Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Markedet sender kursen rett ned. -5% ved åpning.

Ikke rart, non-news event, fundamentalt det samme.

Buy the dip.

Er langt bedre enn jeg fryktet… :smile:

Som forventet. Det som irriterer meg er at eg aldri tør å legge inn salg på morgonen for så å kjøpe meg inn igjen med litt meir seinere. Men er man long så skal en vel ikkje legge opp til risktrading heller…

Til info: Har begynt å selge meg ned nå…

edit: ut med ca 2500 for å lette risikoen noe.

Begynner å forstå nå «2 år er som i morgen» Det er det jo i denne sammenheng, men da fatter jeg «any day» eller in «in few weeks»…:grinning:

1 Like

“… 2-3 times our MCAP, because THEY’RE LISTED SOMEWHERE ELSE” :smile:

Costa med et lite stikk til OSE

5 Likes

Bekreftet at Copanlisib stjeler pasienter fra Paradigme. De trenger de beste folkene for å stjele pasienter.

Jeg kan ikke ta Costa seriøst når det er snakk om tid. Null troverdighet. Her tror jeg IR har masse å rydde oppe i og holde denne Italienske bruktbilselgeren i ørene.

Det at aksjen skal falle noe mer under 70 på denne non-eventen ser jeg på som bare tull, får se om den går så dypt.

Venter på at vår representant @Spot-On stiller de riktige spørsmålene.

imageproxy%20(Small)%20(Custom)

7 Likes

Hvordan noen kan selge når de hører Costa tale er for meg helt sinnsykt.

9 Likes

“If this data is not enough, I do not know what to tell you”

:wink:

Fordi det ikke er noe nytt. Vi har alle hørt det før. IKKE NOE NYTT enn betydelige forsinkelser som det ikke var noe antydning om bare for få uker siden og radium podcast 36.

1 Like

Mangen innrømmelser i dag.
Kudos for å være ærlig på forsinkelser - endelig.

Første pasient dosert “any day” i Archer-1 for noen uker siden var jo bare tull og løgn.

3 Likes

stemmer det, skremmende at det går ann å komme med slik avgjørende info som ikke har rot i virkligheten.

Videre Har FDA godkjent Paradigme studiet?
REK ?

Jeg blir litt overrasket over at folk synes utsagn som inneholder “any day now” og “in a few weeks” faktisk er reelle tidsbegrep, og ikke bare tomme ord. For meg har det vært ganske forståelig at dette er svært løse uttrykk for tid og at de dermed ikke kan tillegges noe tyngde. Det har dermed heller ikke påvirket mitt syn på når ting kommer til å skje i NANO.

“Any day now, any day now
I shall be released”

For meg er det en gåte hvorfor noen trodde at dagens seanse ville være en vendepunkt for kursen. Fortsatt noen som tror på julenissen. Om noe var dagen i dag en bekreftelse på at eneste fornuftige er å sette disse aksjene innerst i en skuff og børste av støvet på de en gang ut i 2020. TIDLIGST. Med mindre de blir kjøpt opp.

Som jeg skrev før, positive meldinger vil begynne å dukke opp i passe doser 3-4 måneder før neste emisjon mot slutten av året i år.

Har sendt inn spørsmål som berører FDA… venter på at det blir stilt nå :slight_smile:

Grillen er påskrudd. Bra!

Edit: jeg foretrekken som regel biffen medium/raw. Dette blir nok i meste laget for min del. :slight_smile:

1 Like