Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Min har ikke begynt å spille av engang…

Funke bra her

funker helt fint her…

Lukk hele nettleseren og gå inn på nytt. funket for meg

Selv om jeg ser at enkelte mener dette var det man kan forvente av Q4, så tror jeg vi må være såpass ærlige at dette er mindre enn vi skulle kunne forvente ut fra LC sine uttalelser. Tror det var på tide at man fikk inn en IR direktør som kan gi råd hva man skal si. TTT innen farmasi og det må vi akseptere dersom vi skal få med oss oppturen i NANO. Men at enkelte velger å skifte beite utover i 2018 vil ikke overraske meg. Men fortsatt er det nesten to år til des 2019 og mye vil være avklart innen den tid.

Har ikke historiske data for hånden, men ser at mDOR for 37-01 nå er 13,3 måneder. Husker jeg feil når jeg mener det var 13,1 måned på Ash i desember. Altså for to måneder siden…?

Nei, samme data som ved ASH

Ok, måtte sjekke :slight_smile:

Får en hel setning en sjelden gang, ellers fryser og hakker det hele tiden.
Lukket og gikk inn på nytt.

Om det ikke funker kan du forsøke med en annen nettleser?

GULLKORN:

De forventer at duration of response kommer til å øke fra 13.3 etter hvert som tiden går.

5 Likes

Betalutin er og blir et konge produkt ihvertfall!

1 Like

Når tar du på deg Savepig-masken og stille spørsmål?

1 Like

Dette er noe å ta med seg videre.
Luigi sier det ganske så klart at denne kommer til å øke etter hvert. For min del har det vært noe usikkerhet i hvordan de har kalkulert denne, så det å få dette avklart er veldig betryggende.

DOR tror jeg vil være veldig viktig i godkjenningen av behandlingen, på bakgrunn av at man før eller senere får tilbakefall uansett. Da gjelder det å ha en lang DOR som utsetter dette så lenge som mulig. DOR vil nok også være sentral i prisingen når man ser opp mot alternativkostnadene til andre behandlinger som i hovedsak virker å være kontinuerlig behandling så lenge pasienten er i remission.

4 Likes

Han sa ikke studien ikke var i gang. Han hevdet studien ikke eksisterte. Det er direkte løgn.

Søkte på Archer der jeg, og det eneste resultatet jeg fikk var at på en side står ordet “researchers” som er rese+archer+s.

Det finnes ikke noe Archer - offisielt.

3 Likes

GULLKORN:

Archer-1:
200 dagers overlevelse i mus kontra 40 og 60 dager med Betalutin og Rituximab. Forventer å se lignende, eller nært lignende synergi i mennesker.

Nesten selvfølgelig vil dor gå opp. I desember var gj. Snittlig behandlingstid 8 måneder.

GULLKORN:

ARCHER vil gi potensiellt uendelig markedsøkning, hehe.

1 Like

Han snakker som om han er hypp på bud fra BF nå.

En selgers tale.

5 Likes

Ser ut som børsen er negativ i åpningen…?