Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Kjøpte sikkert altfor mange nano aktier for 70 lappen i dag… Krysser fingrene for at det var smart

2 Likes

Å kjøpe Nano på dette nivået er noe av det lureste investeringene man kan gjøre med en tidshorisont på 1-2 år.

2 Likes

Sånn går nu dagan😱

4 Likes

Betryggende og hørre :slight_smile:
Hvordan er din fordeling? Sitter du med mange biotek eller er det nano og targo @OnkelStevart ?

Hmm, hvis 68,50 ikke holder - så ser det altså rigtig rigtig skidt ud gutter og jenter!
Lad os hobe på det, og las os så også håbe på at LC snart kommer med en glad melding omkring 1. patient dosed in both PARADIGME & ARCHER-1

Tror det skal ganske mye til for at vi detter gjennom 66, men gud vet

Hvem vet, hvis resten av markedet fortsetter ned?
Eneste jeg synes er irriterende er at jeg ikke har mer å kjøpe på, skulle så gjerne hatt noen tusen på 66-ish! :slight_smile:

Sitter å lurer på om kredittlån-nano aksjer begynner å bli på tide Oo

1 Like

NANO 2018 oppsummert. Vi starter temmelig greit med en rolig oppgang fra vannet, deretter er det raka veien borte borte tittit(husk lyd):

3 Likes

Jepp jepp!

50/50 mellom nano targo?

Skal vi ende i blått i dag likevel…?

Grattis til alle som fikk billige aksjer i dag. Dere er heldige og en del av Nanomillionær-klubben :slight_smile:

4 Likes

Hva ble det?

Kunne jaggu blitt verre i dag ja! Over 5% for eksempel, ble bare litt over 3 :slight_smile:

1 Like

Tviler på alle som handlet idag har kjøpt aksjer for millioner.

Neste 40 mill kr omsetning og mange solgte seg ut i dag.

Gratulere med dagen.

Selv tok jeg turen opp til Fløyen (Bergen) i dag og holdt meg langt unna salgs knappen.

3 Likes

Selger ikke noe før rundt ATH, da går en liten andel ut. Resten blir med meg videre til kommersialisering eller oppkjøp av Nano :slight_smile:
Hvis det skjer, jeg føler meg sikker på det skjer, men når og til hvilken kurs vet man jo ikke. Og ting kan enda gå galt, men til syvende og sist så slutter vel ikke bare Betalutin å virke? :slight_smile:

4 Likes

Spændende om shorterne har købt (ændret fra solgt) yderligere i morgen, ingen ændring i dag.

Ja, så vandt de jo alligevel og kursen kom ned, samtidigt med at kursen faldte og short-squizz’en udeblev!

Øv :crazy_face:

Artig dag å trade med gearing idag. Blir noen flere NANO-aksjer av dette :smiley:
image

9 Likes