Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det er jo nå man har god grunn til å slutte å røyke, slik at man kan få nyte fruktene av Nano laaangt inn i alderdommen! :smiley:

5 Likes

Helt enig !! Kom bare på denne, jeg hadde denne i lomma på 80-90 tallet.:grinning: Ikke røyka på maaaaange år.

2 Likes

Må bare å gratulere med dagens oppsving til alle tålmodige Nano eiere!
Det er dere vel fortjent! :clap:

Ser for meg denne kommer til å være veldig volatil de neste dagene og ukene, så fest grepet og heng fast!
tumblr_m5rlvuSznW1qz7lxdo1_500

10 Likes

Tror det kommer mange flere som meg inn i aksjen, som gjenoppdager gammel kjærlighet…

2 Likes

Ingen hadde sett for seg dette her, ref diskusjonen vi kjørte på chatten i går. For en overraskelse :rocket:

2 Likes

Ser man på de andre spekulative biotechene på OSB tror jeg endel har flytter midler til nano. (Trvx, Ultimo, vacci, pcib).

Dette tror jeg ikke er lange posisjoner, så det blir nok turbulent - dog tror jeg med et oppjustert kursmål fra f.eks dnb vil hjelpe godt på

Har Vegar kommentert her i dag?
Solgte meg ut av Nano på 19.16. For en kløne jeg er. Får nok kjøpe meg billett videre på toget i morra. :unamused::sunglasses:

3 Likes

Er det ikke klassisk da? Selge når aksjen først begynner å vise tegn til å endre karakter? :thinking:

Et lite tips, anbefaler å ha en long posisjon og heller trade på toppen av denne, på den måten kjenner man aldri FOMO når man får dager som denne, og man angrer heller ikke dersom toget går.

Personlig meget glad for at jeg har beholdt en del aksjer i Nano (selv om det langt i fra er så mye som jeg skulle ønske, og det fremdeles skal litt til for å tjene inn igjen tapet de siste 5 årene). Men dette er bare begynnelsen, tror jeg da :slight_smile:

Bare ikke bli han her…

image

6 Likes

Gratulerer med dagen, folkens. Kanskje Bravo kan bli en bra mann for Nano i fortsettelsen: https://www.nasdaq.com/articles/life-sciences-spac-european-biotech-acquisition-files-for-a-%24100-million-ipo-2021-02-17

3 Likes

Ser der ja. Akkurat sånn føler jeg meg nå.

Kan være like lurt å vente på to gode rapporter etter hverandre og en sterk finansiell situasjon :slightly_smiling_face:

2 Likes

Ikke la ting gå opp i røyk for deg

Vi må vel tro at de som satt natten over hadde trua da. :slight_smile:

7 Likes

Hadde troen på OK rapport, men ikke melding om reduksjon i pasientgrunnlaget (som sier en hel del om dataene avlest i INTERIM) og ikke så mye som 14 pasienter innrullert. Var tross alt tre pasienter innrullert forrige periode. Jeg tippet 9stk og håpte/trodde det ville føre til svak positiv utvikling.

4 Likes

Flere av oss var våken hele natten.Blir det innsidekjøp i morgen?Nano kan gå høyt nå.Flere av oss var bekymret det ble forsinkelse på Paradigme regrutering.

2 Likes

Gratulerer folkens dette trengte vi! Fantastisk at vi endte på 20 kr:-) var heldig fikk meg også litt aksjer på 16 tallet, så tegningen på kjøpersiden tidsnok fornøyd med det:) Tror ikke det blir mindre spennende i morra…

5 Likes

Fantastisk og ekstremt kjærkommen dag i dag. Moro å se noen av de gamle lenkesliterne komme krabbene opp fra lugaren. I dag var stemningen nesten som på Hegnar forum høsten 2016.
Nydelig melding nu like på målstreken. Får vi en reprise av omtalte høst 16 i de kommende måneder?

4 Likes

For min del var det heller at jeg før rapporten i dag var 50% ned på Nano uansett og om den hadde ramlet til 8 hadde jeg bare snittet enda mer ned - vil ikke tro de ville latt seg slå konk uansett, så måtte bare tatt en kriseemi i såfall eller la seg utvanne - tror uansett sluttsummen når B er blitt medisin kommer til å ligge høyt nok til at det hadde betalt seg om jeg satt til slutten. Men så ble det annerledes i dag, måtte kjøpe inn på vei opp (men fortsatt under snitt) og er per nå “bare” 10% ned. Det hjelper!

3 Likes

jeg er nok en av dem ja, holdt meg under vannlinja i god periode. Klar for både Gleinster-juice og Hulk-Dick formasjoner jeg :cowboy_hat_face:

EDIT: Regner med at dagens oppgang ikke har sammenheng med meldingen, men at Oilimp solgte seg litt ned i går :stuck_out_tongue:

1 Like

Skjønner ikke at vi ikke skal høyere en interim ganske kjapt og opp mot 40 kr. 40 kr er rett rundt 3 milliarder. Ikke så masse for ett selskapet som skal inn i ett slikt marked. Tror faktisk vi kan gå.til 24-25 i morra

3 Likes