Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Litt morsomt, ifølge deg så har de allerede perfekt resultat, men de velger å kjøre en studie på større dose. Om 15mbq/kg var perfekt er det vel mindre dose de skulle testet med?

Uansett, poenget mitt står forsatt, dersom alt er så gull og grønne skoger så gir innsidesalget enda mindre mening det samme gjør emisjonen.

Det er lov å være bullish, men det er også lov å ta frem faresignalene og det som ikke gir mening. Resultat er ventet i Q1, vi får se hva de sier.

2 Likes

@Evilfreud
Det virker som du har forstått svært lite.
Resultatene fra 15mbq/kg er mer enn gode nok til å innlede fase2.
Nå tester man om predosering med 100mg lilotomab vil sørge for at bivirkningene med 20mbq/kg er akseptable. Vi vet allerede at virkningen med 20mbq/kg er meget meget god.

Jeg har i posten over skrevet om mine tanker vedrørende emisjonen og salg. Det har du utelatt å kommentere.

Jeg skrev ikke de hadde perfekt resultat. Jeg skriver de har gode nok data på 15 mbq til fase II. Men målet er best mulig effekt med minst mulig bivirkninger. Så de prøver på 20mbq med predosering. Blir det for høye DLTs her så må du gå ned på doseringen. Det er hele formålet med studien som sagt. Å finne optimal dose. Mulig 15 er optimal, men kanskje 20 er optimal. Man vet ikke før man har prøvd.

Hvis du bare hadde satt deg litt inn i caset så ville diskusjonen vært mer interessant. Jeg opplever at du bare skaper støy med ville spekulasjoner om hvorfor Dahle solgte og hvorfor Nano hadde en emisjon de ikke trengte (begge deler besvart med @sparkonge innlegg lenger oppe).

Følger med og leser denne tråden og kan ikke finne noe sted at noen sier at de har “perfekt” resultat?

1 Like

Jeg så hva du skrev og den teorien er fullt plausibel og godt mulig den er korrekt. Jeg stiller bare spørsmål ved hvorfor disse hendelsene kommer så tett når man vet at ny ATH bør være 2-3 måneder unna.

Uansett om et par uker har vi fasiten.

1 Like

Hvorfor tror du det kommer news på Q1? Jeg tror Q1 blir en non-event men at pasientdata på 20mbq/kg vil løfte kursen mot 120 kr igjen.

Hvis den dupper ned mot 80 før den tid kommer jeg til å kjøpe mer :slight_smile:

Begge sider har et poeng her. Det er enkelte ting som skurrer litt, for eksempel det utrolig dårlig timede salget til Dahle (synes dette er det skumleste med aksjen, i og med at har den posisjonen han har). Dette kan bortforklares med hyttekjøpt eller lignende, men det skaper en usikkerhet blant investorer. Hadde det ikke vært noe som skurret, hadde ikke aksjen blitt handlet på disse nivåer så lenge som den har blitt gjort.

Det er dog ikke til å unngå å se at resultatene så langt har vært veldig lovende. Foreløpig forstår jeg ikke helt dette doserings-spørsmålet. Jeg er enig med Nocturne, at de skal finne den mest optimaliserte doseringen. Da er det naturlig at man prøver seg frem, selv om man allerede har funnet et tilfredsstillende resultat.

2 Likes

Han kjøpte forresten hus i Bærum til 15 mill. Tror ikke resten av ledelsen hadde støttekjøpt for mange hundre tusen kroner om det ikke var en blemme. Men det får man tolke som man vil

2 Likes

Poenget var at det skaper en stor usikkerhet hos investorene :slight_smile: Jeg heller mest mot at det var en kjempetabbe, men man vet aldri

2 Likes

Troll!

Ingen har sagt at 15 er PERFEKT. 15 er bra nok til å gå til markedet med. Hadde 15 vært perfekt, hadde de vel ikke trengt 20. Er snart så jeg melder deg på barneskolen.

Skal si du er voksen.

Men du bekrefter faktisk hele teorien min. 15 er bra men de vil ha bedre, hva om 20 gir dårligere resultat enn 15. Så følgende scenario utspinner seg, studien med 20 gir ikke ønsket resultat de kjører igang 2 nye studier for å teste med mer doseringer ( de har pengene til det, de har faktisk penger til fryktelig mange studier). Hva tror du skjer med kursen da?

Jeg så det ble nevnt på HO at det var et huskjøp involvert, men ryktet hadde ingen kilder. Vet du om det finnes noen kilder på nett som bekrefter dette?

edit : Er vel mulig å sjekke opp om det stemmer i ulike registre.

Utfra hva de andre her skriver, så skal jo kursen opp? Eller har jeg misforstått noe? :innocent:

Den skal vel en av to veier opp eller ned. Utifra hvor hårsår enkelte er når man argumenterer for at den skal ned så kan man jo lure litt på agenda.

Innlegg av: Hugoil (25.01.17 16:05 ), lest 590 ganger
Ticker: NANO
Endret: 25.01.17 16:30
RE^1: NANO: INTRADAG OHS breakout kompleks…?
En viss OHS er etablert over hele dagen i dag, dumpa til 84 ble nyttig. Avgis som KJØP med brudd opp av halslinje 86,5,-

Tror nok han gjorde en megatabbe. Per 01.01.2016 eide Jostein Dahle kun aksjer i NANO ut ifra hva jeg kan finne. Derfor tror jeg ikke han har stor peiling på hvordan et aksjemarked oppfører seg samt hvordan det reagerer på et slikt salg. Det er min mening iallfall :slight_smile:

Jeg er uansett en tålmodig sjel, har ikke plan om å pensjonere meg før 2H 2019 :wink:

4 Likes

Synes det var bra timet jeg

5 Likes

Ser du det fra hans side var det jo stjernetreff!

3 Likes

Jeg skulle likt å være flue på veggen på kontorene til NANO den dagen, fytti det må ha vært dårlig stemning.

4 Likes

Da kjører de med 15 har vi jo sagt! Når skal du skjønne at de ikke kommer til å kjøre flere studier for å finne optimal dose? This is it! En studie, flere armer. OMG! :cry: