Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Dette var utrolig moro. Effekten av dagens seanse er er dobbel slik jeg vurderer det.

  1. PARADIGME on track, selve livsgrunnlaget til NANO.
  2. Troverdigheten til ledelsen øker signifikant, dette er en nødvendighet for at selskapet skal lykkes.

Jeg må si jeg er spent på fortsettelsen, var dette vendepunktet en gang for alle?

16 Likes

Øh, det ble vel egentlig kalt lenkegjengen den gangen.
Puster litt bedre i dag, kjenner jeg.
At rekrutteringen ser ut til å komme bedre på plass nå enn de siste to årene, er et klart pluss. Tar på å holde pusten mens man blir slengt rundt på dekk. Holder seg man covidfri nå, kan man forhåpentligvis puste både inn og ut etter hvert. Uten masker

8 Likes

Må være lov å leke seg litt med en sammenlikning fra 2016 på en dag som dette :money_mouth_face:

#useriøst :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 Likes

Nano er som bitcoin har vært siden 2017, med brukket rygg, nå kommer nok oppgangen å overgår 2017 toppen :dizzy::fire:, og nano skal igjen reise seg!

Hold :gem:

1 Like

Forstår at noen vil selge etter en slik opptur, enten for gevinst eller redusere tap. men for oss som har vært med en god stund er ikke dette øyeblikket for å trekke seg tilbake med slikking av x-antall års gnagsår.

Nei dette spranget i leveranse er så uventet positivt (ikke minst midt i bølge to av pandemien) med tanke på taktskifte (eller dx/dt på leibniz-notasjon). Nå er det bare å sitte rolig, de pengene får du ikke brukt på noe de nærmeste månedene uansett. Julegavene og ferieturen er langt unna.

Emisjon er heller ingen selvfølge. Vi er akkurat nå i området over siste emisjon… når skjedde det sist?

We go :rocket:

5 Likes

Siste emisjon var 24.9.2020. Hentet 231 Mill i en rettet emisjon til kurs 17,50 kr. Det som skjedde i dag tror jeg vi kan kalle et gjennombrudd.

1 Like

Fra å ha vært et av de kjedeligste farma selskaper på børsen i laaang tid, er Nano i dag plutselig blitt brennhet! Tror mange vil gjøre som meg nå og gå all in i Nano. Det er selvsagt flere andre Norske farma selskaper med like stort eller også større potensial, men er det noen som har kommet så nærme målet og med så stor sjanse for å lykkes??
Tipper vi nå får en reprise fra 2016.

8 Likes

Finnes det en fin oversikt og forklaring på produktene som Nano jobber med å få frem, gjerne på en lettlest måte (ikke så mye fag) ?

Positive data from PARADIGME would also allow Nordic Nanovector to cement its position at the forefront of radioimmunotherapy development, a field of exceptional promise and one that is attracting increasing investor and industry attention.
Given the unmet medical need in the targeted first-to-market indication and its Orphan Drug designation in the US and Europe, the company believes positive results from PARADIGME could allow a rapid path to approval for Betalutin®.

Edit:
The protocol amendments have now been approved in all of the participating countries, including the US.

Synes dette høres bra ut!!:blush::pray::+1:

10 Likes

Nano guider at de vil MINST vil klare 7 pasienter i måneden etterhvert, ble dette utdypet noe mere under webcasten/presentasjonen i dag?
Med minst 7 stk pr måned, så er det iht tidslinjen nano har satt, men kan dette gå fortere enn det vi kan håpe på?

1 Like

Egberts sa at de trodde/håpte på 8 pasienter i måneden utover våren/sommeren. Så virker ikke som de overdriver i den skriftlige kommunikasjonen.

Mye avhenger av covid, tror vi skal være veldig fornøyd om de klarer 7 i måneden fremover!

5 Likes

Såvidt jeg husker har du rett, det begynte med lenkegjengen hvorpå en etter en stund dro inn en del maritim terminologi, lurer på om det var Londonmannen ?

Utfordrer London til å gi pensjonisten en elemtær oversikt på folkelig språk hva Nano driver med…

1 Like

Vel unt til trofaste aksjonærer. Dette var kjekt på deres vegne!

2 Likes

Fire år med endeløst bjørnemarked har det vært, sjelden man ser noe sånt.

Er dette begynnelsen på slutten?

12 Likes

Ja dette var vel en lettelsens dag for mange :blush:
Reduksjon kom som forventet (dog ikke helt i den størrelse man kanskje hadde håpet) og barberer fort vekk en mnd eller to på tidslinjen til readout.
Den økte rekrutteringen er bare helt råsterkt.
Igjen ser vi at Nieba sitt ord holder vann, og endringene de gjorde ifjor har nå materialisert seg i alle ledd.

Økonomisk er det bedring, guidingen virker sikrere enn noen gang, tilliten i markedet er fullstendig gjenopprettet.
At dette skal være noe annet enn begynnelsen på reprisingen er vanskelig å tro.
I tillegg kommer det flere sukkerbiter i tiden fremover.
Dette lover svært godt.
Turbulensen har vært kraftig over flere år, men det kan være kraftig oppdrift i vente.
Den premature fasen i 2016 var jo heftig, men det skulle ikke forundre meg om den som kommer nå kan bringe med seg mange likheter fra den gang.

Ståltro på den strategien, og den execution som styret og management leverer.
Dette er en god dag folkens

6 Likes

Veldig mye info lett å lese på deres web sider - men på engelsk

Synes denne er ekstra god å se tilbake på i dag:


Enda mer utdypet som:

Men nå! Nå er storseglet på vei opp!

9 Likes

Har fulgt alle Nano sine Q presentasjoner siden 2015. Før Covid var jeg på alle “live”.
Mener bestemt dette er første gangen på en slik presentasjon at styreformann åpner ballet med et 10 minutters innlegg.
Straks jeg hørte det var han som startet skjønte jeg at her kommer d noe snadder.
En styreformann vil gjerne sole seg litt når han har mulighet :slight_smile:
Gjerne for meg og håper han åpner ballet i maaaange Q`s fremover

11 Likes

Ja, aksjen er betydelig derisket nå! Nå gjelder det for dem å få Betalutin ut i markedet asap! Dersom, mest sannsynlig i F2.

3 Likes