen skulle et stykke under 12 tallet vinteren/våren 2016. Det skjedde ikke og vi fikk de første forsmådde aksjonærene. Så fikk vi en meget hyggelig høst, men der flere hoppet av på vei oppover i håp om å komme inn igjen på et lavere nivå. Men grådigheten til enkelte gjorde at de aldri kom seg inn igjen. Resultatet ble enda flere forsmådde aksjonærer.

De fleste er nok kommet over hendelsen og fortsatt med andre selskaper. Men en stor del sliter fortsatt med senskader etter skuffelsene de opplevde våren og høsten 2016. Og det er primært disse som har gjort NANO til et hatobjekt.

3 Likes