Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ja, det var vel første gang i år det @cagey2 :smiley:

Sitter rolig med begge papirer… :slight_smile:

Desverre mye å gå på enda:
Fun +59%
Nano +145%
Mangler nær 100% i Fun :rage:

Edit:
Forøvrig kostet inngang Nano 40% mindre enn inngang i Fun, rt er Fun ca 3% mer verdt enn Nano.
Burde ta noen lodd du også, kan fort lønne seg.
Har ikke tjent en krone i Nano, men tapt endel i Fun pga en rævkjørt emi.

1 Like

Kan vi ikke holde denne tråden om NANO og ta gjensidig terging på chat?

Summa summarum, så har credit suisse fortsatt å laste. Dere som mistet toget første gangen bør heller prøve å være på ballen og få en solid rabattert inngang mens dere har sjansen.

5 Likes

Vel. Nok av dem på dette forum som skrev at de lastet på 105, enda flere på 100 kr etc og omtalte det som et “kupp” jeg avventer til en tydelig ser at nedover trenden er brutt. Så får det heller være at jeg mister noe av oppturen her, bedre enn å bli med en tier eller to ned i kurs først.

4 Likes

Hvor var du da NANO mistet en tredjedel av market capen sin?

Nei jeg tenker på den tredje gangen, den i april etter AACR.

1 Like

Med den ubetydelige forskjell at NANO er priset til 4.5 milliarder kroner nå da…

Jo men kjære deg, aksjen er også en smule mer omtalt og omsatt nå.

Har de kommet noe lenger i det regulatoriske løpet også?

Retorisk spørsmål? :slight_smile:

De har både lagt til mange flere pasienter i Lymrit-studiet, og fullført flere tilgrensende metastudier, og de har blitt vurdert av den nøytrale sikkerhetskomiteen.

Så ja, de har kommet veldig mye lenger, og alt er i henhold til den reviderte planen de guidet ved q3 i fjor.

1 Like

Nei, et helt vanlig spørsmål. Jeg følger ikke Nano så nøye. Hvis de er kommet lenger i det regulatoriske og alt ser bra ut, så er da det et mye bedre argument enn at den er mer omtalt og omsatt. :slight_smile:

2 Likes

Og så har de hentet en halv milliard på 114 kroner. Begrenser jo nedsiden litt.

2 Likes

Jeg vet faktisk ikke helt om jeg synes det minsker nedsiden så veldig, heller at det styrker oppesiden på tross av utvanningen.

For det er like binært som før, betalutin må lykkes om man ikke skal tryne spektakulært. Men må kan mer av pipelinen utvikles fortere, og man kan være enda barskere i forhandlinger med evt partner.

Hvor mye skal en tro på spekulasjoner om at store børsaktører handler via nordnet? Volumet som nettokjøpes av NON er utrolig høyt nå:
http://home.broadpark.no/~borsdata/OVERSIKTE/NANO.html

På kort sikt mente jeg, det begrenser nå for et styggere fall som kunne vært mulig uten dette. Men selskapet sitter tross alt på en milliard og markedet forventer nok at de vil forvalte dette på en god måte.

Nå spøker du? Store aktører handler gjennom NON? Det er gearete småsparere. DNM, SKBN og NON troner meglerstatistikken nå over lang tid.

Jeg påstår ikke, jeg spør. :slight_smile: flere som mumler om at “andre enn småsparere” bruker kontorer hos non for å kamuflere mens de posisjonerer seg i aksjer.

Med tanke på DNM tar du konkret feil. Dnm har solgt, og solgt, og solgt mer helt siden vi nådde DNB sitt kursmål på 46. Det er ikke veldig mange dager de siste ukene dnm har nettokjøpt noe særlig.

DNM i desember

Kjøp 3601458
Salg -1352315
Netto 2249143

Emisjonen…

Her er NANO som bremser pent ned på SMA50 som vanlig forresten:

7 Likes

Ok da er de bare 75121 netto, men det er jo litt mer blandet meglerhus.

SMA50 er på 81

Netto desember
NON 609305
SKBN 118156
DNM 75121

2 Likes

Se der ja- vi tester 90 nå! :slight_smile:

1 Like