Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ja jeg er en småsparer, har akkurat 10.000 aksjer i Nano nå, etter å ha “måttet” selge 2600 aksjer siden starten av desember var det vel.
Noe for å investere i andre selskaper (ikke så lurt hittil ) og noe for oppussing av bad.
Innrømmer gladelig at jeg er fersk, og tar gjerne imot informasjon som gjør at man lærer.
Men både jeg og de fleste andre tar nok bedre imot det når det ikke kommer i form av en ovenifra og ned-holdning ala "mikroskopiske småsparere, ikke innsikt og forståelse " osv.
Om en har brukt sine 8000 kr oppspart for å kjøpe 100 aksjer, 800.000, eller flere millioner investert, så betyr ofte den investeringen like mye hvis man ikke er søkkrik :slight_smile:

3 Likes

Men nå skrev vel du i ditt opprinnelige innlegg at du syntes det grenset til useriøst da. :slight_smile:

Spørsmål: den DnB egenhandel kontoen som vi har sett har økt og minket i takt med shortandelen i nano, er dette aksjer eid av DNB finance direkte eller er de eid av DnB sine kunder?

Og, når DnB kjøper og selger for sine kunder, vil aksjene komme innom denne kontoen på veien?

Jeg har forøvrig sittet i rommet mens en kompis ble oppringt fra pareto med tilbud om å selge en post i et selskap, det føltes temmelig bullish. :stuck_out_tongue:

1 Like

Grei oppklaring.
Jeg har forøvrig ikke ment at megler opptrer uetisk, er det lov så er det lov.
Trenger ikke å like det likevel :slight_smile:
Kanskje det er bra for alt jeg vet, time vill sjåvv :sweat_smile::+1:

1 Like

Bare å kaste kortene, gutta. Aksjespesialisten fra nye Hegnar spår kollaps etter Q4, med høy sannsynlighet for at kursen står i 2.5 kr til nyttår.

:laughing:

2 Likes

Meglere skulle ønske de var meg nå, hva vil de mene når Nano betaler huslånet og et feriehus i Spania? :rofl::+1:

1 Like

Jeg har en teori om disse superbaisserne på HO er kunstig intelligens under utprøving. Kanskje for å baisse aksjen på vegne av noen som vil inn, men kanskje er de en del av noen sin masteroppgave?

Jeg har fulgt de lenge og sett hvordan de har opparbeidet seg overfladisk kunnskap om aksjen, men det er alltid hentet fra andre på forumet, og alltid misforstått.

Jeg mener - hvorfor ikke?

5 Likes

Holder meg til teorien om at det er nettroll med desperat behov for akutt psykiatrisk hjelp og tung medisinering :sweat_smile::+1:

1 Like

DNM aksjekontoen er mest aksjer de har fra FF og på termin fra kunder.

1 Like

Pokker så godt svar:) Ligger yachten til kai der på bildet?:wink:

Akjsene utenom børs kan, som spot er inne på, ha utenlandsk arena. Jeg har sjekket London Stock Exchange et pr ganger og der går ikke aksjene, men kanskje på en annen utenlandsk børs, hvis den da (i et slikt utenlandsk tilfelle) ikke går utenom børs der også. Infront før jo feeder fra mange utenlandske børser.

1 Like

Verastem søker om accelerated approval for Duvelisib basert på 83 pasienter fra studiet i fase ll for pasienter med “double refractory FL”.

“Median duration of response was 7.9 months, median progression-free survival was 8.3 months, and median overall survival was 27.8 months.”

“Duvelisib new drug application submitted to FDA for R/R CLL and relapsed FL”

http://www.lymphomahub.com/medical-information/duvelisib-nda-submitted-to-fda-for-r-r-cll-and-relapsed-fl

Key Points
"Of the 83 patients with double-refractory follicular lymphoma enrolled in DYNAMO, 36 responded, which included 1 (1%) complete response and 35 (42%) partial responses, for an ORR of 43%.
Of the 28 patients with double-refractory small lymphocytic lymphoma enrolled in DYNAMO, 19 responded, all of which were partial responses, for an ORR of 68%.
83% of evaluable patients with follicular lymphoma treated with duvelisib had a reduction in the size of their target lymph nodes. 100% of evaluable patients with double-refractory small lymphocytic lymphoma treated with duvelisib had a reduction in the size of their target lymph nodes."

http://www.ascopost.com/News/57780

2 Likes

Sært å se et selskap som børsmelder noe :smiley: Men lykke til, pasientene trenger medisiner! Håper de får godkjennelse over hele fjøla, det viser enda tydeligere hvor lista ligger når det gjelder monoterapi for FL.

1 Like

Dette er hot news. At NANO utforsker 2 doser mens DOR får tid på seg til å modnes til enda mer enn allerede betydelig over Verastem, er jo ikke en kjedelig utsettelse - men en meget effektiv modningsprosess - hvor NANOs sjangse for aksellerering øker betydelig SAMMEN med DOR OG sannsynligheten for valget av OPTIMAL dose.

3 Likes

Kjempenyheter dette! Nano gruser jo den effekten med nesten all Betalutin i handa bak ryggen :sweat_smile: :+1:
Vet ikke noe om bivirkningene på denne men Betalutin gir jo veldig bra QOL. Lukter mer og mer gull!

1 Like

Synes også dette er veldig relevant for Nordic Nanovectorog Betalutin.

Spennende å få mer konkrete data på plass om det markedsmessige landskapet. :slight_smile:

3 Likes

Det er vel samtidig dette som gjør situasjonen en smule frustrerende; andre selskaper med dårligere effekt og resultater, men med mer bivirkninger, kommer ut med børsmeldinger og får godkjent produktene sine. Vi, aksjonærene i NANO, vet at hele “pakken” som NANO kan fremvise er langt bedre mhp behandlingsrfegimet, ORR, CR,DOR, safety og QoL, men NANO holder “kortene” tett til brystet.
Men vi aner derfor at der pågår mye positivt bak forhenget, men som dessverre ikke blir reflektert i kursbildet.
Så kan man jo undre seg om ledelsen holder på å rigge selskapet og produktet, slik at når ledelsen bestemmer seg for å trekke forhenget til side, så blir det et langt mer fantastisk selskap som trer frem i lyset enn det noen av oss kunne forestille oss. Spesielt ikke sett i lys av all den negativiteten enkelte har spredd på diverse forum gjennom det siste året.

Time will show! Selv sitrer jeg av spenning.

4 Likes

En tanke

Dersom det er slik at DNB ringer rundt å kjøper aksjer, vil de nok gjøre det de kan for å holde kursen nede på børs mens de foretar ringerunde sin. Når ringerunden er ferdig derimot, vil ikke kursen holdes nede og de som har solgt kan finne på å hoppe på toget igjen dersom det kommer gode meldinger.

Er ingen poeng å være så konspiratorisk. Kursen holdes nede fordi folk selger.

ER en annen meget populær aksje her på forumet hvor meglere også har ringt rundt for å kjøpe et større volum aksjer. Uten at det har vært en robot som har ligget å presset på kursen konstant.

Av og til er det greit å bare kaste alle rare teorier om konspirasjoner og slemme menn og bare innse at folk faktisk vil selge.

7 Likes

Du maler så vakre bilder, men hva er det egentlig vi ikke greier å forestille oss? :smiley:

@Savepig - sjekk market cap på Versastim, NANO er vel ganske greit priset i forhold. Kan det være fordi investorer ikke tror de får approval med resultater som ikke slår annen monoterapi for 3L?

1 Like

Det er vel litt det jeg har prøvd å hinte om, at marketcap for NANO er faktisk ikke så veldig lav ift hvor de er i prosessen.