Personlig synes jeg noen av spørsmålene grenser til barnslighet
Ler høyt her, syns de takler det bra
Referer gjerne spørsmål og svar her om dere gidder! Får ikke fulgt med
Woot spika til 74,25?
Kjenner jeg blir litt flau nå. Tror ikke de er helt inne på temperamentet på forumene småsparerne er på. Det er veldig tydelig at de ikke ser disse spørsmål fra profesjonelle investorer… Herregud.
Will there be a privateplacement after regulatory submission?
Costa: What kind of question is that?
LOL. Kan dere si mer om denne?
Litt enig med deg.
MEN - LC har selv satt seg i denne situasjonen de siste 3 mnd.
Egentlig greit at alle eiere, inkl småinvestorene her får vist sin misnøye på denne måte,
Er det slutt? Webcasten stoppet hos meg…
Gode svar…
Alle de viktige svarene lar jo vente på seg da de ikke har svar på de …
ja ble brått slutt der, ingen spørmål fra spot-on!!?
var vel allerde besvart gjerne
Er ikke så mye til salgs heller…
Fikk du svarene dine Spot? Møtedag, så har ikke fått fulgt med.
- Helt tydelig at det så langt ikke foreligger noen Paradigme godkjennelse fra FDA.
- Paradigme er ikke startet (pasienter dosert) i noe land.
- Archer-1 utsatt inn i evigheten
- LC tatt på ha vært svært løsmunnet i det siste. Tydlig ubekvem med å bli konfrontert med endel spørsmål, og (jeg synes) han var stresset når han presenterte nye Archer-1 timeline.
Tror du jaggu ikke jeg fikk hele potten også (eller 89,6% hittil)
Var ment som en råsjanse å ta
På tide at Evilfreude skjerper seg. Virker som han liker det onde. Les dagens børsmleding om hva de sier om Archer.
Hvilken børs er du på? Nano er ned 6,5% på oslo blrs iallefall. Den var vel igrunn ned fra start
Nano sier de underveis i 2018 ikke kommer til å gå ut med interimdata for 6 mnd. for 20/100. Det ville da vært svært interessante data for aksjonærene… tenker jeg da. Men at Nano har bestemt seg for å vente til slutten av 2018 med en fullstendig analyse av disse dataene er vel for å unngå forvirring.
videre var dette guidet Oslo, 22. november 2017 :
Pasientrekruttering i rute i USA og Europa - I sluttfasen med forberedelser
for å starte fase 2 klinisk studie for å undersøke potensialet for Betalutin®
kombinert med rituximab i FL pasienter med tilbakefall (ARCHER-1)
o Fase 2-studien planlegges å starte i andre halvår 2017
ref. http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=439217
Nå er denne studien utsatt til oppstart 2H2018
Videre må da costa ta kritikk på at han sitter på radiumpodcasten for en måned siden og gir uttrykk for at alt er ON TRACK og at REK godkjennelse av paradigme studiet ikke skulle være noe problem…
Liker ikke helt fremtoningen av Tone, hun er kort og særdeles arrogant i svarene
Jeg skjønner godt man er utålmodig. Men se på det fra perspektivet til en fyr med mye cash. Du har 50 mill (for å ta et tall) og 5 av disse har du putta i Nano. Du har putta de 45 andre i andre aksjer / eiendom / valuta etc. Tror ikke du bryr deg om kortsiktige svingninger da, hvis du har fått “garanti” fra ledelsen gang på gang at dette blir et produkt på markedet om 2 år. Er kursen da høyere enn dagens? Med høy sannsynlighet. Har du da 3-4-5 doblet pengene dine på 2 år? Ganske sannsynlig. Har du bedre ting å bruke tiden på enn forum med sure småsparere? 100% sikkert.
Hvorfor sier jeg dette? Jeg prøver bare å se på caset fra perspektivet til en Warren Buffet. Forøvrig er jeg enig med deg og de andre som er litt skuffet over at ting tar litt lenger tid enn planlagt, men som vanlig er det beste å legge disse papirene i skuffen (både bokstavelig og mentalt) og drive med andre ting i mellomtiden?
Fantastisk. Nok engang bekrefter de at de er i rute og alt går i hht regulatoriske regler for studie protokoll.
At vi ikke vil få interim data for 20/100 skjønner jeg godt. Markedet må ha slik data med t-skei og heller kan de ikke statistikk så da er dette like greit.
Nano trenger heller ikke penger før 2019 så sånn sett er dette god strategi. Slipp all data på Ash med god dokumentasjon og forklaring er absolutt det beste.