Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Tror nå begynner å bli en god tid å kjøpe nano, vil ha med lettelsesrally i Funcom først bare :stuck_out_tongue: Kommer til å ha ca 50% nano 20. mars.

Helt enig med deg. Sitter her og svetter med begge to. Vil ha Funcom opp først, og så Nano :stuck_out_tongue:

2 Likes

Bra vi får svettet litt, så kan vi huske på det de gangene alt er bare fryd og gammen og selge ;D

1 Like

På tide å ta noen lodd i KiTE også?

Interessant!

2 Likes

http://www.pegsummit.com/pegs_content.aspx?id=173598

Flott intervju med Jostein Dahle.

“We believe we have identified an optimal dose regimen to take into a pivotal Phase 2 trial, which we expect to start this year.”

5 Likes

Også omtale av NANO kvartalsrapport i siste Radium Podcast:

Einarsson slutter seg til gjengen som tror SRC uttalelse kommer i mars/april.

1 Like

Vi sier april- hva? Værste er at jeg ikke tror det blir før medio april. Men folk buller så sykt fordi en fyr hørte Costa si på Q4 at det var “the next few weeks”. Så lenge det ikke blir før april er jeg OK, men har lagt inn kjøp litt her og der nå for å ikke være helt ute.

1 Like

April er 3 uker til, ingen stress :slight_smile:

1 Like

Synes @Nocturne har blitt litt baissete etter at han solgte seg ut. ;p

5 Likes

@Nocturne

Tror du glemmer at Morten Larsen i ABG sa at han forventet dosen til Paradigme ila 2-4uker. (Det sa han 28.2)
Avgjørsen fra SRC må komme før det.

SRC kommer i mars.

2 Likes

2-4 uker er da senest 28 mars. @Nocturne reply? :smiley:

Jepp, kan være med på den. Tror ikke melding kommer denne uken men jeg kommer meg nok inn igjen ila. denne eller neste uke. Har kjøp inne nå på 1000 aksjer bare for å sove litt bedre om nettene :slight_smile:

2 Likes

Ok, har litt flere enn det, snitt 90,53 ( :smiley: ) snodig snitt

I hvilket tidsrom var det vi kunne få nyheter fra SRC?

Ble sagt 28 februar av Roy Larsen (?) at den skulle komme innen 2-4 uker. Altså før 28 mars. Må bare vente og se :slight_smile:
Sen edit: var vel Morten Larsen som kom med den uttalelsen. Jeg og navn :smiley:

1 Like

Noen av dere “drevne” som har en mening om hvilken kurs vi kan vente oss når det kommer melding om hvilken dosering de har bestemt seg for?

Kommer litt an på. Det er nok mange som har en forventning om 20/100 i PARADIGME, det vil indikere at resultatene har vært gode med utmerket sikkerhet.

Jeg tror ikke det er er priset inn overhodet nå, om den meldingen kommer så fyker vi i været.

Motsatt, så kan det hende at 15/100 i Paradigme skuffer aksjemarkedet, men ikke nødvendigvis nok til at det blir noe krakk.

1 Like

Tror ikke at det er priset inn jeg heller. Så krakket ved 15/100 tror jeg ikke blir så voldsomt… Det sies at avgjørelsen mest sannsynlig kommer i Mars/April, så det er vel på tide med en inngang snart. :slight_smile: