Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Vi får fasiten innen noen ganske så få uker. Truce. Jeg sitter i ro med stort sett samme hvilepuls som før.

1 Like

Om man kaller det arm eller studie så er det samme greia. Du vet ikke om de kjører med 15 du antar, hadde 15 var superoptimalt hadde de ikke kjørt på med 20, nå har de cash til å teste 18,19,21,50,100,200 osv. Som er essensen i diskusjonen. Uansett om noen uker har vi fasiten.

Om man kaller det arm eller studie så er det samme greia. Du vet ikke om de kjører med 15 du antar, hadde 15 var superoptimalt hadde de ikke kjørt på med 20, nå har de cash til å teste 18,19,21,50,100,200 osv. Som er essensen i diskusjonen. Uansett om noen uker har vi fasiten.

  1. Nei, det er ikke det samme. Du kan ha flere armer i en og samme studie. Dette er en studie med fire armer med ulik dosering i de ulike armene.

  2. Ja jeg antar de kommer til å kjøre 15 om 20 har for mange bivirkninger. Du kan se av skjermbildet jeg postet med de ulike armene at de har kjørt 15 mbq/kg. Som vi har slått fast har de fått gode data på dette (dette bildet er hentet fra Q3 rapporten).

  3. Costa sa også under samme presentasjon at målet for Nano hele tiden har vært å teste 20 fordi de hele veien har trodd denne dosen ville være “the sweet spot”. Men de kunne ikke begynne med 20 pga. bivirkninger. Det er en viss etikk i alt dette også vet du.

Når de fikk dokumentert at 15mbq med predosering var safe, fikk de grønt lys til å kjøre 20 av SRC. Så nå kjører de 20. Hvis vi antar at predosering reduserer bivirkningene slik det gjorde med 15, så har de 20 som de vil bruke.

Hvis ikke, er 15 det de kommer til å bruke, selv om du tror de da vil teste 16-200 :smiley:

3 Likes

Folk blir veldig forvirret om man roter med semantikken.

Et studie kan bestå av en eller flere armer.

Lymrit er et dose-eskalerende studie, det betyr at man øker doseringen så lenge man kan inntil man ikke lenger ser at det hjelper på effektiviteten, eller det kommer dose limiting toxicity. Tommelfingererregelen er at høyere dose gir bedre effekt men mer bivirkning, så i de fleste tilfeller vil man ikke “si seg fornøyd” om det ikke er andre og helt spesielle grunner til å gjøre det.

Costa snakker om dette i detalj på Q3:
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=40093875
Kan spole til 7 minutter

2 Likes

The company has also discovered that a pre-dose of cold lilotomab protects patients from dose-limiting toxicities. By blocking CD37 receptors on healthy tissues, when Betalutin is injected four hours later the active drug targets the tumour expressing CD37 antigens much more specifically.

The final stage of Lymrit 37-01 is testing whether a big pre-dose of lilotomab (100mg/m2) will allow a much higher dose of Betalutin (20MBq/kg) to be used, one that was previously ruled out owing to the side effects.

“In phase I we saw 100% responses with 20MBq so we always hoped we could go back up to 20 as it had been so effective,” Mr Costa says. “Now we know that by increasing the pre-dosing with the cold antibody we can protect the patient. So all the data together make us think by increasing the dosage of Betalutin even better efficacy will emerge.”

He concedes that this is not yet proven, and says data should emerge early next year from patients being tested with this new, stronger regimen.

http://epvantage.com/Universal/View.aspx?type=Story&id=677149&isEPVantage=yes

4 Likes

Twitcher litt i rsi og stochastic etter at kursen plutselig hoppet 2% i dag:

SMA200 begynner såvidt å vise seg i bunnen av tremånederschartet nå.

2 Likes

Kan være greit å ha med denne også, nå som vi treffer bunnen i trendkanalen for det siste halvåret.

4 Likes

Tror du den holder?

Møter ikke trendlinjen spissen på kilen til Holmes lenger opp omtrent perfekt?

Vanskelig å si - vi får fasiten snart. En så bratt trend er ikke holdbar hele veien mot målet tror jeg

1 Like

La oss legge all tvil til side og se på oppsiden. Noen mener den er begrenset siden aksjen gikk nær 600% i fjor.

Men vi snakker “bare” 226% siden IPO kurs på 38 kr. Hvis vi tar Algeta som eksempel:

“Da Algeta debutert på Børsen i 2007 ble selskapet verdsatt til 724,4 millioner kroner. Syv år senere, da Bayer kjøpte legemiddelskapet, hadde markedsverdien vokst til 15,8 milliarder kroner. Det innebærer en økningen i markedsverdien på 2082 prosent”.

Alt annet likt er Nano bare i startfasen av prosentvis stigning de neste to årene :wink:

3 Likes

Gitt suksess selvsagt.

Det finnes aldri noen garantert avkastning i investering, og minst av alt i biotech, som er vanvittig risikofylt.

3 Likes

Absolutt. Glemte disclaimeren :smile:

2 Likes

RT 90, begynner å bevege seg litt nå

Hever seg i et hav av biotech eller har det skjedd noe?

Norne har plutselig kjøpt en god del, de var vel på selgeren i går?

RT 91

Ingen garantier for at det holder seg altså, stor risiko.

Jeg trodde du skrev @Nocturne har begynt å kjøpe en god del @Savepig :slight_smile:

1 Like

Dyslnogomaki er diagnosen. Jge lider ikke av den. Adlir! :grinning:

3 Likes

En smule tynt men. Her er en mulig langsiktig trend. Er meldinger som vil avgjøre tenker jeg.

3 Likes

Jeg har vært litt negativ til Nano, mest fordi jeg synes det tekniske og en del nyheter pekte på det jeg kalte en “monstertopp”, det var nok litt overdrevet. Uansett vil jeg si at jeg nå er nøytral og at jeg ikke har noe spesielt syn på denne aksjen fremover. You are on your own. Lykke til!

5 Likes

Tja, syns det var verdifullt at du påpekte, en ansatts innløsning av obligasjoner kan være av private årsaker med tanke på å frigjøre midler. Ikke kun å regne i forhold til skattemessig fordel med tanke på vurdert stigning. Må bare komme med innspill som er kritiske, kan gi flere perspektiver, selv om en ikke er enig bestandig.

2 Likes