Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ja det blir noe helt annet ja! Enn klarer/klarer ikke å hente penger.

Jeg snakket for øvrig generelt innen biotek da og ikke spesifikk om Nano. Husker f.eks Mabvax Therapeutics så ut til å vise gode resultater. Men en ubrukelig ledelse klarte allikevel å kjøre selskapet rett i grøfta.

Men denne studien er lagt på is?

Regner med du henviser til Archer -1 (den som omtales her er pre-klinisk). Archer-1 går på en annen populasjon enn den som omtales her (Paradigme-populasjonen). I Archer-1 rekrutteres pasienter som fortsatt responderer på Rituximab. Dette er også noe av svakheten med denne studien, da jeg tror Nano ville stått betydelig sterkere om de kunne vist tilsvarende effekt på Paradigme-populasjonen, altså de som ikke lenger responderer på Rituximab-monoterapi. Klarer de å vise bra effekt der, vil dette kunne bane vei for Betalutin inn i 2L FL (det er iallefall min mening).

Archer-1 inclusion criteria:

• At least one (but not more than 3) prior regimens with an anti-CD20 antibody (alone or in combination with chemotherapy), with documented relapsed, refractory disease (must not be anti-CD20 antibody-refractory) or PD

Kilde: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03806179

3 Likes

Da kjørte guttene i gang salgsrobotene på 16,30 i dag også gitt. Hvor mange ganger vil det gå før de må gi opp å holde denne nede? :thinking:

Kommer nok til å skvise den ned til 15,40 eller minus før vi closer i dag også, her skal alt “håp” tas vekk hos langsiktige investorer.

Der er efter emissionen omsat omtrent 10 mio aktier langt under emi niveau, så det er formentligt kun et spørgsmål om tid før rep emi aflyses; alle har haft mulighed for at handle med væsentlig rabat, men det ville undre mig om shorterne har kræfter til at presse den varigt under 15,00.

15,00 må anses som en stærk indgang.

2 Likes

Jeg aner ikke hvordan de jobber. Det kan jo hende at de forsøker å manipulere kursen nedover for å hente seg inn billigere?

1 Like

Jepp, det er forretningsmodellen til shortaktørene det :wink:

De gir en lang f i at at potensielle gode kreftmedisiner aldri kommer ut i markedet til de som trenger det fordi shortingen forringer tilgangen til finansiering. At det ikke plager GSA og Quantum er en ting, men at ikke Folketrygdfondet opptrer med et mer humant perspektiv er ganske uforståelig

5 Likes

Jeg er enig. Også ble jeg overrasket da jeg leste https://m.ftf.no/nyheter/utlan-av-verdipapirer-article472-177.html

De mener at det shortes for lite i Norge.

Håper det kommer en ny analyse som kan hjelpe med å løfte kursen litt🙏🏼

2 Likes

Man fornemmer tydeligt, hvordan shorterne arbejder for at eliminere det spirende positive sentiment efter emi … 43.000 aktier dumpet på 15,65; skal vi se en test af 15,00 inden den for alvor vender?

De sidste to dages candles tegner et tydeligt billede af, hvilke kræfter, der arbejder i den aktie.

Burde ikke en melding om at den nye protokollendringen for inklusjon til Paradigme vært på plass for lenge siden? Har ikke sett noe til den, og er vell ganske kritisk for å øke kvartalsrekrutteringen på 4-5 pasienter til 20-30 som vi må opp på for å nå 2H2021.

1 Like

Nei, den er forventet implementert i de forskjellige land i okt/nov.
Hybrid har funnet på clinicaltrials at endringene allerede er på plass i flere land. Nano skrev vel også i en børsmld nylig at de skal oppdatere markedet på dette ved Q3-presentasjon i høst.

5 Likes

Vi skulle få en tilbakemelding ang inklusjon kriteriene ved q3

2 Likes

Bra. Da vil nok forventningene til rekrutteringstakten for Q3 være høy! Håper for en gangs skyld at Nano kan overraske positivt ved en q-pres.

1 Like

Kan jo ikke rekruttere etter ny protokoll før etter den er implementert – vil nok ikke se noe meningsfullt om hvordan effekten av dette blir før Q4-presentasjonen.

10 Likes

@hybrid har funnet flere sites som nå har oppdaterte kriterier. Kanskje du kan slenge ut hvilke land det er snakk om til nå? En liten oppdatering :blush:

1 Like

20-30 pas er helt utopi i Q3.
Alt over 5 for Q3 vil være bra. Så får vi håpe at endrede kriterier kan dra oss oppimot 10 i Q4.

Jokeren blir om det er mulig å fa antallet i studien noe ned.

God helg.

Edit: Håper selvfølgelig så høyt som mulig men NANO har sagt at Q3 er rævva og av erfaring som lang aksjonær er det greit å være edruelig :slight_smile: 5+ på Q3 hadde vært fantastisk

1 Like

Antall pasienter innrullert er alltid satt til dags dato på kvartalsrapportene, ikke hvor mange som er innrullert per kvartal. Så da vil nok en del av landene allerede ha operert med de nye kriteriene en stund når Q3 er et stykke uti november(?), ihvertfall slik jeg tolker det. Isåfall er det jo lov å håpe på en liten overraskelse :+1:

Mulig det… men her er utdrag fra Q2 rapporten. Jeg har ingen store forventinger men for all del ; jeg liker å bli overrasket :slight_smile:

Although we see improvements in certain geographies, the negative impact due to COVID-19
continues to impact PARADIGME patient recruitment during Q3
• Target patient population is a high-risk group for COVID-19
– Restrictions on movement during lockdown prevented follow-up visits and data collection on existing
patients, and dosing of newly enrolled patients

1 Like

Ja, de sier during Q3. Men fram til kvartalsrapporten holdes så vil halve
Q4 ha gått, og vi har også sett at flere land/sykehus allerede har oppdatert med nye kriterier. Derfor mener jeg at man skal kunne forvente en viss økning.

1 Like