Stemmer det, fikk mye tyn for det synspunktet i sin tid😜
Tror du kursen hadde havnet der den havnet i går om de hadde satt EMI i går? Noen vet. Alltid.
Endelig en bioemisjon jeg ikke var med på. Uansett var den veldig klokt satt, er min ærlige mening.
Tror noen visste om dette da jeg syns kursen virkelig fikk seg en knekk helt ut av det blå…
Etterpåklokskap. Idag lå an til å bli den sterkeste dagen.
Nå rører du…
Du aner jo ikke hvilke andre muligheter styret har for hånden
Amatør. Du spytter inn cash i selskapet, og i teorien skal dette kunne gjøre til børskurs. I praksis ender de med å sette den langt under gjennomsnittlig omsetningskurs de siste dagene.
Jeg forstår at de må krydre dette for å få inn store volumer, men det er forsatt ikke noen grunn til å sette denne mer enn 10% under siste kursen ved børsslutt. Og når aksjen har falt fra 35 til 27 kr på en dag, så er det kanskje smart å holde hodet kaldt og avvente litt med denne emisjonen.
Lett å si i ettertid… alle burde jo solgt i dag på 35 også…
FTW???
Emisjon??? Gikk meg hus forbi:stuck_out_tongue:
Hvor mye ble det? 20%?
Markedet bestemmer emisjonskurs, min venn. Styrets oppgave er å finne finansiering til den prisen. Ingen vet hva som skjer i morgen. Dette er standard procedure.
Romrakettutskytning utsatt. Noen hadde glemt å fylle drivstoff
Sitter du fortsatt med aksjer InVivo?
Det er ikke markedet som bestemmer når emisjonene blir mange ganger overtegnet. Da er det gutta på Aker Brygge som smører kundene sine.
Eeeehhh jo… det er det
Denne emisjonen er jo perfekt. Nå får selskapet cash og kursen kan gå uten at det mases om emisjon her og på andre forum.
Jeg tror raketten antennes på nytt i morgen.
Dette betyr samtidig at alle de som har avventet inngang i aksjen, fordi de ventet på denne emisjonen, nå kan trygt ta sin inngang. Det gjelder også de store gutta som antagelig ikke får alt de ønsker i emisjonen.
Det er først etter at emisjonen er ferdig at hele markedet for alvor vil ta inn over seg den nye og fantastiske situasjonen som Nano nå er kommet i etter Q4!
Min spådom er derfor at etter denne emisjonen vil vi ikke se det negative momentum som vi har sett etter tidligere emisjoner.
Jeg sa det for to dager siden også, ønsker en emisjon velkommen, så nå blir det litt arbeidsro.
Masing fra the usual suspects om finansiering hadde kommet om få dager. Nå har vi en løsning på dette.
Ja dette er helt etter boka. Bunnen er nå satt. Health Cap deltar igjen. Bra! Lock up på aksjene i tillegg. 3 meglere. Book building.
Meget bra!!
Med 100 mill aksjer kan jeg se langt etter kursmålet mitt på 200 kr.
(Merk kursmålet er barbert fra 400 kr i 2016 som var målet da jeg gikk inn i Nano )
Helt riktig. Dette var den jeg iallefall har ventet på. Nå blir hele cashflowen rettet på NANO-glasset, TO THE BRIM . Småsurt for de som tok inngang på 30+, men dette lå i kortene.
Må si at jeg for engangs skyld ønsker en emisjon hjertelig velkommen i NANO.
Magefølelsen sier meg at det vil bli trangt inn døren i morgen, selv om jeg håper på en nedgang til emisjonskurs slik at man får forsvart posisjonen sin (uten å være bemidlet nok til å delta i emisjonen).
Mulig jeg er litt naiv nå, men ser positivt på dette. Ellers tydelig å se at det har kommet inn en del nye investore i NANO.