Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Alle barna gikk som raketter, uten NANO for den bare detter.

4 Likes

Skal tro om BerGenBio skyver Nano ned fra tronen snart, mcap that is

Ja, tar man med penger på bok så begynner vel verdien å nærme seg hverandre nå.

Det er omtrent nøyaktig like mange aksjer i NANO og BGBIO, så BGBIO har litt igjen.

PS: NANO har ca. 350 millioner mer cash enn BGBIO.

Ja, men når Nano gjennomførte emisjonen så var mcap over 5 milliarder, så ser ikke vekk fra at BGBIO kan nå 3-4 før Nano går videre.

Uansett kjekt for Norge om vi får flere suksesser, og kjekt for de som er inne i BGBIO, selv valgte jeg Targovax som min nyttårsrakett :roll_eyes:

OK. Takk for oppklaring.
Man skulle vel også tro at det må søkes godkjennelse hos REK for å iverksette Archer 1 i Norge. Synspunkter på dette?

Oj, NRK med ny storsatsing…! :slight_smile:

flatline

16 Likes

Må bli en serie laget for folk som trenger noe å sovne til

1 Like

PARADIGME godkjent i Italia (?)

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2011-000033-36/IT

-Fra frontmasta.

1 Like

Skal ikke si jeg er noen ekspert, men har inntrykk av at mye av det frontmasta finner er gammelt nytt i forskjellige innpakninger, selv om han av og til finner gull.

For Italia, som ifølge han var nye på listen i dag, så finner jeg følgende datoer:

Date on which this record was first entered in the EudraCT database: 2014-06-26
Date of Competent Authority Decision 2014-12-01
Date of Ethics Committee Opinion 2015-01-13

1 Like

Kan ikke huske å ha sett Italia her før, men mulig jeg har oversett det.

Link: https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=LYMRIT-37-01

Stemmer at den ikke har stått der før. Lurer på om zinsani er involvert der?

Stemmer at den ikke bruker å dukke opp på lista der. Det gir likevel lite da den ikke beskriver en godkjenning av nytt studiedesign. Se nesten nederst på dokumentet, der står det 45 pasienter. De som har godkjent så langt står der med 200 pasienter (GB, CZ, AT)

|F.4.2.1|In the EEA|45|
|F.4.2.2|In the whole clinical trial|45|

Nå er jo Norge utenfor EU, så vet ikke om vi vil dukke opp der?

Vi er medlem i EEA

1 Like

Tipper du bare at disse 3 landene har godkjent basert på pasientantallet, eller ser du det et sted?

Jeg er overbevist om at de landene har godkjent oppdatert studiedesign (seamless). Når det gjelder de andre landene, Sverige osv, så kan det være det er godkjent, men at det er noe forsinkelse før siden oppdateres. Når det gjelder alle andre land, Israel, Australia osv så står de ikke på lista der - da har jeg ingen formening om hvordan de ligger i løypa.
For Norge sin del er det vanskelig å si hva som foregår, men det blir antageligvis ingen godkjenning før i mars når Norge forhåpentligvis oppdaterer seg ift utviklingen i FDA

Hehe. Det er nok litt voksesmerter i at en helt ny industri er i ferd med å vokse frem vi ser her.

Er det noen her som helt ærlig er bekymret for at denne saken ikke vil løse seg?

Håpet må jo være at det ikke blir for mye forsinkelser og tullball ut av det.

1 Like

Jeg har undersøkt med REK i dag.

Det er korrekt at innsynsbegjæringer og diskusjoner om hva som kan frigis har medført mye arbeid for REK. Spørsmålet om innsyn er imidlertid et sidespor slik jeg ser det.

Det som er poenget ,etter min vurdering, er at jeg ikke har funnet opplysninger om at det er fremsatt klage på avslaget’ innen klagefristens utløp. Det er Kolstad v/ Radiumhospitalet som måtte stå som klager, ikke Nano slik jeg forstår det.

Dette betyr at Nano må fremlegge en ny søknad for å kunne begynne å innrullere nye pasienter i Paradigme. Norge har jo hatt en sentral rolle så langt og er vel tiltenkt en viktig rolle videre i Paradigme.

Det som fremstår som uklart er når en avklaring kommer. Mars? April?

Har du noe informasjon om registering av Archer 1 søknad hos REK?

Jeg tror også at det blir norske pasienter. Spørsmålet er når?

Når jeg skriver " har ikke funnet "så blir spørsmålet om du har opplysninger som viser at det er fremsatt en klage.
Avslaget er et vedtak etter forvaltningsloven. Dvs at det er 3
ukers klagefrist. Hvis det klages kan REK omgjøre sin beslutning eller opprettholde den og sende den til klageorganet for avgjørelse. Jeg finner ikke opplysninger om at det er skjedd.

Jeg har heller ikke funnet opplysninger om at det er fremsatt ny søknad.

For ordens skyld. Jeg er langsiktig i Nano. Men synes informasjonen om REK om avslag kunne vært bedre.
Det bør kommuniseres til selskapet.

1 Like