Nano caset i en jungel av Bio-tech selskaper.
Tok en sjekk på Bio-tech selskaper i USA og funnet var slående. Bare i US er det uendelig mange selskaper! Gidder ikke å sjekke alle andre børser, men vi kan anta at det er en god del selskaper.
Det jeg prøver å si er at vist man ikke “tilfeldigvis” bumper over et selskap med gode forskningstall, så er det jo en stor utfordring å kunne lese seg opp i alle casene og velge det beste. Er det håpløst for min del er det nok også håpløst for andre hobby investorer også.
OK. Vi amatører er jo bare en del av totalen. Hva med fond og store private investorer?
Jeg tror det er mye tilfeldigheter blant denne gruppen. Mye pga risikoen som innebærer for å være investert i et Bio-tech, og man kan ikke sjekke ut ALLE selskapene (selv for store selskaper/ressurssterke personer).
Tenk dere. Hva skal til for at noen skal få øynene opp for Nano, og når vil de i så fall får lyst til å investere? Vi Norske små aksjonærene i Nano sitter tett på aksjen, VELDIG tett. Så for oss er det veldig enkelt å fange opp endringer i tidlig fase. Men for utenlandske selskaper?
Har vi tatt turen innom de forskjellige Healt-Cap investerings selskapene i USA, England, Tyskland osv. Hvor mange vil da kjenne til Nano?
Min antagelse er at “vi” på dette forumet her har uendelig mer inngående forståelse på NANO en de aller, aller fleste selskapene.
Poenget mitt:
Selv om alle her i Norge ser Gull, så er det langt på vei noen der ute som tror på oss før dette kan bekreftes. For de som oss, kan ikke være over alt og er avhengig av at nyhetene om Gullfunn i Klondyke er et faktum.