Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

De som ikke er positive til emisjonen er kun tradere som nå er i minus. Big deal.

7 Likes

Tja, vi får se! Tror man fort kan ende opp rundt det kursmålet om ting klaffer :+1:

1 Like

Sitter med 6500 aksjer til 19.-og en hel del cash,men skal jeg ha mer??

99m float med 20% emi. 200kr pr. aksje gir en mcap på 19,8 milliarder. Det er innafor range.

2 Likes

Det er vel ikke helt urealistisk at selskapet selges til BP for 20-30 mrd altså 200-300.

Dagens emisjon derisker selskapet, og vi kan ta plass for en algeta reprise :blush:

7 Likes

Det kommer vel litt an på tidsperspektiv, men innvesteringen i Nano er på overtid for min del (ja, I know, ting tar tid) - vi skulle jo ha readout i 2019 (se rapport fra 2016). Vi er 2 år på overtid og har sikkert enda 1 år igjen før vi har godkjenning. For å oppnå mcap på 20+ mrd så må nok resten av pipen få gang og så lenge har ikke jeg planer om å sitte med Nano :joy:

Vil nok tro styret får rimelig klar tilbakemelding på at dette har tatt tid gitt

1 Like

Hva tenker du på nå?

sparkonge364INSIDER

5d

“Styreleder uttalte i dag tidlig at det ikke var aktuelt å hente penger før etter value inflection points i form av avlesning archer-1 og dlbcl.” Fant du bare på dette sparkonge? Styreleder som lyver??

2 Likes

"Nordic Nanovector is developing its wholly owned lead product candidate Betalutin® (177Lu lilotomab satetraxetan) as a new, targeted, single agent and one-time treatment for patients with non-Hodgkin’s lymphoma (NHL). "

-Jepp!! Og det gjør de enda, med et nå fullfinansiert registreringsstudie!!
Får jo en kortsiktig dipp her, men DET er det verdt, spør du meg!:+1:

6 Likes

Folk må husk å puste.

Tenk et scenario uten gode tall på Q4. Da hadde vi snakket minimum 3 emisjoner pluss lengre tid til read-out.

Situasjonen er så umåtelig bedre nå enn for kun en uke siden.

11 Likes

2 Likes

Det var en tolkning av live-presentasjon som jeg delte med flere andre. I ettertid har det blitt påpekt av bla. @TyrionIV at uttalelsen også kunne bety at de ville hente penger som vil rekke til etter “value inflection point” i form av avlesning PARADIGME.

På chatten har jeg i ettertid gitt uttrykk for at jeg deler muligheten for den tolkningen.

Det var dette utsagnet som var noe tvetydig:
“As we mentioned during our previous quarterly, we do need to raise some money during the first half of this year. And we clearly want to raise money beyond what we consider the key value inflection point, which is the 3-month data readout later this year.”

(Utsagnet er klarere her enn det virket på live-webcast)

4 Likes

Ja. Emisjon er bra for selskapet men ikke for oss aksjonærer. For at vi skal nå kursmålene våre må selskapet nå levere dobbel så bra!

2 Likes

Vi snakket om dette ved forrige Q, de burde sette emisjon i februar/mars grunnet cash burn.
Jaggu godt den ikke ble satt på ned fra 14 til 10 kr…

1 Like

Mye magefølelse for min del rundt denne aksjen. NANOV har vært en vandring i skyggenes dal i mange år, og jeg tror sist uke kun var et solgløtt i den videre vandring. Morgendagens emi vil skremme bort de “raske” pengene som har solgt i NEL og Kahoot for å bli med på NANO-raketten, og vi er nede på 18 -21 maks. Legg så til generell nervøsitet på børsen, så er det ingen god følelse. Håper jeg tar feil.

2 Likes

Nå synes jeg de spiller kortene sine bra!

De fikk godt betalt for en svært optimistisk stemning på Q4 presentasjonen og benytter selvfølgelig siste dagers oppgang til å se om de kan få nok cash inn i en emisjon til å klare seg til forbi de viktige milepælene (+litt ekstra tid som buffer).

Klarer de det bør det være relativt greit å kaste penger inn i Nano og bare sitte.

18 Likes

Ca 600 mnok på bok etter dagens emisjon?

Må være godkjent det!:+1:

15 Likes

…og cash burn er forventet å gå betraktelig ned når selskapet har rekruttert ferdig, forhåpentligvis fra Q4

3 Likes

Med emisjonen på plass så fjernes et moment som har bidratt til å holde kursen nede og en del investorer har nok avventet å gå inn inntil finansieringen er på plass.

I disse tider er verdens børser på et høyt nivå. En større korreksjon kan ikke utelukkes. Nå fikk kursen seglet betydelig løft og selv om flere av oss skulle ønske at de ventet til kursen var enda høyere, vil vil jeg si dette er akseptabelt, sett ut fra en totalvurdering.

Nå vil selskapet være finansiert til målgang med Paradigme og trolig til Betalutin er i markedet. Dette vil i retrospektiv vise seg å være nok et fornuftig grep fra ledelsen. Det eneste jeg misliker er at det ikke blir en forteinnsrettet emisjon. Men men noen kameler får man tydeligvis svelge.

7 Likes