Jeg syns ikke det. Dette er info vi allerede har, men pakket inn i større pappeske og mulig noe høyere glans på emballasjen.
Vi må ikke late som om vi hadde forventninger utover å konkretisere tidslinjer enda bedre. Ting tar tid.
Paradigme: any day now
Archer-1: First patient 2H
Hunalutin: First patient 2H
Archer er en liten studie som kommer til å gå fort. Tingene virker å være godt on track, om enn litt kjedelig og “safe”.
kan skjønne hvor du vil, men dette er en q4 rapport! Vet ikke helt hva du forventet av denne. Det var oversiktlig, godt presentert som gjør det enkelt for nye investorer å få oversikt. Jeg er veldig fornøyd med at de er on-track
For oss som sitter long ser dette fint ut.
For de som kjøpte igår med håp om å tjene noe raske kroner, så kan det fort bli en liten nedtur. Med mindre det dukker opp mer info i løpet av dagen.
Si hva du vil, de er langt ifra “on track”. Paradigme har ikke rekruttert en eneste pasient og dette var guidet til 2H2017.
Nok en gang er det bevisst kamuflasje av sannheten om at de har støtt på problemer med hovedsetet for paradigme i Norge. Gleder meg til grilling av en viss italiener i Q&A runden…
Hva tror folket om kursen idag?
- Kursen ender opp
- Kursen ender i null
- Fall på 1-2%
- Fall på 5%
- Krise fall på 10%
0 stemmegivere
Noen andre som reagerer på at ARCHER-1 first patient dosed kommer 2H 18? I mitt stille sinn hadde jeg dannet meg et inntrykk av at behandling her var imminent. Mulig jeg var i overkant optimistisk i utgangspunktet.
Om historien gir oss en pekepinn på guiding betyr dette første pasient i 1H 19…
Mye tekst, lite nytt.
Så lenge de er klare til å peise i gang fase 3 til de skal kjøre confirmatory fase 3 for Betalutin i 2H2020 så er det egentlig det samme for meg når den starter
Nei. Se slide 22.
Minner om at q4-17 betyr: «Oktober, November og Desember 2017»
Det er nok ønsketenkning
Er nok dessverre ingen skrivefeil. Ting tar tid og det er positivt at selskapet prioriterer 3L FL. Klarer man dataavlesning 2H 2019 så er jeg fornøyd.
Studiedesign er under godkjenning.
Dvs at pasienter skal screenes i tillegg, så det er nok mer realistisk med 2H2018.
Man ser jo på PARADIGME at dette tar tid,
Tror dette er som forventet av de som kjenner caset og negativt for de som kjøpte i går i håp om noe revolusjonerende. Disse kaster nok kortene i dag og de som har $$ kan handle på billigsalg på nytt. Rinse and repeat.
Korrekt, jeg må desverre sitte på webcast, blir ikke dårligere spørsmål av den grunn…hva ska DU bidra med?
Er jo bare timer siden dere lynsja en fyr som snakket om at archer ikke var igang. Tror dette er under det mange håpet på
Ha ha, den er fremdeles i drømmeboken ser jeg
Ikke startet. Min definisjon er vanntett.
Og jeg hadde helt riktig med mine antagelser om at det ikke er noe Archer-1 startet i Desember.
Mine spørsmål om Archer-1 er altså besvart allerede…
svar:
- er ikke ett studie enda
- irrelevant siden ingen godkjennelse foreligger, og
- trenger ikke vite dette for å presse frem at studien ikke er startet. Det har de innrømmet nå allerede.
Bare jeg som har problemer med webcasten? Mye hakking og frys.